mrb arkadaşlar 97 model 3,18 is im var 4 kapı bu araca 3,28 veya m3 motoru yapmak istiyorum sizce yapılabilirmi mümkünmüdür
mrb arkadaşlar 97 model 3,18 is im var 4 kapı bu araca 3,28 veya m3 motoru yapmak istiyorum sizce yapılabilirmi mümkünmüdür
Bütçeniz nedir ?
Coğrafya kaderdir
m3 motor koyulcaksa fren aktarma sıstemlerı suspansıyonuna kadar değiştirilmesi lazm aracın maliyetle alakalı herşey tabi
Dostum ikametin antalya yaziyo tanidik garajda var dilersen her konuda yardimci olurum dusunursen gorunce ara05387908667
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
esnaf eray ltd şti![]()
nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح
olur tabi... ancak 4 silindirle 6 silindir her şey farklı kadranından klima kompresörüne kadar, olayı sadece motor olarak düşünme, frenler, şanzuman diff kadran beyin tesisat motor... bu da ne kadar bütçe ayırman konusunda bilgi verir, 2004-2005 te yaptım 1,8 motoru atıp M50B25 yaptım ama saydıklarımın hepsi değişmişti, kasa cabrio olduğu için değdiğini düşünüyorum hala İstanbul'da bir arkadaşımda günlük kullanılıyor... ancak 4 kapı için bence satıp büyük motorlu almak daha mantıklı zaten en az o kadar para harcayacaksın...
adam time atack kovalamicak abi ne fren sisteminden bahsediyosun 318is in kendi frenleri gayet yeterli yürüyenden hiç birşey değişmesine gerek yok kadranıda değişmesine gerek yok en fazla keyfe keder kilitli dif takar oda keyfe kederklima kompresörü çok büyük bi olay değil zaten bugün m52b28 motor alsa komple motor şanzıman tesisat üstünde veririm 6000tl al tak şekilde geriye montaj kalıyo
yanı böle abartarak yazdıgın
bu yazı gereksiz totalde 2.8 motor koyması 8 bilemedin 8500tl tutar m3 motoru koyarsada 15000tl tutar bukadar basitfrenler, şanzuman diff kadran beyin tesisat motor... bu da ne kadar bütçe ayırman konusunda bilgi verir![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Eray devir göstergesi nasıl doğru gösterecek 4 silindir is le 6 silindir? ayrıca pist kovalasın kovalamasın 4 silindirlerin fren sistemi zaten zayıf ... ayrıca diff de kalsın üzerinde diyorsun öyle mi ?
satılık ilanlarına bakarsan 8500 tl ye bile maletse 3,18 is le 325-328 arasındaki fiyat farkı o kadar da uçurum değil...
abi sizin yıllardır anlayamadıgınız bi konu var sizin diyorum yine çoğul konuşuyorum anlıyosundur beni(sende bunu yaptın gerçi) hazırı almak yerıne elindekini yapmak insanı mutlu eder altındaki arabanı biliyosun sonuçta sevdiğin bir araba ise üzerine m3 m5 m6 motoru koymanın ne mansuru var nıye adam satıp gidip başka bi araba alsın seviyosa altındaki arabayı proje yapmak istiyosa biri gelir konu açar 325 imi turbolicam direk damgayı basarsınız harcican paraya git m3 al
bu işler böle yürümüyo burda sen boşver sat yenısını al nasihatlerini arkadaşın sorduguna cevap ver yeter bence
fren sistemine gelirsek illaki fark var ama öle uçurum yok ben 400hp e30 a kampanalı frenli biniyorumbmw nın 316 sından m3 üne hepsi mermi gibi duruyo möhendisler çalışmış
bence para harcamasına gerek yok ki bu işi bilen arkadaşlarımda aynı fikirdelerdir hep
daha frenım cok kötü diyen bmw kullanıcısıda duymadım sen duydunmu316 da dahil
devir göstergesini çevirebiliyoruz 6 silindire 10dk lık iş![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Eray ben mantıklı her türlü projeyi takdir etmişimdir, ayrıca sat başka bir şey al olayını sen mantıksız bulabilirsin ama orj bir araçla uğraşmakla mutant bir araçla uğraşmak arasında dağlar kadar fark oluyor ileride...
ben eğer bir motor değişimi yapılacaksa saydıklarımla beraber komple yapılması taraftarıyım, frenlerim gelene kadar 1 hafta kadar 3,18 frenleriyle gezdim, farkı direk olarak kıyaslayabildim... ayrıca 6 silindir takacağım ama araç diff ten dolayı 214 km de kalacak mantıklı mı sence? diff de değişecek diyebilirsin arkadaşa bu kadar zor değil... kadran olayında da kes ekle yapıştırla devir saatiyle oynamak mı mantıklı yenisini almak mı? bana çoğul konuşuyorsun sorun değil konuşabilirsin ama siz (bak bu da çoğul) bir şeyi anlatırken hepsini anlatın ki sonra 'ya orası zaten yapılırdı onu uğraşır halledersin şuna gerek yok biz yıllardır biniyoruz' gibi teknik açıklamalar yapmanıza gerek kalmasın...
benim yaptıklarımda eksik yok araba yürür yürümesi için gerekenler ortada dif e gerek yok demedim keyfe keder hoşuna gitmezse değiştirirsin dedim oraya iyi okuyalımfren konusu göreceli kavram sen devamlı ani fren yapıyosun demekki farkı görmüşsün angara yollarında zamana karşı yarışmı yapıyosunuz abi haberimiz yok her dakika gazlıyosun demekki
iyi olmuş frenleri değiştiğin ne diyim...
kadranda abarttıgın kadar bir işlem yok çok ufak bi işlem ki at kadranı çöpe yenısını tak 200tl kiiii parçacıya sana 318is kadranı vercem bana 325 kadranı ver de hemen versinyanı ben verırım sıkıntı yok uzun lafın kısası abartılcak bir durum yok ortada mal ortada neler yapılcagıda ortada sonradan yaa şunuda yapsaydın diyilcek bir proje yok burda 500+hp ler işin içine girmediği sürece bmw stock olarak her modelinde yeterli
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
şimdi egsoz sistemine de gerek yok dersin arkadaşaya da eskisini ver sana çift borulu güzel bir tane verelim mi diyeceksin
benim bahsettiğim arkadaşa değişmesi gerekenleri net olarak söyleyin ki motoru 6.000 tl ye alınca işin bittiğini zannetmesin, hadi diff değiştirmedi hadi kadran frene girmedi, motor kulakları ile beraber motor şanzuman taktı, kadranda kes katla yapıştır yaptı, egsoz sistemi ve son susturucu aldı yaptı takdırdı... işte o zaman maliyet senin dediğin gibi olmuyor Eray, ayrıca insan bindiğinde yaptığı emeğin karşılığını almak ister, ben corsa kullanırken M3 freni aramam ama M3 e biniyorsam onun fren performansını isterim elbette bu da benim kötü huyum diyelim![]()
500tl ye headers borular ve çift çıkış spor son susturucu satıldı daha yeni m52 için ki bu yazdıgım performans için tabioem yapmaya kalkarsak ki benım yazdıgım 8 8500tl nin içinde egzosda dahil krom 2.8 manifoldundan arkaya kadar çift düz boruyu 100 liraya çektirmeyeni dövüyolar sonada bitane son susturucu ayarlarız be abi çok zor bişey değil
![]()
her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır sen öle istersin arkadaş böle ister ekmek köfte ilişkisi ben tanıdıgım güzel insanlar var e30 un fren sistemine 3000€ verip yurt dışından kit getiriyolardı yani öğğ kaka ne gerek var demiyorum ben sadece böle bir projede gereksiz diyorum ben m20 turbo e30 um varken brakeboost yaparken 3. denemeden sonra frenlerim şişiyodu neden kampana vardı ısınıyodu 316 frenleriydi m3 frenim olsa şişmezdi 5 6 deneme yapardım belki ama ne gerek var soğutuyodum 15dk devam mermiyani göreceli kavrama giriyoruz o yüzden kafa bulandırmaya gerek yok
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
eh tamam arkadaş henüz ekmek köfte ilişkisine girmediğine göre bütün alternatifleri anlatmak lazım değil mi? sonra sana göre gereksiz olan şeyler belki sadece sana göre gereksizdir, genelleme yapılınca M3 ü is kadran diff frenle egsozla yürütmeye çalışan gençlik yetişiyor geriden...
büyükler affetsin bişey önercem.. 3.20d krank piston piston kolaarı vs ile 3.18is i stroker yapsak da "çok daha" keyifli bi araba haline gelse nasıl olur??
hemen eleştriler almadan önce de şunu söyleyim bu projeyi düşünen arkadaşın beklentisini karşılar mı bilmem tabii..
eray abi bu arada 3.20d krank piston piston kolları neye patlar sadece malzeme olarak???
Hangi motoru koymaya çalışsanda legal olarak biraz zor gibi gözüküyo motor hacmini max yüzde 30 arttırabiliyosun oda 2.3 2.4 gibi oluyo bu sebepten 2.8 veya 3.0 biraz zor gözüküyo kaldıkı işin birde maddi yönü war
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)