User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 3.18 is e 3,28 veya m3 motor uygulaması

  1. #1
    fatihozdamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    3.18 is e 3,28 veya m3 motor uygulaması

    mrb arkadaşlar 97 model 3,18 is im var 4 kapı bu araca 3,28 veya m3 motoru yapmak istiyorum sizce yapılabilirmi mümkünmüdür

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütçeniz nedir ?
    Coğrafya kaderdir

  3. #3
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mümkün. Eraya başvur katdeşim görünce yazat zaten.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  4. #4
    goldbergbrk
    Misafir
    m3 motor koyulcaksa fren aktarma sıstemlerı suspansıyonuna kadar değiştirilmesi lazm aracın maliyetle alakalı herşey tabi

  5. #5
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum ikametin antalya yaziyo tanidik garajda var dilersen her konuda yardimci olurum dusunursen gorunce ara 05387908667
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #6
    dedebeto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    esnaf eray ltd şti
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

  7. #7
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olur tabi... ancak 4 silindirle 6 silindir her şey farklı kadranından klima kompresörüne kadar, olayı sadece motor olarak düşünme, frenler, şanzuman diff kadran beyin tesisat motor... bu da ne kadar bütçe ayırman konusunda bilgi verir, 2004-2005 te yaptım 1,8 motoru atıp M50B25 yaptım ama saydıklarımın hepsi değişmişti, kasa cabrio olduğu için değdiğini düşünüyorum hala İstanbul'da bir arkadaşımda günlük kullanılıyor... ancak 4 kapı için bence satıp büyük motorlu almak daha mantıklı zaten en az o kadar para harcayacaksın...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #8
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adam time atack kovalamicak abi ne fren sisteminden bahsediyosun 318is in kendi frenleri gayet yeterli yürüyenden hiç birşey değişmesine gerek yok kadranıda değişmesine gerek yok en fazla keyfe keder kilitli dif takar oda keyfe keder klima kompresörü çok büyük bi olay değil zaten bugün m52b28 motor alsa komple motor şanzıman tesisat üstünde veririm 6000tl al tak şekilde geriye montaj kalıyo yanı böle abartarak yazdıgın
    frenler, şanzuman diff kadran beyin tesisat motor... bu da ne kadar bütçe ayırman konusunda bilgi verir
    bu yazı gereksiz totalde 2.8 motor koyması 8 bilemedin 8500tl tutar m3 motoru koyarsada 15000tl tutar bukadar basit
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  9. #9
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eray devir göstergesi nasıl doğru gösterecek 4 silindir is le 6 silindir? ayrıca pist kovalasın kovalamasın 4 silindirlerin fren sistemi zaten zayıf ... ayrıca diff de kalsın üzerinde diyorsun öyle mi ?

    satılık ilanlarına bakarsan 8500 tl ye bile maletse 3,18 is le 325-328 arasındaki fiyat farkı o kadar da uçurum değil...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #10
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sizin yıllardır anlayamadıgınız bi konu var sizin diyorum yine çoğul konuşuyorum anlıyosundur beni (sende bunu yaptın gerçi) hazırı almak yerıne elindekini yapmak insanı mutlu eder altındaki arabanı biliyosun sonuçta sevdiğin bir araba ise üzerine m3 m5 m6 motoru koymanın ne mansuru var nıye adam satıp gidip başka bi araba alsın seviyosa altındaki arabayı proje yapmak istiyosa biri gelir konu açar 325 imi turbolicam direk damgayı basarsınız harcican paraya git m3 al bu işler böle yürümüyo burda sen boşver sat yenısını al nasihatlerini arkadaşın sorduguna cevap ver yeter bence

    fren sistemine gelirsek illaki fark var ama öle uçurum yok ben 400hp e30 a kampanalı frenli biniyorum bmw nın 316 sından m3 üne hepsi mermi gibi duruyo möhendisler çalışmış bence para harcamasına gerek yok ki bu işi bilen arkadaşlarımda aynı fikirdelerdir hep

    daha frenım cok kötü diyen bmw kullanıcısıda duymadım sen duydunmu 316 da dahil

    devir göstergesini çevirebiliyoruz 6 silindire 10dk lık iş
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  11. #11
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eray ben mantıklı her türlü projeyi takdir etmişimdir, ayrıca sat başka bir şey al olayını sen mantıksız bulabilirsin ama orj bir araçla uğraşmakla mutant bir araçla uğraşmak arasında dağlar kadar fark oluyor ileride...

    ben eğer bir motor değişimi yapılacaksa saydıklarımla beraber komple yapılması taraftarıyım, frenlerim gelene kadar 1 hafta kadar 3,18 frenleriyle gezdim, farkı direk olarak kıyaslayabildim... ayrıca 6 silindir takacağım ama araç diff ten dolayı 214 km de kalacak mantıklı mı sence? diff de değişecek diyebilirsin arkadaşa bu kadar zor değil... kadran olayında da kes ekle yapıştırla devir saatiyle oynamak mı mantıklı yenisini almak mı? bana çoğul konuşuyorsun sorun değil konuşabilirsin ama siz (bak bu da çoğul) bir şeyi anlatırken hepsini anlatın ki sonra 'ya orası zaten yapılırdı onu uğraşır halledersin şuna gerek yok biz yıllardır biniyoruz' gibi teknik açıklamalar yapmanıza gerek kalmasın...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  12. #12
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim yaptıklarımda eksik yok araba yürür yürümesi için gerekenler ortada dif e gerek yok demedim keyfe keder hoşuna gitmezse değiştirirsin dedim oraya iyi okuyalım fren konusu göreceli kavram sen devamlı ani fren yapıyosun demekki farkı görmüşsün angara yollarında zamana karşı yarışmı yapıyosunuz abi haberimiz yok her dakika gazlıyosun demekki iyi olmuş frenleri değiştiğin ne diyim...

    kadranda abarttıgın kadar bir işlem yok çok ufak bi işlem ki at kadranı çöpe yenısını tak 200tl kiiii parçacıya sana 318is kadranı vercem bana 325 kadranı ver de hemen versin yanı ben verırım sıkıntı yok uzun lafın kısası abartılcak bir durum yok ortada mal ortada neler yapılcagıda ortada sonradan yaa şunuda yapsaydın diyilcek bir proje yok burda 500+hp ler işin içine girmediği sürece bmw stock olarak her modelinde yeterli
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  13. #13
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi egsoz sistemine de gerek yok dersin arkadaşa ya da eskisini ver sana çift borulu güzel bir tane verelim mi diyeceksin

    benim bahsettiğim arkadaşa değişmesi gerekenleri net olarak söyleyin ki motoru 6.000 tl ye alınca işin bittiğini zannetmesin, hadi diff değiştirmedi hadi kadran frene girmedi, motor kulakları ile beraber motor şanzuman taktı, kadranda kes katla yapıştır yaptı, egsoz sistemi ve son susturucu aldı yaptı takdırdı... işte o zaman maliyet senin dediğin gibi olmuyor Eray, ayrıca insan bindiğinde yaptığı emeğin karşılığını almak ister, ben corsa kullanırken M3 freni aramam ama M3 e biniyorsam onun fren performansını isterim elbette bu da benim kötü huyum diyelim
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  14. #14
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    500tl ye headers borular ve çift çıkış spor son susturucu satıldı daha yeni m52 için ki bu yazdıgım performans için tabi oem yapmaya kalkarsak ki benım yazdıgım 8 8500tl nin içinde egzosda dahil krom 2.8 manifoldundan arkaya kadar çift düz boruyu 100 liraya çektirmeyeni dövüyolar sonada bitane son susturucu ayarlarız be abi çok zor bişey değil

    her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır sen öle istersin arkadaş böle ister ekmek köfte ilişkisi ben tanıdıgım güzel insanlar var e30 un fren sistemine 3000€ verip yurt dışından kit getiriyolardı yani öğğ kaka ne gerek var demiyorum ben sadece böle bir projede gereksiz diyorum ben m20 turbo e30 um varken brakeboost yaparken 3. denemeden sonra frenlerim şişiyodu neden kampana vardı ısınıyodu 316 frenleriydi m3 frenim olsa şişmezdi 5 6 deneme yapardım belki ama ne gerek var soğutuyodum 15dk devam mermi yani göreceli kavrama giriyoruz o yüzden kafa bulandırmaya gerek yok
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  15. #15
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eh tamam arkadaş henüz ekmek köfte ilişkisine girmediğine göre bütün alternatifleri anlatmak lazım değil mi? sonra sana göre gereksiz olan şeyler belki sadece sana göre gereksizdir, genelleme yapılınca M3 ü is kadran diff frenle egsozla yürütmeye çalışan gençlik yetişiyor geriden...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  16. #16
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bekleyelim görelim ozaman
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  17. #17
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyükler affetsin bişey önercem.. 3.20d krank piston piston kolaarı vs ile 3.18is i stroker yapsak da "çok daha" keyifli bi araba haline gelse nasıl olur??

    hemen eleştriler almadan önce de şunu söyleyim bu projeyi düşünen arkadaşın beklentisini karşılar mı bilmem tabii..

    eray abi bu arada 3.20d krank piston piston kolları neye patlar sadece malzeme olarak???

  18. #18
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangi motoru koymaya çalışsanda legal olarak biraz zor gibi gözüküyo motor hacmini max yüzde 30 arttırabiliyosun oda 2.3 2.4 gibi oluyo bu sebepten 2.8 veya 3.0 biraz zor gözüküyo kaldıkı işin birde maddi yönü war

  19. #19
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işin yasal prosedürüne hiç girmiyorum, bir kaç kere girdim pişman oldum...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •