User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Vti için headers + düz boru önerisi

  1. #1
    CanVtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    82
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vti için headers + düz boru önerisi

    Elimizde 60 mm hks son var headers olarak ne önerirsiniz 4-2-1 mi 4-1 mi + olarak boruyu kaçlık çeksek en iyi verimi alırız performans olarak
    Vtec Açtık Geliyoruz...




    Can Şevki GÜNEY

  2. #2
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manifolddan sayacak olursam 4-1 dc seramik - 54 lük düz podsuz (ki bu konu aslında en önemlisi 60-63-51-57-55 diyen insanlar hep karmaşa içerisinde işi götürüyorlar )) - sona hks orjinal hi power mı ? eğer oyleyse sıkıntı yok


    dediğim gibi boru işi çok karışacak şimdiden herkese iyi şanslar diliyorum

  3. #3
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 60lık düz boru megan racing 4-1 kullanmıştım süperdi
    1.6tdi.
    Ecutech.

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    dc 4-1 , 57mm düz ..

  5. #5
    CanVtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    82
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar mı ?
    Vtec Açtık Geliyoruz...




    Can Şevki GÜNEY

  6. #6
    Can_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    konya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben DC 4-1 seramik headers, 51 düz boru sondada 63mm hks kullanıyorum memnunum araç stocksa öneririm
    Bazı stocklar şakacı olur

  7. #7
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  8. #8
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın standartsa 4.2.1 2 lik headers 51 düz boru sonada 51 ss takarsın gayet güzel olur.hks ile sakaryada zor gezersin.atatürk sanayide altan abi var selamımı söyle hem işçiliği güzel hem fiyat iyidir üzmez.krom falan yaptırıcaksanda söle yardımcı olurum pm at yeter

  9. #9
    redzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede motor stock ıse 4-2-1 header yada orjınal manıfoldunu kullanmaya devam

    57 lik aırmass catback araboru orta susturucu üzerinde ve otto son kullanıyorum gayet tatminkar

  10. #10
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-1 60lık düz sonra hks bence ideal
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  11. #11
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headersin bogazinin cikisini sona kadar devam ettir karmasik olan bir sey yok.
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  12. #12
    CanVtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    82
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç stoc filtre dışında bişey yok, 4.1 headers krom ara boru 60 lık dönüşleri dirsek olacak bükme Kıvrılma yapıyor, sona hks bu kombinenin zararı kârı ne olur tecrübesi olan varmı ?
    Vtec Açtık Geliyoruz...




    Can Şevki GÜNEY

  13. #13
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanVtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç stoc filtre dışında bişey yok, 4.1 headers krom ara boru 60 lık dönüşleri dirsek olacak bükme Kıvrılma yapıyor, sona hks bu kombinenin zararı kârı ne olur tecrübesi olan varmı ?
    ben birkaç kombinasyon denedim yukarda yazdığım en iyisi oldu.ama madem 60 lık yapıcan headersı 2 lik al 4 1 yapıcaksan,2.5 yaparsan altlar cok zayıflar motorun stock olduğu için üstlerede pek bi faydası olucağını zannetmiyorum sonuçta avans açmıycan bişi yapmıycan.düz boruyu sakaryadamı yaptırıcaksın merak ettim?

  14. #14
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben aracımda motor içi standart 60 mm düz boru 4-1 megan 2.25 headers kullandım alt devirler 1000 -4000 arası çok zayıf sonrasında sıkıntı yok şimdi yine aynı sistemi yapacam.
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  15. #15
    sagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben birkaç kombinasyon denedim yukarda yazdığım en iyisi oldu.ama madem 60 lık yapıcan headersı 2 lik al 4 1 yapıcaksan,2.5 yaparsan altlar cok zayıflar motorun stock olduğu için üstlerede pek bi faydası olucağını zannetmiyorum sonuçta avans açmıycan bişi yapmıycan.düz boruyu sakaryadamı yaptırıcaksın merak ettim?
    katılıyorum 4.1 yapıyorsan headers 2 yada 2.25 olsun ki sıkıstrman azalmasın duz borudan sonra zaten altlar azalıyor headers ta olunca hepten azalıcak cap yukseldıkce altlar azalır ustler rahatlar

  16. #16
    OmeR-FE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    İzmit / KOCAELİ
    Mesaj
    6.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önceki vti'ımda :

    Megan racing 4-1 2,25inç headers
    60'lık düz boru
    63'lık Airmass son susturucu

    kullandım.

    Şimdiki vti'ımda

    DC 2' 4-1 seramik headers
    60'lık düz boru
    63'lük Apexi N1

    kullanıyorum.


    İkisindende memnunum (-dum). Megan headers biraz daha gürül gürül ses çıkmasına, dc biraz daha çırtlak ses çıkmasına sebep oluyor. 2'sininde tadı başka. Performans olarakta 2'side güzel (-di). 2 aracımında yürürü sağlam (-dı)
    Merdo'm Seni Unutmayacağız...

  17. #17
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 tane hb 125 bin km'de vti denedik;

    birisinde 51 düz boru
    diğerinde invidia catback 63
    tüm specler ağırlıklar motor komp.oranları eşit.
    sonuç 230 kafa kafaya!
    Seyyar Tayyar

  18. #18
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fark tabi ki olucaktır ama catbackte orta susturucu var.2.5 headersla 60 düz yaparsan misal 60 la gidiyosun gaza abandığında ilk kösülüyo,sonradan açılıyor aynı arabada aynı setupta denedim 2 lik headers 51 düz ss sonla direk açmaya başlıyodu araç.

  19. #19
    h22ek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2002 den beri nerden baksan her kombinasyonu denemişimdir... motor içi stock ise 2" dc 4-1 seramik + 60 lık borular 60 lık son susturucu (arada iskender in el yapımı freeflow orta susturucu) ile kullandım.. gayet tatminkar. en iyisiydi diyebilirim. motor içine girip biraz devir döneceksen çıkar orta susturucuyu devam... (egzantrik piston sıkıştırma ıvır zıvır sonrası öyle devam ettim)

    sakaryadaysan muhtemelen sinan abiyi tanıyosundur.. uğra, selamımı söyle (h22 serdar) çok net en güzel kombinasyon için yardımcı olsun sana
    ## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •