User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: ince conta

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki sence red devil bunu mu söylemek istedi? konu başlığı d16a9 ince conta takmak istiyor arkadaş..

    muhtemelen hayır ama aklıma gelmişken söylemek istedim

    asıl yüksek crlı atmosferik yükleyenlerin o tip pistonları kullanması biraz yanlış onun için yazdım aslında
    körler sağırlar

  2. #21
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    copper o-ring i blokla conta arasına mı conta ile üst kapak arasına mı? yoksa ikisine birden mi? o-ring in kalınlığı ne olucak? conta ile arasındaki oran? niye kullanıyoruz? copper spray işe yarıyor mu? bunlar güzel detaylar dikkatli incelemek lazım

    yüksek sıkıştırmalı pistonlar tasarımları ile yanma odasının içine daha az karışım alacaklarından dolayı biraz yanlış ama kapak yanma odası tasarımı ve subap açılarını geliştirerek içeri giren yakıt hava karışımı ile sıkıştırmayı dengeliyorlar. egzantrik te tabi ilk başta önemli olan, subap açık kalma zamanları ile liftlerle ayarlanır. kanımca
    Failure is not an option.

  3. #22
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    copper o-ring i blokla conta arasına mı conta ile üst kapak arasına mı? yoksa ikisine birden mi? o-ring in kalınlığı ne olucak? conta ile arasındaki oran? niye kullanıyoruz? copper spray işe yarıyor mu? bunlar güzel detaylar dikkatli incelemek lazım

    yüksek sıkıştırmalı pistonlar tasarımları ile yanma odasının içine daha az karışım alacaklarından dolayı biraz yanlış ama kapak yanma odası tasarımı ve subap açılarını geliştirerek içeri giren yakıt hava karışımı ile sıkıştırmayı dengeliyorlar. egzantrik te tabi ilk başta önemli olan, subap açık kalma zamanları ile liftlerle ayarlanır. kanımca

    bloğu tercih ederim ben o ringde ama işte güzel işlemek lazım dediğin gibi kapağa kıyamam sanırım o ring için

    tabiiki yanma odası işlenerek önüne geçileblir fakat hava akımını illa kesecek asıl düşündüren bu beni bunun için söylemiştim bide headgamesin doldurduğu kapağı gördükten sonra endynde olabilir mutlaka okumuşsundur endynin kapak articlelarını onları okuduktan sonra bi kaç SAE articleını okuduktan sonra n/a bile olsa flat yada spherical piston kullanasım geliyor
    körler sağırlar

  4. #23
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ehehe endyn fall 2008 i bekle diyor kapak için bende bekliyorum gsr head iyidir.
    NIF atmosferikken flat piston yüksek sıkıştırma ile güzel yürüyordu zaten
    Failure is not an option.

  5. #24
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ehehe endyn fall 2008 i bekle diyor kapak için bende bekliyorum gsr head iyidir.
    NIF atmosferikken flat piston yüksek sıkıştırma ile güzel yürüyordu zaten


    headgamesle konuştunmu? bence onları tercih et

    bide flat piston shelf olarak varmı n/a olarak? yoksa custommı yaptırmıştın?
    körler sağırlar

  6. #25
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    endyn komple kapağı yeni üretiyor ve geliştiriyor headgames orjinal kapak üzerinde çalışıyor. headgames i biliyorum ama endyn komple kapak dökümüne girişince biraz meraklandım doğrusu çalışmalarını bekliyorum üretime geçsinler yorumları okuyalım şimdilik çalışmaları çok güzel görünüyor bekliyorum. piston custom diyebiliriz burda kendimiz yapmıştık 84mm bmw piston frezede subap yerlerini açtırmıştık piston eteklerini kısaltmıştık hep yanlış işlerdi ama yapmıştık işte güzel yürüdü zamanında iyiydi ama yanlıştı
    Failure is not an option.

  7. #26
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    endyn komple kapağı yeni üretiyor ve geliştiriyor headgames orjinal kapak üzerinde çalışıyor. headgames i biliyorum ama endyn komple kapak dökümüne girişince biraz meraklandım doğrusu çalışmalarını bekliyorum üretime geçsinler yorumları okuyalım şimdilik çalışmaları çok güzel görünüyor bekliyorum. piston custom diyebiliriz burda kendimiz yapmıştık 84mm bmw piston frezede subap yerlerini açtırmıştık piston eteklerini kısaltmıştık hep yanlış işlerdi ama yapmıştık işte güzel yürüdü zamanında iyiydi ama yanlıştı


    endyn güzel işler yapıyo hakkaten ben hondanın döktüğü kapağı seçeceiğini sanmıştım o yüzden headgames söyledim her ne kadar flow sheet vermesede yaptığı kapaklar çok iyi çalışıyor endynde tabiiki öyle ama bazı memnun kalmayanları gördüm nedense(honda diil ama olsun)


    eğer kendi döktüği kapağı seçmeyeceksen headgamesi tek geçerim sanırım, belki RLZ de olabilir headgames gibi kapak işleyen yok bana göre
    körler sağırlar

  8. #27
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    araştırıcam rlz yi sağol semih endyn bekleyelim görelim. konuşuruz
    Failure is not an option.

  9. #28
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araştırıcam rlz yi sağol semih endyn bekleyelim görelim. konuşuruz

    RLZ nin de sitesi falan yok ama nascara top fuela zamanında motor hazırlamış birisi yaptığı kapaklar hakikaten iyi 2jz için görmüştüm sheetini saygı duyulur sadece
    körler sağırlar

  10. #29
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://videos.streetfire.net/video/R...128_163441.htm


    2004'te stock strokta en fazla gücü bu kapakla aldılar belki hala güç olarak en iyiler arasındadır ama bilmiyorum
    körler sağırlar

  11. #30
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ince conta demişken bilal hanimiş senin contan dedim dimi yapma die dinledmedin beni

    ince contanın manası şudur bence yanma odasını daraltırsın aynı yüksek tepeli piston taktığın gibi bunun üzerine hot side lar çok aşırı sekilde işin içine girerki hondanın pistonu ve kapağındada çok az hot side olduğundan sorun olucağını sanmıyorum artık yarlarıs yahu Ecuyu dimi
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •