User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: F7R Egzoz Sistemi Hakkında 1 Soru

  1. #1
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question F7R Egzoz Sistemi Hakkında 1 Soru

    Aracım filitre ve düz boru haricinde standart. sonda oem kazan mevcut. Headers yaptırmak ***** memleketimde kafa ütülü bir iş yapmaya niyetlenende sırf müşteriyi vazgeçirmek için uçuk kaçık rakamlar çekiyor.

    Benim araçta orjinal egzoz manifoldu 4-2-1 şeklinde geliyor. Sorum şu:

    4-2 den sonra 1 yapmadan son susturucuya kadar çift boru ile götürmenin faydası yada zararı olur mu? Orjinal kazan ile verim alınabilir mi? Kazanı değiştirmek gerekir mi?

  2. #2
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers ı bilmem ama son susturucuyu oem kullandıktan sonra headers ın falan bi verimi olcağını düşünmüyorum, ben kendi f7r ım da 60 düz boru 60 lık kaliteli son susturucu kullandım, bariz fark var, bana göre f7r ın kendi headersı çokta kötü değil 60 düz boru ile 60 yada 63 girişli free flow bi son susturucu yeterli
    CAN CEYLAN

  3. #3
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zararı olup olmayacağı tamamen nasıl yapıldığına bağlı. Aracı nasıl etkileyeceği boru çapıyla ilgili. Gereksiz bi iş bence. Neden öyle bişey yapmak istiyorsunuz ?

  4. #4
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers yaptırmaktan daha ucuza mal olacağını düşünüyorum neticede headers yapmanın bir amacıda egzoz çıkışını rahatlatmak. headers kadar olmasada faydası olurmu olmazmı araştırıyorum. muayeneden sonra ufak çaplı uğraşmayı düşünüyorum cevaplara göre.

  5. #5
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şahsen baştan sonra kadar uzun 2 egzoz hattının egzozdan sağlanan vakumu azaltacağını düşünüyorum. Olayın detayı şurada konuşulmuştu vakti zamanında.http://www.techturkey.com/forum/atmo...-efsanesi.html

    Yanlış düşünüyorsam düzelten olursa sevinirim

  6. #6
    Throttle
    Misafir
    abi o ne ya 2 boru arkaya çekmek falan
    Onun yerine 2 borunun çapının iki katı çapında tek bir boruya birleştirip sona çek aynı olay zaten bir fark yok oda zaten 63 lüğe falan denk gelir orjinali 48 lik diye hatırlıyorum

    Ben headers yaptırdım abi biliosun düşünürsen istanbulda söylenenlerin yarısına yaptırdım ben gider beraber konuşuruz bende düz boru olayına el atacam tekirdağda zaten usta beraber gideriz hem

  7. #7
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sağlı sollu 2 uç çıkarırım diyede düşündüm biraz hani görselde olsun gibisinden. bizim orjinal 51 lik. headers en güzeli ama ben erenin yaptırdığı tarzda daha uzunca bişey düşünüyorum seninki sanki biraz kısa gibi geldi bana biraz daha uzatılıp daha geniş borularda kullansalar iyi olacakmış gibi. yakından görmedim gerçide.

  8. #8
    Throttle
    Misafir
    Alıntı PULAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sağlı sollu 2 uç çıkarırım diyede düşündüm biraz hani görselde olsun gibisinden. bizim orjinal 51 lik. headers en güzeli ama ben erenin yaptırdığı tarzda daha uzunca bişey düşünüyorum seninki sanki biraz kısa gibi geldi bana biraz daha uzatılıp daha geniş borularda kullansalar iyi olacakmış gibi. yakından görmedim gerçide.
    benimkinin 4 kol kısmı bloğun altına kadar iniyor sonra 100 lük kalın bir bölgeye birleşiyor sonrada 70 lik spiralden arkaya kadar dümdüz gidiyor yani 100 lük kısım olduğu için o boruların uzatılmasının anlamı kalmıyor zaten genişbir alana çıkıyor aşağıdada spirale birleşiyor kolların boyu yanıltmasın seni

  9. #9
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Throttle çapı iki katına çıkartırsan olmaz, borunun cross section'ını 4 katına çıkartmış olursun.

    2 boruyu taa sona kadar uzatırsan aracın çalışma düzenini bozabilirsin abi..

  10. #10
    Throttle
    Misafir
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Throttle çapı iki katına çıkartırsan olmaz, borunun cross section'ını 4 katına çıkartmış olursun.

    2 boruyu taa sona kadar uzatırsan aracın çalışma düzenini bozabilirsin abi..
    çapı iki katı dediğim hacim olarak 2 katı yani

    p.r2 olayı varya o olay

  11. #11
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gözden kaçmasın diye söyledim

  12. #12
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım. iki boru işi iş değil pek anladığım işler olmadığından saçma sorular soruyor olabilirim kusura bakmayın

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu tekirdagdaki usta kimdir, tekirdag merkezdemidir fiyatlar ne alemde bilen varmi..

    throttle uzaklasmis ama geri gelir heralde

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •