bi açıklık getirilmesi gereken husus var VTEC2 ECUya yazılım yada chip oluyormu olmuyormu !
eğer olmuyorsa turbolamanın bi mantığı yok sanırım !
Printable View
bi açıklık getirilmesi gereken husus var VTEC2 ECUya yazılım yada chip oluyormu olmuyormu !
eğer olmuyorsa turbolamanın bi mantığı yok sanırım !
AEM FIC oluyor
maalesef su an için turbo da iş yapıyor ama ilerki tarihlerde yeni avans verilebilen NA da da kullanılcak bir FIC cıkartıcaklar inşallah :)
Hımm diyorsun ki herhangi bir araç 1000 hp olduğunda top speed artar..
Aracın kaç hp olursa olsun top speed'in şanzıman oranın ile alakalıdır. Yani atmosferik 218 de limitöre giren bir araç aşırı beslendiğinde de limitörde değişiklik olmadığında 218 km de kesiciye girer. İster 150 hp olsun, ister 550...
yapılmayanı yapmak güzel bişey ama boşuna uğraşma derim ben:) k20 swaplamak için harcıyacağın paraya sat arabanı al bi type r;) yükle makinayı hondata,cai v.s. bak keyfine:D
d17v ye k20 değilde b16 veya d16 olsa daha ucuza mal olmazmı en azından üstünde rahatça oynanabilr. vede parçası olsun motorlar olsun TR de rahat denebilecek kadar kolay bulunuyor.
d16 v turbolamak isteyenlere icin stok makina 0.5 barda 30 bin km rahat gider sorunsuz hemde devir cevirmek isteyenler stok makinada kesinlikle denemesin makinayi eline alir beyin olarak aem is görür fakat safc ile de sorunsuz avansiz 200hp elde edilir d16 v düsünüldügü gibi zayif bir makina degil test edip onaylandi :) 0.7 bar ve üzeri boost sakincali bir durum 7200 deviri yetmeyipte de vir isteyen sabir para ve iyi bir ustaya ihtiyaci olcak :)
vtec2 için ya zılım yapılabiliyormuş artık BARBOROS usta yapılacağını belirtti hatta bu ay basında yazlım olayına giriyorujm bakalım ne kadar başarılı oluncak !
15/20 hp güç alınacağını belirtti öncesinde ve sonrasında DYNOda veri alıcaz bakacaz bu işlere artık ;)
sadece yazılımlamı alıcakmıs 15/20 hp yi?
yani filtre egzoz headers lı vtec2 125 bg verıyo dıyelım bıde yazılım atıcan en az 15 bg dıyelım dedıgıne gore 140 bg verıcek yanı ,ruyalarda bulusuruz bence.
bencede anca ruyalarda bulusuruz :)
Yazılımla 20 hp mi... Hemde atmosferik araçta... Ustanın ustalığını (?) merak ettim..
Paşaoğlunda
KN - Headers - OTTO Son susturucu - SAFC 119 hp ( düzeltilmiş halde ) verdi
Daha sonra bir başka dynoda
Pipercross CAI - Headers - OTTO son susturucu - SAFC 122 verdi
Her 2 durumda da kat iptaldi, orta kısım standarttı..
Yazılımla bunun üzerine +15-20 çıkılması mümkün gelmiyor bana..