User Tag List

Sayfa 4/8 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
139 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 2001 saxo VTS aracımı en iyi şekilde nasıl yüklerim..

  1. #58
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    13 59 çok kısa bence 14/60 ideal oran bzm araçlada

  2. #59
    pesimist206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    ist /b.evler
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eksantrik
    duble yay
    şapka
    piston
    kol
    yazılım
    komple egzoz
    timing
    + benzın regilatörü
    34 EM 123

    AÇIKEL otomotiv... JANTMAX ..

    hep bızımlesın ALP GUNAYDIN 34 DUJ 43 ..

  3. #60
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkez birşey yazmış ama birde ben yazayım istedim nacizane olarak.

    Motora girilmeyecekse cadde tarzı soft olarak
    206 yada 307 1.6 16v silindir kapak contası (ince conta)
    Paşaoğlu yada Mantar timing (kusura bakmayın ama Goffy'e gitmeyin)
    C2 VTS Emme manifoldu - Clio MK1 RS gaz kelebeği
    Sol sis farından direk filtre
    51 lik düz boru - SS son susturucu
    Mantar yada başka güzel bir yazılım.
    Klima iptali
    14/60 ayna mahruti

    Motora girilecek 200 hp'ye yakın bir güç bekleniyor ise eğer
    Üst kapak

    280 yada tercihen 300 üstü dereceli egzantrik
    Yay + şapka
    Hidrolik iticiden Mekanik iticiye geçiş
    Port polish üst kapak
    Dbalias yada Jenvey 45mm ITB (burası önemli) Eğer uygulanmaz ise C2 VTS emmesi
    Pipercross ITB filtresi yada Longman Carbon Airbox
    Enjektörler
    Arp kapak saplamaları
    Mutlaka bir 4-1 header, Maniflow, Raceland, Supersprint (150-160 hp tüm uygulamalarda gerekli)

    Motor içi araç 1.6 olarak kalıcak ise
    Wössner yada Omega veyahut başka bir markadan
    12.5 sıkıştırmalı forged piston

    Elektronik
    VEMS, OMEX, KMS yada benzeri Plug and Play ECU
    MSD bobinler
    Wideband, ıvır zıvır

    Kullanım amacına göre ekstralar felan filan, 14/60 yada 13/61 kısa felan filan. Unuttuğum ıvır zıvır vardır illaki.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #61
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim standart 14 60 tı çok uzun eğer yüklicekseniz güzel devirde yakalamasını istiosanız 13 59 daha başarılı

  5. #62
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkez birşey yazmış ama birde ben yazayım istedim nacizane olarak.

    Motora girilmeyecekse cadde tarzı soft olarak
    206 yada 307 1.6 16v silindir kapak contası (ince conta)
    Paşaoğlu yada Mantar timing (kusura bakmayın ama Goffy'e gitmeyin)
    C2 VTS Emme manifoldu - Clio MK1 RS gaz kelebeği
    Sol sis farından direk filtre
    51 lik düz boru - SS son susturucu
    Mantar yada başka güzel bir yazılım.
    Klima iptali
    14/60 ayna mahruti

    Motora girilecek 200 hp'ye yakın bir güç bekleniyor ise eğer
    Üst kapak

    280 yada tercihen 300 üstü dereceli egzantrik
    Yay + şapka
    Hidrolik iticiden Mekanik iticiye geçiş
    Port polish üst kapak
    Dbalias yada Jenvey 45mm ITB (burası önemli) Eğer uygulanmaz ise C2 VTS emmesi
    Pipercross ITB filtresi yada Longman Carbon Airbox
    Enjektörler
    Arp kapak saplamaları
    Mutlaka bir 4-1 header, Maniflow, Raceland, Supersprint (150-160 hp tüm uygulamalarda gerekli)

    Motor içi araç 1.6 olarak kalıcak ise
    Wössner yada Omega veyahut başka bir markadan
    12.5 sıkıştırmalı forged piston

    Elektronik
    VEMS, OMEX, KMS yada benzeri Plug and Play ECU
    MSD bobinler
    Wideband, ıvır zıvır

    Kullanım amacına göre ekstralar felan filan, 14/60 yada 13/61 kısa felan filan. Unuttuğum ıvır zıvır vardır illaki.
    bunlar dışında ashley nasıl kullanan var mı?
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  6. #63
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısa takınca top speed gerçek anlamda dusuyo..16 63 sanzmanla 233 km hız yapan (7450 devir de) araç ; 13 59 şanzumanla 8200 devirde 205 km hız yapıyor bu ivmelenmede buyuk bi artış saglıyor fakat 200km hız yapmak cok zor olmadıgı ıcın ankara ıcın ornek verıcek olursak senle sıfırdan kalkarız ben umıtkoyun orda sana 1km fark atmış olurum
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  7. #64

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106'nın standart gaz kelebeği çapı kaç mm?

  8. #65
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunlar dışında ashley nasıl kullanan var mı?
    Bu markayı duymadım valla Ömer'cim Belki Peugeot ürünleri yoktur yada pahalı vs.vs. tercih edilmiyordur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #66
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SifirinciMurat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106'nın standart gaz kelebeği çapı kaç mm?
    Standartına yetecek boyutta. Ama kaç mm hatırlamıyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #67

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neyse alınca kendim ölçerim artık.

  11. #68

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar Vermiş olduğunuz bilgiler bize ışık tuttu ve şimdilik aracı biraz hafifletip 51 lik düz boru - karbon kutu içi filtre ve güzel bi chip yapmaya karar verdik..Eğer gidişi bize ümit verirse motora girmeyide düşünüyoruz..Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar

  12. #69
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar Vermiş olduğunuz bilgiler bize ışık tuttu ve şimdilik aracı biraz hafifletip 51 lik düz boru - karbon kutu içi filtre ve güzel bi chip yapmaya karar verdik..Eğer gidişi bize ümit verirse motora girmeyide düşünüyoruz..Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar
    Kutu içi filtre bir işe yaramaz çünkü orjinal kutu sistemi kötü. Kazan filtre yapıcaksın. Hazır satılıyo.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #70

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kutu içi filtre bir işe yaramaz çünkü orjinal kutu sistemi kötü. Kazan filtre yapıcaksın. Hazır satılıyo.
    kazan demek istemiştim

  14. #71
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kazan demek istemiştim
    Oke. Madem ikinci araç içinde ne var ne yok sökün bari.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #72
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunlar dışında ashley nasıl kullanan var mı?
    ömer ashley in manifoldlarından flnmı bahsediyosun ? uk de fln hep ashley takıyolar ben göremedim daha tr de olsa taksak

  16. #73
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik olarak ciddi güçler çıkarmak yerine biraz atmosferik yükleyip sonra turbolamak en mantıklısı bence çünkü stock internallarla sadece beyinden yazılıma müdahele edilerek 180hp, kalın contayla sıkıştırma düşürülerek 240 hp alınabiliyor

  17. #74
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orj gaz kelebeği önden 48 arkadan 52mm

    çok güzel bilgiler verilmiş yeterince açıklama da yapılmış zaten ama 51 lik boru filtre chip ile caili headersli vti ı mümkün değil geçemezsiniz istisnalar olabilir tüm arabalar birbirinin aynı değil çünki ikinci olarak orj egzantriklere timing yaptırmak mantıksız geliyo bana eğer oynayıp bozulmamış ise ayarını ellememek lazım

    bence yapıcaksanız şu uygulamalar olabilir

    pt52 egzantrik
    piper cams yay şapka
    c2 vts sübapları yada komple üstkapak
    gsxr 1000 in throttle i, velocity stack, piper 4 boğaz karbüratör filtresi
    m52 piston sıkıştırma çok yüksek oluyo sübap kanallarını açınca 11.5 lere felan düşüyo bence yeterli hacimde 1.7 oluyo
    ms-II yada vems
    platinyum buji msd coil
    headers ve 60 lık düz boru sona otto yada ss
    13-61 yada 13-59 ayna maruti
    helix 4 paddle debriyaj omp de olabilir yada sanayide yapılan bronjlardana olabilir
    266mm 206 gti frenleri
    15'' speedline 195 -45 -15
    klima ve direksiyon power cam siliceği arka koltuk kafalıkları hava yastıkları iptali iki tane sparco

    tabki bunlar bi turbo parası tutucaktır tercih senin

  18. #75

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni drag kuralları bile atmosferiği öldürdü, bas nos'u gitsin

  19. #76
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gönül tabiki atmosferikten yana ama maliyet açısında turbo nos daha mantıklı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •