13 59 çok kısa bence 14/60 ideal oran bzm araçlada
Herkez birşey yazmış ama birde ben yazayım istedim nacizane olarak.
Motora girilmeyecekse cadde tarzı soft olarak
206 yada 307 1.6 16v silindir kapak contası (ince conta)
Paşaoğlu yada Mantar timing (kusura bakmayın ama Goffy'e gitmeyin)
C2 VTS Emme manifoldu - Clio MK1 RS gaz kelebeği
Sol sis farından direk filtre
51 lik düz boru - SS son susturucu
Mantar yada başka güzel bir yazılım.
Klima iptali
14/60 ayna mahruti
Motora girilecek 200 hp'ye yakın bir güç bekleniyor ise eğer
Üst kapak
280 yada tercihen 300 üstü dereceli egzantrik
Yay + şapka
Hidrolik iticiden Mekanik iticiye geçiş
Port polish üst kapak
Dbalias yada Jenvey 45mm ITB (burası önemli) Eğer uygulanmaz ise C2 VTS emmesi
Pipercross ITB filtresi yada Longman Carbon Airbox
Enjektörler
Arp kapak saplamaları
Mutlaka bir 4-1 header, Maniflow, Raceland, Supersprint (150-160 hp tüm uygulamalarda gerekli)
Motor içi araç 1.6 olarak kalıcak ise
Wössner yada Omega veyahut başka bir markadan
12.5 sıkıştırmalı forged piston
Elektronik
VEMS, OMEX, KMS yada benzeri Plug and Play ECU
MSD bobinler
Wideband, ıvır zıvır
Kullanım amacına göre ekstralar felan filan, 14/60 yada 13/61 kısa felan filan. Unuttuğum ıvır zıvır vardır illaki.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
benim standart 14 60 tı çok uzun eğer yüklicekseniz güzel devirde yakalamasını istiosanız 13 59 daha başarılı
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
kısa takınca top speed gerçek anlamda dusuyo..16 63 sanzmanla 233 km hız yapan (7450 devir de) araç ; 13 59 şanzumanla 8200 devirde 205 km hız yapıyor bu ivmelenmede buyuk bi artış saglıyor fakat 200km hız yapmak cok zor olmadıgı ıcın ankara ıcın ornek verıcek olursak senle sıfırdan kalkarız ben umıtkoyun orda sana 1km fark atmış olurum![]()
Thanks to
TURBO ZONE
REMAPS
106'nın standart gaz kelebeği çapı kaç mm?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Neyse alınca kendim ölçerim artık.
arkadaşlar Vermiş olduğunuz bilgiler bize ışık tuttu ve şimdilik aracı biraz hafifletip 51 lik düz boru - karbon kutu içi filtre ve güzel bi chip yapmaya karar verdik..Eğer gidişi bize ümit verirse motora girmeyide düşünüyoruz..Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
atmosferik olarak ciddi güçler çıkarmak yerine biraz atmosferik yükleyip sonra turbolamak en mantıklısı bence çünkü stock internallarla sadece beyinden yazılıma müdahele edilerek 180hp, kalın contayla sıkıştırma düşürülerek 240 hp alınabiliyor![]()
orj gaz kelebeği önden 48 arkadan 52mm
çok güzel bilgiler verilmiş yeterince açıklama da yapılmış zaten ama 51 lik boru filtre chip ile caili headersli vti ı mümkün değil geçemezsiniz istisnalar olabilir tüm arabalar birbirinin aynı değil çünki ikinci olarak orj egzantriklere timing yaptırmak mantıksız geliyo bana eğer oynayıp bozulmamış ise ayarını ellememek lazım
bence yapıcaksanız şu uygulamalar olabilir
pt52 egzantrik
piper cams yay şapka
c2 vts sübapları yada komple üstkapak
gsxr 1000 in throttle i, velocity stack, piper 4 boğaz karbüratör filtresi
m52 piston sıkıştırma çok yüksek oluyo sübap kanallarını açınca 11.5 lere felan düşüyo bence yeterli hacimde 1.7 oluyo
ms-II yada vems
platinyum buji msd coil
headers ve 60 lık düz boru sona otto yada ss
13-61 yada 13-59 ayna maruti
helix 4 paddle debriyaj omp de olabilir yada sanayide yapılan bronjlardana olabilir
266mm 206 gti frenleri
15'' speedline 195 -45 -15
klima ve direksiyon power cam siliceği arka koltuk kafalıkları hava yastıkları iptali iki tane sparco
tabki bunlar bi turbo parası tutucaktır tercih senin
yeni drag kuralları bile atmosferiği öldürdü, bas nos'u gitsin![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)