User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: N/A D16A9 için yardımlarınızı bekliyorum.

  1. #20
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston p29 piston solersn oem bir honda parçası ile ciddi bişekilde sıkıştırmayı arttırırsın
    yukarda bahsettiğim araca uygulandı sıkıntı yok
    eğer egzantrikle sağlam devir donerek turbo yapacaksanda
    y.c.p. vitara diye bi pistpn war onu solersn 8.5 lere düşüyor 350hplere kadar desteklediği
    söylüyor satanlar hesaplı bişekilde kapatırsın 200 usd falan daha ucuz wisecodan falan
    atmo olacaksan kolların kalsın turboolacaksa eagle koyarsn

  2. #21
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serdar abı dırek rektıfıye :P ahuahauha allah gostermesın tabı dıoruz
    bu arada ben aykut

  3. #22
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston p29 piston solersn oem bir honda parçası ile ciddi bişekilde sıkıştırmayı arttırırsın
    yukarda bahsettiğim araca uygulandı sıkıntı yok
    eğer egzantrikle sağlam devir donerek turbo yapacaksanda
    y.c.p. vitara diye bi pistpn war onu solersn 8.5 lere düşüyor 350hplere kadar desteklediği
    söylüyor satanlar hesaplı bişekilde kapatırsın 200 usd falan daha ucuz wisecodan falan
    atmo olacaksan kolların kalsın turboolacaksa eagle koyarsn
    Vitara piston tabiki wiseco dan ucuz olucak. Wiseco forged malzeme. Diğeri oem suzuki pistonu.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #23
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    halen birileri y c p vitarayı oem suzuki pistonu sanıyo ve birileri de bunu aracına takıp eritiyo ne diyim daha yazmıycam onlar aynı şey değil
    ECUTECH İstanbul

  5. #24
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston p29 piston solersn oem bir honda parçası ile ciddi bişekilde sıkıştırmayı arttırırsın
    yukarda bahsettiğim araca uygulandı sıkıntı yok
    eğer egzantrikle sağlam devir donerek turbo yapacaksanda
    y.c.p. vitara diye bi pistpn war onu solersn 8.5 lere düşüyor 350hplere kadar desteklediği
    söylüyor
    satanlar hesaplı bişekilde kapatırsın 200 usd falan daha ucuz wisecodan falan
    atmo olacaksan kolların kalsın turboolacaksa eagle koyarsn
    aslinda 406whp

    http://www.youtube.com/watch?v=aOIdr0aVtsE
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    halen birileri y c p vitarayı oem suzuki pistonu sanıyo ve birileri de bunu aracına takıp eritiyo ne diyim daha yazmıycam onlar aynı şey değil
    Birden fazla yerde bu şekilde okudum. Vitara piston diye Türkiye'den de bu pistonları temin ediyorlar. Yanlış mı biliyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında ben de öyle biliyodum ancak iki pistonu elimize alıp baktığımızda çok fark gördük aynı değiller bi de bi si da kullanıldı ve erittiler
    ECUTECH İstanbul

  8. #27
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vitara piston tabiki wiseco dan ucuz olucak. Wiseco forged malzeme. Diğeri oem suzuki pistonu.

    ooo iyiymiş


    arkadaşlar vitara piston vitaranın pistonu değil
    tamam forged de değil ama teflon kaplı bir piston işte arkadaşa sadece hesaplı bir çozum sundum kullanacağı basınca bağlı seçimini zaten kendisi yapar elbet
    pistonun erimesinin tek sebebi forged olmaması değil dir elbet wardır bişey
    stok pistonla 8 psi problemsiz giden war sıkıştırması 10 kusurlarda o sıkıştırmayı 8.5 a
    düşürünce zaten tolaransıda ooranla artıyor forged kesn çozum tabiki herşey amaç ve bütçe ile alakalı ycp takıp 350 hp çeken gormedm ama demek yapılıyormuş adam bedavadan yazmaz vitara piston diye videoya istanbulda ama p29 takıp diğer aplilasyonlarla teker gücünü 130 lara taşıyan gördüm canlı

  9. #28
    blackyakuza
    Misafir
    crx_power'ın teker gücü 130 civarındaydı, 152 krank çıkmıştı paşaoğlunda. stock motor + aem cai + 421 headers + 51 boru+ otto ss aktarmada fidanza h.volan ve org. exedy stage1 vardı.

    peki hc piston kullansam sadece ayarlı kasnakla timingi ayarlayabilir miyizi ? illa yazılıma müdahale gerekiyor mu ?

  10. #29
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gene vitara kavgası çıkıcek vitara piston kaç para uydur kaydır oluyor BENCE
    wiseco 580 600$

    Black yakuza öncelikle sadece pistondan bahsettiğini anladım biraz detaycı biriyimdir öncelikle herseyden önce NEy yapıcağına karar vermeden başlarsan mahfolursun

    Turbo ? Supercharger? Atmosferik ?

    Hangisni istediğin önemli eğer atmosferik ise Sadece piston alip yatak ve yağ pompa setini deiştirerek Yoluna dewam edebilirsin

    SC yada Turbo: bu zamanda işlerin değişiyor üstekilerin üstüne Kol da giriyor Extra biton gösterge mecburen debriyaj bla bla bla

    ilk karar vermeni tavsiyeederim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #30
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı blackyakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crx_power'ın teker gücü 130 civarındaydı, 152 krank çıkmıştı paşaoğlunda. stock motor + aem cai + 421 headers + 51 boru+ otto ss aktarmada fidanza h.volan ve org. exedy stage1 vardı.

    peki hc piston kullansam sadece ayarlı kasnakla timingi ayarlayabilir miyizi ? illa yazılıma müdahale gerekiyor mu ?

    polemik için solemiorm ama bana biraz fazla geldi stok crx ler 101 gibi tekere verdğini gördüm sadece intake ve egzoz ile 30 hp ancak çok büyük motorlarda olur

    orj egzantrikle ayarlı kasnak kullanırsan ecuyada mudahale etmeden çok ufak bi deişiklik olabildiğine tanık olmuştum ama d16 değil hp olarakta ne oldu bilmiorm

    yaptığın her değişikliği yazılımla dersteklersen daha verimli olur diye düşünüyorum

  12. #31
    blackyakuza
    Misafir
    abi açıkçası ne derece doğrduru bilemiyorum, bostancı oss'de vw tech diye bir arkadaşın çalıştığı serviste dastekti sanıyorum sadece teker gücünü ölçen dynoda benim crx 109,5 vermişti yaklaşık 8-9 ay önce. hatta 2 defa arka arkaya ölçüldü aynı sonucu verdi ve gerçekten max gücü 6800 rpm de verdi, fabrika verisi gibi.

    ben bu aracı allah kaza bela vermez de ömür verirse uzun yıllar 2. araç (haftasonu aracı) olarak kullanmak niyetindeyim. 2 yıldır bende ve 2000 senesinde bir crxim daha vardı, kısaca hiç acele etmeden ama attığım her adımın doğru olduğunu bilerek ilerlemek istiyorum.

    özgün abi n/a da kolların gereksiz olduğunu söylemiş örneğin, bu benim için güzel ve doğru kabul edilecek bir bilgi. bunun gibi fayda/maliyet oranı çok yüksek olmadıktan sonra aracımın 150 hp.lere ulaşmasını istiyorum. ama d16a9'ların aşırı besleme olmadan n/a olarak geliştirelemeyeceği yorumları doğru ise açıkçası benim için yüksek sayılacak maliyetlere de girmek istemem, konuyu da açmamın sebebi bu? nippon racing'in, wiesconun 4te 1 fiyatınayine high comp. pistonları var ama forged değil , d16a9'un kısır bir motor olduğunu kabul ediersek bu piston işimi görür mü acaba. teşekkürler.

  13. #32
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuksek sıkıştırma olan işini görür istanbuldasn havala ısındı bir fırsat bulursak bahsettiğim arabayı gosteririm bi binersn
    olacağı okadar işte herşeyile std bi vtecle denemekistiyorum bakalım yuklu bir si
    boş bi vtec ile nekadar neyapıyo merakımı giderecem
    arabada yukarda sayduğım parçalar war p29 piston crespocams yay şapka egzantrik ayarlıkasnak p28 airmass headers cat back sistem egzoz shortram bi intake orj şanzıman

  14. #33
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başka belki gazkelebeği portların polish lenmesi vs olabilir ama yapılmadı

  15. #34
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vitara piston tabiki wiseco dan ucuz olucak. Wiseco forged malzeme. Diğeri oem suzuki pistonu.
    Abi yanlış bilmiyor isem vitara piston suzuki pistonu deil daha ucuz bir marka yanlış biliyorda olabilirim.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  16. #35
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence aracın ilk motorunu sağlıklı çalışmasını sağla sonra gerisini halledersin

  17. #36
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serdar abı guzel bısıler ıstıorsan psiton kol yag pompası ıle basla derım olaya....ardından crx ler ıcın derecelı alırsın bide beyın flan al sana atmosferık...
    ama dedıklerı gıbı once ne ıstedıgıne karar wermelısın....ama basta konuyu acarken sen ufakta olsa yag eksılttıgını yag dumanını gordugunu soledın...buda smdı olmasada ılerıde bı sorunun habercısı olabılır.....
    ama benım gorusum su atmosferık ıstıorsan...pıston kol yatak yag pompası alır yoluna dewam edersın....cok daha da zewklı olur...

  18. #37
    blackyakuza
    Misafir
    sağolasın aykutçum.hani yağ eksiltmesi var piston mudur, segman ya da subap lastikleri midir, açıp yapmışken diyorum stocktan ziyade bir güç olsun istiyorum o yüzden. ama ben sanırım n/a olarak devam edeceğim. dopinge gerek yok bence, doğal olan iyidir ya da natural is better !

  19. #38
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi yanlış bilmiyor isem vitara piston suzuki pistonu deil daha ucuz bir marka yanlış biliyorda olabilirim.
    Öyleymiş.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •