dün motor patlayan si kimindi
org güzel geçmiş anlaşılan
maşallah tayfun , süre gayet iyi kardeşim...
muratın 1'in altına inebilmesi de gayet mümkün![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
ben 1.4 civic sedanla 1.04 yapıyorum körfezde. miamicim piste 1-2 kere daha cıktınmı o dereceyi cok rahat aşağıya çekersin![]()
Sağolun arkadaşlar artık alıştıkça daha iyi olacaktır süremiz ilk çıkan biri için fena değil. Osimen arabasını fazla yormadı 1.11 falan yaptı sanırım
1,4 CC
1- Tarantino - 34 AC 1130 - 1:07:633
2- - 34 VL 6734 - 1:11:411
3- civic6041 - 34 AK 6041 - 1:11:436
1,6 CC
1- - 34 DH 2064 - 1:03:521
2- Mertol - 59 FS 182 - 1:04:289
3- ridindirty - 34 ZY 9389 - 1:04:503
1,6 CC vti
1- Roll king - 34 K 0213 - 1:01:915
2- Radrmehmet - 34 GM 424 - 1:02:750
3- Sword - 34 AB 6123- 1:02:771
2,0 CC
1- GKS Typer - 34 GKS 43 - 1:00:213 ( EN İYİ PİST ZAMANI )
2- Hondatyper - 34 GNS 01 - 1:00.285
3- white_s2k - 34 GUR 86 - 1:00:532
Turbo
1- zampara - 34 UN 717 1:03:723
2- ufk - 34 FK 9616 1:05:213
valla bu time trial ler bana çok saçma gelio aslında çoğu arabanın canı alındı ogün patlayanlar çonta yakanlar balata bitirenler özel bir şekilde hazırlanmayan arabalar bence katılmamalı çok yazık içim acıdı valla..
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
işte zamanla bu işlerin nasıl yapılması gerektiğini de öğreneceğiz , tecrübe kazanacağız...
roll için hazırlanan araba , drag için hazırlanan araba , time trial için hazırlanan araba ve nihayetinde günlük kullanım için hazırlanan arabalar tabii ki de birbirlerinden farklı ekipmanlara ve ayarlara ihtiyaç duyuyor...
günlük kullandığımız , arada bir rolling'lere çıktığımız bir araba , pistte best time için koşturulduğunda fazlaca zorlanır...
ama bu iş tabii ki bütçe meselesi...habire ekipman ve ayar değiştirmek her babayiğidin harcı değil maalesef... keşke durum daha farklı olsa...
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
ya işin aslı şu.. bakımsız arabalarla aracları haddinden fazla zorluyorlar ve sonucunda bir yerden patlıyor. tt için özel bir hazırlık yapılmasına gerek yok bence yeterki araçlarımız bakımlı olsun.
ayrıca duzgun lastik , amortisor ve yay olmadan bence tt yapılmaz he yaparsın ama ya spin atarsın ya patlarsın. bende ilk tt ımde arabamda orj amortisor ve coil spring vardı on duzlukten sonrakı ilk vırajda arabanın arkası zıplayıp kopmuştu ve spin atmıstım. sonra akıllanıp koni aldım ve sonraki tt lerde herhangi bir sıkıntı yasamadan bence guzel dereceler yaptım.
Cem doğru söylüyor. Seramik balata aldığımda dedim parası fazla ama değer işte ipsste belli etti kendisini araçlar 5 tur döndüğünde balatalardan dumanlar çıkıyordu ben çıktım geldim bırak dumanı ısıdan çıkan çatırdama sesi bile yoktu.
Konilerinde farkı bir kez daha çıktı ortaya ilk 5 turu tam sertte yaptım sonra arkaları 1 tur önleri 1,5 tur sertleştirip bi nevi setup değiştirip 3 tur öyle attım kopma daha az oldu sanki.
Time trial öncesinde ise yağ,yağ filtresi,bujileri değiştirdim sorun yaşamamak için.
Genel sonuçlar.Siteden katılan arkadaşlarımızda mevcut onun için resmi koydum.
![]()
maşallah abiyeni egzoz çok güzel olmuş janlarda. baya fotosunu çektim ama TS nin makina yanımda değil alınca atarım resimleri
![]()
Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız
Jantlar benim değil STP nin satılıklar bu arada ben saçları ödünç verince oda bunları verdi bana geçici olarak değiş tokuş.
mşllh.. vti lara![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)