User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Headers sorusu

  1. #20
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-1 alman mantıklı olur saten biliyorsun 5200 den önce kimseler olmaz arabada
    ondan dolayı saten devirle yürüyen bir araba oldğu için 4-1 s enin işine daha çok yarayacaktır
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #21
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o araba artık istanbulda emin ellerde sanırım
    osimendekini mi diyorsun? ben daha pazar günü gördüm o bahsettigim 99 stok vti'ı arabayi ne çabuk gitti
    00' Civic 1.6IES

  3. #22
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben kople 51lik düz boru yapıcam ve ortayı kullanmıcam bu vaziyette 4.1 in motoru çok boşaltıcanı söylüyorlar 4.2.1 in ise aksine daha torklu olucanı

  4. #23
    serhat306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Hollanda
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman 4-1 headers arıoruz

    evet en ıyı olanı...

  5. #24
    YUSUF
    Misafir
    arkadaşlar dc 4-1 2.5inç vti'da artımı eksimi verir ... araçta yazdığım headers 60mm düz boru aem v2 filtre var

  6. #25
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    orta susturucu kullan 60 lık japon tipi diye geçiyor egsozcularda bulabilirsin. tüp boyutu biraz orjinale göre büyük olursa altları toparlarsın. header ve egsoz sistemin dursun değiştirme ileriye yönelik olur.
    Failure is not an option.

  7. #26
    ugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır konuvarken tekrardan konu açmıyayım burdan sorayım dedim peki si için 4-2-1 nasıl olur 4-1 üst devirler için diyo herkes si için 4-1 görmedim hiç yada bana denk gelmedi si a en uygun headers hangisidir bu durumda krommu ,seramikmi 4-1 mi 4-2-1 mi ?
    civic si sold
    civic vtı sold

    RPM Race Events
    http://www.rpmraceevents.com

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bir soruda benden.4 1 2 headersın 2 olan kısmını kullanmadan 4 1 olarak kullanabilirmiyiz?
    OEM+

  9. #28
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ugur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hazır konuvarken tekrardan konu açmıyayım burdan sorayım dedim peki si için 4-2-1 nasıl olur 4-1 üst devirler için diyo herkes si için 4-1 görmedim hiç yada bana denk gelmedi si a en uygun headers hangisidir bu durumda krommu ,seramikmi 4-1 mi 4-2-1 mi ?
    4-2-1 alt orta devirler için
    4-1 üst devirler için tercih edilir.

    bence 4-2-1 alman daha faydalı olur si için. seramik kaplama alman daha iyi olur.
    Failure is not an option.

  10. #29
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı trgy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bir soruda benden.4 1 2 headersın 2 olan kısmını kullanmadan 4 1 olarak kullanabilirmiyiz?
    hayır kullanamazsın. çünkü 4ün 2 ye düştüğü yerde flanş vardır, sonra bir başka flanş ile 2dden başlayıp tek e düğer 2 parçadır kısacası. 4-1 honda için genelde tek parçadır. custom üretilenler haricindekiler tabiki.
    Failure is not an option.

  11. #30
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 alt orta devirler için
    4-1 üst devirler için tercih edilir.

    bence 4-2-1 alman daha faydalı olur si için. seramik kaplama alman daha iyi olur.

    4-1'i genelde rally araçlarında kullanıyorlar.

    4-2-1 en güzeli bence

    VTİ ya da iS ya da iES pek bilmem de genel olarak 4-2-1 şehir içi kullanımda en mantıklısı diyorlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •