User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
61 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: K4M 1.6 Custom chip Sonuç:6hp

  1. #39
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    AĞır jantlar da paşanın dyno'sunda öyle arabalarda sorun çıkarıyor.

    Benim cliom 117 savaş beygiri vermişti. kat iptalı , ss magnum ve filtre ile.....
    Araban çok cici değil bir bakım yaptır bence.
    Built to fall....

  2. #40
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    knock sensoru disable edemiyormu yazilim ile?_
    diasble edilip edilemediğinden emin değilim remap'le. ingilizler kıl zaten biraz güvenlik önce diyip öyle birşey yapmazlar heralde mümkün de olsa.

  3. #41
    nightkids_han
    Misafir
    bencede güç az , sahip olduğun filtrekitide clio'da çok verimli çalıştığını düşümüyorum(birebir olsa bile)

  4. #42
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    knock sensoru disable edemiyormu yazilim ile?_
    ECU üstündeki işlemciler komple tunerin istediği şekilde işlemler görebilecek bir program yazmaya müsait değil mağlesef. En azından OEM ECU için durum böyle. Ancak enjeksiyon ateşleme felan filan gibi haritalar ile vvt-vanos vs.vs. tarzı parametreler değişiyor. Kalkıpta vuruntu sensörünü yok say diyemiyorsun çoğu ECU'da.

    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diasble edilip edilemediğinden emin değilim remap'le. ingilizler kıl zaten biraz güvenlik önce diyip öyle birşey yapmazlar heralde mümkün de olsa.
    Hem kıllar hemde korkaklar. Hem vergiden hem kaskodan korkuyorlar chip yaptırmadan 50 kere düşünüyorlar. Tuhaf millet vesselam.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #43
    ClioSport
    Misafir
    KN den daha iyi bir filtre kiti yok diye biliyorum benim aracım için üretilen. ama yerinin yanlış olduğunun bende farkındayım hemen motorun yanında. sanırım çıkma bir kaput alıp hava filresinin olduğu kısımdan bir havalandırma yapmam lazım.
    --

    tam bir yorum yapılabilmesi için aşağıdaki verileri inceleyebilirsiniz.

    2009-05-12 14:45:51(chipden önce)
    Motor gücü (ölçülen): 111.8hp @ 147 km/h / 5801 1/min
    Lastiklerdeki güç (ölçülen): 93.9hp @ 147 km/h / 5801 1/min
    Güç kaybı (ölçülen): 17.9 @ 147 km/h / 5801 1/min
    Motor gücü (düzeltilmiş): 113.3 @ 147 km/h / 5801 1/min
    Tork (düzeltilmiş): 151Nm @ 4623 1/min (motor)
    Basınç / Isı (Standart): 1005mBar / 23 C (DIN 70020)
    Yağ sıcaklığı: --


    2009-05-12 16:21:56(chipden Sonra)
    Motor gücü (ölçülen): 114.6hp @ 143 km/h / 5635 1/min
    Lastiklerdeki güç (ölçülen): 92.9hp @ 143 km/h / 5635 1/min
    Güç kaybı (ölçülen): 21.7 @ 143 km/h / 5635 1/min
    Motor gücü (düzeltilmiş): 116.2 @ 143 km/h / 5635 1/min
    Tork (düzeltilmiş): 161Nm @ 4529 1/min (motor)
    Basınç / Isı (Standart): 1004mBar / 23 C (DIN 70020)
    Yağ sıcaklığı: --

  6. #44
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekerlek gücü düşmüş ki?
    yani aracının şu an daha kötü gitmesi lazım?
    arada debriyajı mı bitirdin ne yaptın
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  7. #45
    ClioSport
    Misafir
    şuanda o performans düşüklüğünü hissediyorum bende. aradım söyledim yarın tekrar gidicem.

  8. #46
    nime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Makedonia/Turska
    Mesaj
    725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çipe alışmak nedemek ? harektli parçamı bu alışssın ? şu devirde şukadar benzin ver avansı şu yap diyen yazılımın neyi nereye alışacak yahu ?
    muahauahu ya sen çok yaşa dostum çok güzel söylemişsin

  9. #47
    nime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Makedonia/Turska
    Mesaj
    725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bu organik bir chip falan mı ?

  10. #48
    nightkids_han
    Misafir
    ne garip birşey yahu
    adamı chip yaptırdığına pişman ediolar

  11. #49
    KVC S3
    Misafir
    Yaptırdığın firmanın işlerine daha önce tanık olmadım ve yorum yapmıyorum ama bu alışma mevzusunu ben iyice araştırdım. Arkadaşlar her ne kadar saçma dense de böyle bir durum sözkonusu,yazılımın yapıldığı yer beyin olsa da ve bu sistem elektronik olarak işlese bile chiptuning sonrasında kalibrasyon işlemi mekanik olarak işliyor,ancak bu uzun zaman alan bir durum değil..80-100km sonra ya da ortalama 2-3gün sonra aracınızdaki performans tam anlamıyla anlaşılabilecektir...

  12. #50
    ClioSport
    Misafir
    cat yok benim araçta lambda ışığının yanması performansa etki edermi..?

  13. #51
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim 2 lambdada headers ve decate takıldı ama arıza ışığı yine yanıyor nasıl gittiğide ortada etkilemiyordur herhalde kanks

  14. #52
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    clioya kat iptali ile arıza ışığı yaktırmayı nasıl başardınız çok merak ediyorum.

    İki girişli boş bir susturucu ile asla arıza yakmaz.
    Built to fall....

  15. #53
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ClioSport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cat yok benim araçta lambda ışığının yanması performansa etki edermi..?
    Lambda hata okursa, ECU daha fazla yakıt göndermez mi? Bu da aracın gidişine kötü yönde etki etmez mi? Zengin'e çekildiğinden dolayı?
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  16. #54
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clioya kat iptali ile arıza ışığı yaktırmayı nasıl başardınız çok merak ediyorum.

    İki girişli boş bir susturucu ile asla arıza yakmaz.
    headers var arabada.

  17. #55
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    iki sensör'de headersdan sonra zaten, montajı kontrol ettirin., ikinnci sensörü biraz geri çekin olmazsa.
    Built to fall....

  18. #56
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Chipten önce arabanın emisyon değerleri olması gereken değerdemi acaba ?
    Aracının benzin pompa basıncın enjektör işemelerin kontrolü yapıldımı ?
    Ayrıca silindir basıncın kaç psi ? Verim almak için en kötü 170/180 psi std motorda elde etmen gerekir.
    Tekerler gücüm 90 çıktı demişsin. Burda fazla bir kayıp var.Bunun sebeplerini araştırmalısın.
    Baskı balatanın durumu debriyaj ayarın vs... yukarda belirttiğim gibi emisyon değerin önemli.
    Heryerdeki dyno lara güvenme.Paşaoğlunda ölçtürebilirsin orada doğru çıkıyor.Ama onlarda kw dan bhp ye çevirirken oranı yanlış kullanıyorlar.Çarpımı kendin yaparsan net gücü görürsün.
    İmkanın var ise bilen bir bosch car servisinde manuel dyno ya girmeni tavsiye ederim.
    Zaten bu yukarda saydıklarımın hepsi olması gereken değerlerdeyse chip işine sonra girmen gerekirdi.
    Kolay Gelsin.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  19. #57
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı anildogru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar konuyu şimdi gördüm.chip tuningi yapan kişi Performans tuning Erol usta zannedersem...Hatta internette de ilanı mevcut..

    http://www.sahibinden.com/chip_tunin...XQQdisplayitem

    Bildigim kadarıyla custom tuningler gerçekten etkili olmuyo yani en azından chip tuning konusunda kendini kanıtlamış ve bu işi tam anlamıyla profesyonelce yapanların vaatleri kadar etkili olmuyo Örneğin;Senin aracın 1.6 16 v 110 hp standar gücüne superchips standart halıne 6 hp ekstra uyguluyor..Link aşagıdadır.

    http://www.superchips.co.uk/index.ph...cat&Itemid=134

    Senin hp 'ye etkısı olacak bazı parçaların mevcut yani bu güç normalde verilenin üzerinde olması gerekiyor..Bu benım fikrim....!!en azından 120 leri görmesi gerekirdi..ayrıca 2 gün adaptasyon olayı diye bir kavram olmaz yani sonuçta bütün mekanik güç üreten parçalar beyin komutlarına göre çalışmakta siz komutu değiştirince o parça ona ayak uydurur..Dur adapte olayın bir iki gün demez yani
    bana erol usta demeyin cok konuşan ama hiç bişeyi bilmiyen biri ,memnun kalan birini göstersenize bana ?

    adam e36 m3 ü dynoya cıkardı savaş abinin dyno dolu iken 1 saatte aracıın arızalarını kontrol edemedi ,oda yetmiyomuş gibi çalışan aracın enjektörlerini kontrol ediyordu aracımı zor bela kurtardım dyno ücretide cabası, herkese herşeye b.k atmasını biliyo ama işi bilmiyo
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •