User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
57 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: V-Tec II Cat İptal-Headers-Filtre Kiti acil yardım

  1. #20
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok sağol, sonuçları paylaşırız karşılıklı. ben de şu boğazı bir genişleteyim bu arada.

    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında okadar çok büyük farklar olucağını sanmıyorum. bunu ancak sürekli denediğin bi arabayla tekrar deneyerek analayabilirsin bence. bende cuma yada cumartesi akşamı deniycem.

  2. #21
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam çok teşekkür ederim verdiğin bu detay bilgiler için. cat iptal tüpümde hiç bir değişiklik yapmadan kullanmaya devam edicem. sensör konusu çok hassas bir noktaymış. hiç dikkate almadık bunu. uzun vadeden kasıt 100.000 km leri bulur mu? cai ye gelince her durumda içeriye bir soğuk hava akımı sağlamam gerekiyor, bunun sonucu da olumlu olmazsa dediğiniz gibi pipercross viperı tamponda uygun bir yere bağlicam. magnaflowun uygulamasıda beni rahatlattı tabi, orta susturucuyu da kullanmaya devam o halde. headersın altına gelen ve cata bağlanan boruyu kesinlikle değiştiriyorum bu durumda. beni yanıltan kısmı bu borunun da dış çapının 51 olmasıydı. malesef içi daralıyor anladığım kadarıyla. yalnız, burada bir sensör daha var. yanlış hatırlamıyorsam alev sensörü. bunu da mı yanıltmak gerekiyor? ve uygun çap yine 51mm mi olmalı? safc ise gerçekten korkutuyor beni, sanırım ona pek bulaşmicam. ne yazık ki şu motorlara yazılım uygulanmıyor. cevabınız şimdiden tekrar tekrar teşekkürler..

    Açıkçası benim sensörüm 50.000 km'den sonra bozuldu. Ama bu her sensör 50.000 km'de bozulacak demek değil elbette. Bu araçlarda senin de bahsettiğin gibi 2 sensör mevcut. 1. sensör headersın üzerindeki deliğe, 2. sensör katalizörün arkasına monte ediliyor. 2. sensör için yanıltıcı şart lakin 1. sensör için herhangi bir yanıltıcı kullanılması gerekmiyor. Headersın çıkış noktası, yani 4'ün 1'e döndüğü nokta 51 olması lazım, o bölgeyi tam ölçmedim ama devamı 51 gittiğinden o noktanında 51 olması mantıklı olacaktır.

  3. #22
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam şimdi şöyle, benim headers oldukça kısa üstüne 1. sensörü yerleştirecek bir yuva yok. bu durumda yaptıracağım yeni boruya yuva monte ettirecem sanırım kaçaksız bir şekilde. http://img39.imageshack.us/my.php?image=img1055.jpg despe arkadaşımın bu fotosunda gördüğüm iç çap asıl kafamı karıştıran. fotoda gördüğüm fana bakılacak olursa bu orjinal borunun hemen headersa bağlanan kısmı. ben hiç iç çapına dikkat etmemiştim değiştirirken, üstelik kendim değiştirdim. yani diceğim benim headresın 4ten bire döndüğü nokta direk bağlanıyor ve 4ten direk orj boru ile devam ediyor. senin o devamı 51 gidiyor dediğin yerin iç çapı bildiğimiz borular gibi mi yoksa benim gördüğüm görüntü gibi dar bir iç çap mı anlayamadım?? sensör konusunda da artık biraz şans sanırım.

  4. #23
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Benimki biraz daha farklı, 4 boru bir noktada birleşip bildiğimiz borular gibi oluyor. Bu fotoğraftaki değişik birşey tam anlayamadım.

  5. #24
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o resimde görünen 4 borudan 1 i nin deliği. oda orjinal headers ın. zaten orjinal headers ın boruları bloktaki deliklerden daha ufak.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  6. #25
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca şunuda belirteyim headers tan sonra orjinal boru kaçlık tam hatırlamıyorum 51 yada 48 lik olabilir. katalizörden sonra inceliyor boru
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  7. #26
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi oldu hocam ya, aracın altından çekilmiş bir kare sanırım. ben neler yaptım bilisayarı bile ters çevirdim anlayamadım ama şimdi oldu, illahi. bu durumda benim devam eden orj. 51 lik boruyu değiştirmem gereksiz olur heralde. önce despe style port denicem, olmadı evren arkadaşımın dediği gibi viper tarzı bir kit. orta susturucuyu da sadece denemek için düz bir boruyla by pass edip görmek istiyorum.

  8. #27
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer sen şu ana kadar aracın orjinal egzoz sistemini ellemediysen eğer bence headerstan sonraki katla birleşen orjinal boruyu hiç elleme kesip biçme katalizörle birleşik çünkü. o borunun katalizörle beraber servis fiyatı 2500 tl cik sen bence elindeki headers ın alt kısmına göre bi flanş yaptır. daha sonra dirsekle döne döne gidersin arkaya kadar. orjinal parçalarını elleme bence.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #28
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam şöyle, mevcut durumda benim arabada headers + cat a bağlanan 51 lik (veya 48 lik) orjinal boru + cat iptal tüpü (malesef catı oksijenle keserek çıkarttık) + komple 51 lik boru + el yapımı orta susturucu + sessiz tip sebring son susturucu (bu son susturucudan da şüpheliyim aslında) . flanş olayını akıl edemedim yani. ama kesip biçme dışında 51 lik olmasından dolayı performansı ters etkilemiyordur en azından ki bu beni çok rahatlattı. yalnız ortadaki el yapımını mutlaka denicem, ve senin portları tabiki. bu esnek boruları nerden temin etmiştin, alırken ne demek lazım çap falan?

  10. #29
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada benim son susturucu çok acayip bi görüntüye sahip. içinde civatalar varmış gibi. sebringin hiç görmediğim bir modeli. biraz da suçu ona atıyorum bazen ama alırken bu ses yapmaz performans tipi dediler, yalnız ne hikmetse aynısından başka da yok ?? akşam bi fotosunu çekip gönderim olmazsa

    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimki biraz daha farklı, 4 boru bir noktada birleşip bildiğimiz borular gibi oluyor. Bu fotoğraftaki değişik birşey tam anlayamadım.

  11. #30
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)








    arkadaşlar benim son susturucunun resimlerini ekledim yukarıdaki linklerde ve arkadan gelen 51 lik boru tabi. susturucu ile ilgili yorumlarınız fikirleriniz veya bildikleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.

  12. #31
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)




    yanlış bişey yapmamak için bu resimleri de çektim Despe arkadaşıma danışmak için. portu bu ızgaradan geçircez dimi, çok dar bir aralık bendeki sanırım tampon farkı da var. bir de tekrar sorim, boruların satış yeri ve tipi çapı ile ilgili ne demek lazımdı?
    teşekkürler..

  13. #32
    fasterhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sen yap bakalım alacagın verim bana örnek ve teşvik olacak hahaha safc2 yide burak abi ile arastırmıstık bizde zamanında ama şimdilik gereksiz olacagını düşünüp bırakmıstık...bide flans olayını anlamadım ben orjinale dokunmayıp döne döne nasıl gidilcek arkaya ? kafamda canlandıramadım ?
    Çıkar at acıları , Giy hadi cicileri ; Herşeyi unutturur Ankara Geceleri...

  14. #33
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merhaba Erhancım. aldığım verim fena değil aslında. bir tek senin port olayında eksiğimiz var baba engeline takıldık, ama ne yapıp edip canlandıracam. önce despenin dediği küçük portları bi görmek istiyorum. orjinaline dokunmadan dönme olayını da şöyle açim kardeşime, orjinal headresın hemen altından devam eden 51 lik boru catalitik ile birleşik, bu boru ve catı olduğu gibi çıkart ve yepyeni bir boru (aynı şekle sahip, dönerek gitmeden kasıt bu) koy bu borunun her iki ucunada flanşlar koy. bir flanş headers bir flanş ta cat iptal tüpüne bağlantı imkanı tanıyacak yani.

  15. #34
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orta susturucuyu iptal ederek de bir deneme yapacam, filtrede planlar belli zaten bir de şu son susturucu ile ilgili bir yorum gelirse rahatlicam ama pek gören duyan yok sanırım

  16. #35
    BU®AK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abim son susturucu ile olan sorun nedir? Bide bu model haikaten şu ana kadar görmediğim bir model Özelmi seçtin abim

  17. #36
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla abim benim montajcı ısrarla tavsiye etti. bi sorun yok aslında somut olarak, sessiz ve performans tip diye sattılar bana ama pek görmediğim için tedirginim açıkçası . acaba yanlış bir seçim mi diye. çünkü benim aracla aynı modlar yapılmış ama son susturucusu farklı bir model kullanan bi araç test etmedim. karşılaştıramıyorum yani. ben kendim farklı bir susturucu denesem o da çok meşakatli iş. o yüzden yorum ve yardım bekler durumdayım yani

  18. #37
    BU®AK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladım abim.Valla keşke honda konusunda diğer araçlar kadar tecrübem olsaydı Açıkcası benim düşünceme göre boru+dc+cat iptali gibi bileşkeler olmadığı sürece sadece son susturucunun fazla bir etkisinin olacağını düşünmüyorum. Gerçi son susturucunun katacağı performansıda hiç görmedim Keşke hepsini aynı anda yapmayıp parçaların stock olanına göre olan değişimini izleseydin diyecem ama benimde elimde aynı imkan olsa aynısını yapardım Buradan konuşmak kolay geliyor heralde :P

  19. #38
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok abicim estağfurullah olur mu öyle şey. aşkolsun benimkiler hepsi aynı anda olmadı zaten. önce cat iptali, bişey değişmedi sonra ara boru ve son susturucu, bişey değişmedi hepsinden önce aem dry flow ve pipercross short ram zaten vardı yine değişiklik yok. yalnız 1 hafta önce dc 4-1 takınca biraz farketti. yalnız tatmin olamadım. konunun benzerleri daha önce de açılmış ama işlemler yapılmadan önce sorulmuş fakat uygulandıktan sonra neler yaşandığını pek göremeyince bi daha canlandırmak zorunda kaldım. bir de benim ki biraz sorunlu bir durum özellikle son susturucunun hiç tanınmayan bir model olması ???

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •