User Tag List

Sayfa 3/7 İlkİlk 12345 ... SonSon
126 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: vti motor kırıldı yardımınıza ihtiyacımız var

  1. #39
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cidden kötü kırılmış, geçmiş olsun...

    Bana soracak olursanız;

    Bu motorun üzerindeki sağlam kalan civata dahil herşeyi alın, elbet birilerinin işine yarar, satılıp nakite çevirilir... BU motorla uğraşmak, eksik tamamlamak, nakit ve zaman kaybı olur kanımca.

    Uygun bir b16, b18, h22, k20 artık bütçeniz neye el verirse, yada siz ne yapmak isterseniz alın ve kullanın derim.

    Ruhsat sorun olmasın, uraşmak çok para vermek istemiyoruz diyorsanız b16 dan başka seçeneğiniz yok zaten. Şanzıman ECU vs sağlamsa maliyette azalacaktır. Aldığınız motorun üzerinde gelenleri kullanırsınız, yada kendinizinkini... Elde kalanıda satarsınız.

    Tekrar büyük geçmiş olsun...

  2. #40
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok geçmiş olsun.

  3. #41
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yeni bir kapak alman gerekicek pek hayır gelicek gibi durmuyor, krankında krank keplerinde herhangi bir problem var mı? bloğuna darton mid gömleklerden kullanabilirsin 84mm yaparsın. 84mm piston, eagle kol,acl yatak seti, yağ ve su pompası, arp üst kapak saplamaları ile bloğun gayet uzun ömürlü ve sağlıklı olur. yeni motor aldığında sadece ruhsata işletme masrafın 1500tl ve 2aylık bir süre. bence yeni blok alma ve dediğim gibi güçlendirmeye git. ama krankını ölç öncelikle standart mı değil mi daha önce işlem görmüşmü yatak ölçüleri standart mı senden önce taşlanmış olabilir, eğilme var mı blok-kep boşluklarını ölç ovalleşme var mı bara yapılmış mı vs diye. eğer krankında problemli çıkarsa yeni blok arayışına girmeni tavsiye ederim.
    Failure is not an option.

  4. #42
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay anasına geçmiş olsun birader..
    nasıl olmuş bu ya
    kafası uçmuş sibop var.. triger kayışı kopuk mu?
    siboplar pistona vurup dağıtmış ortalığı bence
    ama o piston nasıl ortadan kaybolmuş öle

  5. #43
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç su ile olmuşa benzemiyor sanki fazla devir yada vites kaçırmışssınız gibi kırılmış geçmiş olsun

    ben de önceliklke bilalin dedikleirnin yapılmasını tavsiye ederim

    sıfır subap takımı yeni gaydlar alıp kapak kurtalrılabilnir gibi hafif polish yapılarak da güsel olur

    blok için bilalin dediklerine bakılması gerekir daha sonra olursa olur olmassa yeni bir yarım blok alınabilinir

    rektefiyeciye gittimi ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #44
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük geçmiş olsun, hakkaten yağsız kalmış yüksek devir gibi hasar vermiş.

  7. #45
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu araba lpg'limi? yada önceden lpg takılmışmı?
    komançero garage

  8. #46
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saolun arkadaşlar arabada lpg falan yok öncedende takılmamış krank ne alemde hiç bilmiyoruz üst kapağı kaldırdık tamam bırakın deyip garaja çektik o dengesiz kafayla miniksin dediği gibi zaten devir bandının sonunda oldu olay ama viteste değil yani değiştirirken oldu arabanın yağı yeni ve çok temizdi üst kapak temizlenebilir diyosanız sanırım bloktada bişey görünmüyo gömlekler yırtık ama krank tarafı ne alemde onu hiç bilmiyorum keşke komple sökülseydi triger sağlam bloğu ve kapağı bir şekilde kurtarırsak içini sağlamlaştırmak daha güzel olur çıkma motor hem çok maliyetli hem çok uzun bi süre hemde kapalı kutu aynı bu durum gibi

  9. #47
    gsi_club - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Belçika-istanbul
    Mesaj
    1.263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok büyük geçmis olsun.en kisa zamanda halledersin insallah.kapagini degistirmeyip yeniden yapsan iyi olur bence.

  10. #48
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston erimiş 2.de eriyomuş nerdeyse pistonun yarısı sübapların üstünde yapışık o gördüğün parlak şey eskiden pistondu :S yarısıda sanırım kartede falandır 2. pistonda gidiyomuş ama kalmış öyle

  11. #49
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum sanırım blokta çatlak yok sadece gömleklerinde sorun var kartelin ne durumda kırık varmı ondada eğer blok ve kartelin sağlam ise krankınıda bir ölçtür büyük ihtimalle sıkıntılı olacaktır ama fazla masraf etmiyeyim diyorsan belki taşlanarak kurtulabilir
    kapağa gelince adam gibi bir rektefiyecide ölçtür belki bi takım sibob gayıt ve taşlama ile kurtulabilir olmuyorsa kapak şart bu şekilde bi takım kol piston ve gömlekle kurtulabilirsin bellkii
    ama asıl problem bunu neden yaptığı conta yanmış su kaçmış işi değil bu piston eritmiş sibob kesmiş yakıt ve ayarlar önemli acaba vites değiştirirken yanlışlıkla vites küçültmüş ve kompresöre bindirmiş olabilirmisin arabayı ?

  12. #50
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites kaçırmadım 3. vites bitirdim 4e almak istedim girmedi bidaha denedim baktım stop etti yani boşta stop etti blokta ve krankta bişey çıkmazsa kapak almayada razıyım ama yeni motora kadar giderse iş ozaman çok sıkıntılı şu motoru yarın bidaha göstericem hayırlısı artık

    gömleğin kırıldığı yer hafif paslı sanki yağsız kalmış gibi bi hali var suyu nerden çıkardı usta benimde şimdi şimdi kafam yerine geliyor

  13. #51
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum sen istanbulda hangi semttesin şu arabanı adam gibi bir yere götürmeyi dene bence önerilerde bulunabiliriz.

  14. #52
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir alternatif olarakta cok masraf cıkarırsa böylece satabilirsin.
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  15. #53
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Radar hondaya goturmenı tavsıye ederım. her sekılde yardımcı olurlar

  16. #54
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tarabyada oturuyorum arabayı yarın göstericem tekrardan baya detaylı bakılsın diye kafam iyice karıştı hata yaptım geri getirmekle

  17. #55
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Radar hondaya goturmenı tavsıye ederım. her sekılde yardımcı olurlar



    şurada kaç kişiye sorarsan sor istanbulda honda diye sana bu adresi verecektir.
    En önemliside seni üzmeyecek şekilde seni yönlendirebilecek bir ustadır.

  18. #56
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    radar honda nerde bostancı sanayide diye duymuştum doğrumu?

  19. #57
    TEQUILA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    radar honda nerde bostancı sanayide diye duymuştum doğrumu?

    Sefaköyde

    http://www.bravoo.com/action?msez=83...=0&dv=Istanbul
    '05 Honda CBF 600 SA
    '16 Qashqai

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •