ben 12.5 cr ın ustunde bir sıkıştırmayla egz piston contayla aldım o gucu , he daha gideri varmıydı dersen vardı ama ufak tefek eksikliklerden devir donemedik..
d serisinde yağlama buyuk sorun açmışken yağ pompasınada işlem gerekir. yatakalrın deliklerinin buyutlmesi lazım vs vs![]()
Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
bu d16w1 ler gerçekten ekonomi amaçlı yapılmış araçlar en ufak modla bile çok net cevap veriyor eski d resileri gibi değil. sadece headers egezoz filtrenin 10-12 hp getirisi var bu motorda net ki orjinal egzoz sistemine son susturucunun bile yaradığını kendimiz deneyerek gördük![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
7200 donuyordum ben ki vtecti araba..![]()
neyse dostlar allah yardımcınız olsun sıkıştığınız noktada yardımcı olmaya çalışırız
Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
abi sen sıfır araba diyorsunbu araba 17000 küsür kilometrede
![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
dynı işi bıraz kafa karıstırıyor bence en ıyı dyno deneyerek oluyor cunkı soner abının arabasında stage 1 den sonra dusuk cıkmısdı yanlız soguk hava sıcak hava olayıda etkılemısdı fakat sımdılerde stage 1 den sonra eskı halıne göre cok cok ıyı bence en ıyı deneyerek dyno bıraz kafa karıstırıyor
et giren yere dert girmez.
yerinde olsam arabayı açmadan dynoya cıkartırım son setupla..birde yaptıktan sonra cıakrtırım aradaki farkı gormek için.. sonucta emek harcıyorsun![]()
Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
ingilterede D16V1 den egzantriksiz 140 beygir alan var...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)