User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
58 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Kat iptali

  1. #20
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    free flow derken ?

  2. #21
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani back pressure atmosferik bir araçta olması gerektiğinden daha düşük. Bir diğer değişle soba borusunun içinde elyaf sarılı gibi bişey. Gaz çıkışının aracında olması gerektiğinden çok daha fazla olmasını sağlayacak geri tepkimesiz bir son susturucu tercih edilmiş. Alt devirlerini iyice öldürücek bir son susturucu takılı aracında

  3. #22
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vanamı kalkıştan sonra açayım ozaman

  4. #23
    kayaakin
    Misafir
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğin şey zaten yani bütün bu iptaller ve borular back pressure'u olabildiğince ortadan kaldırmak demek. Headers'ı takıcam diyorsan 4-2-1 takmalısın en basitinden 4-1'in back pressure'u daha düşüktür. Kat iptali tamam ama arabanın motor hacmine uygun özellikle bulabilirsen araban için üretilmiş performans tipi bi son susturucu koyman daha iyi olur.
    yani sonuç olarak ne olursa olsun 4+2+1 headers , yada kat. iptali , 51 lik borularda olsa düşük devirlerim ölecekmi? bumudur? cnkü chevrolet aveo-yada kalosa göre hazır headers parça yok,mecburen custom olacak. Gidersemde ankarada yücel ustama gidecegim...

  5. #24

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    indirect orta susturucu koyarak back pressure arttırılamaz mı peki bilen arkadaşlara soruyorum ? yanlış anlaşılma olmasın kendim bilmediğimden

  6. #25
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kayaakin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani sonuç olarak ne olursa olsun 4+2+1 headers , yada kat. iptali , 51 lik borularda olsa düşük devirlerim ölecekmi? bumudur? cnkü chevrolet aveo-yada kalosa göre hazır headers parça yok,mecburen custom olacak. Gidersemde ankarada yücel ustama gidecegim...
    Neden düz boru? Turbo araçlar yaygınlaşana kadar düz boruda yaygın değildi. Düz boru turbo beslemeli araçlarda güzel verim verir. Ne kadar hava o kadar güç mantığıyla işlediğinden. Atmosferik araban var takabileceğin universal orta susturucu son susturucular var. Bu yönde güç almayı dene derim.

    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirect orta susturucu koyarak back pressure arttırılamaz mı peki bilen arkadaşlara soruyorum ? yanlış anlaşılma olmasın kendim bilmediğimden
    Açıkçası indirect orta susturucu kullanan eden görmediğimden şimdiye kadar bu konuda herhangi bir fikrim yok ama tamamen mantık yürüterek konuşuyorum bu seferde üst devirler ölecektir. Alt devirler fazla canlanır üst devirlere tırmanırken eskisine göre sıkıntı yaşanır. Yoksa zaten araçların fabrikadan çıktığında hali hazırdaki mevcut geri basıncı gerektiğinden oldukça fazla. Fazla olan basıncı dahada arttırmanın bi faydası olmaz. Aksine düz borunun tersine bu seferde fazla sıkışır motor.

  7. #26

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim söylemek istediğim yine borular genişletilir, katalizör iptal edilir, son susturucu konur yüksek flow yine sağlanır, fakat alt devirleri biraz ayakta tutmak için orta susturucuda genişletilmiş boru çapınca indirect kullanılır

  8. #27
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim söylemek istediğim yine borular genişletilir, katalizör iptal edilir, son susturucu konur yüksek flow yine sağlanır, fakat alt devirleri biraz ayakta tutmak için orta susturucuda genişletilmiş boru çapınca indirect kullanılır
    Söylediğin mantıklı gözüküyor ama dediğim gibi hiç bu yönde güç almayı denemiş birini bilmiyorum. Bilen biri çıkar belki yanlış bilgilendirmek istemem. Ama indirect koymak yerine yine düz boru çekelim konuyu açan arkadaş gibi Kat'ı yerinde bırakalım, sanırım indirect susturucunun görevini katalitik konvektör başarıyla üstlenecektir.

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ha bir de şöyle bişey var tabi; spor tip kat. lar da var

    katalitik konvertör ün flowu düşnüyorum ki indirect susturucu kullanıldığı zamankinden çok daha az olacaktır. kafama takıldı bu konu, zaman olsa da deneyebilsek. acaba alt devirleri canlı tutabilmek için katalizörün tuttuğu basınç fazla mı az mı , yoksa bir şekilde indirect susturucu , veya şu anda aklıma gelen egzozun bir kısmında boruyu daraltıp tekrar genişletmek ki bu pek de mantıklı değil

  10. #29
    kayaakin
    Misafir
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Söylediğin mantıklı gözüküyor ama dediğim gibi hiç bu yönde güç almayı denemiş birini bilmiyorum. Bilen biri çıkar belki yanlış bilgilendirmek istemem. Ama indirect koymak yerine yine düz boru çekelim konuyu açan arkadaş gibi Kat'ı yerinde bırakalım, sanırım indirect susturucunun görevini katalitik konvektör başarıyla üstlenecektir.
    yani durum odur ki , kat.iptali yapılmadan orta susturucu iptal edilecek ve güzel bir sonsusturucu takılacak bumudur ?

  11. #30
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ha bir de şöyle bişey var tabi; spor tip kat. lar da var

    katalitik konvertör ün flowu düşnüyorum ki indirect susturucu kullanıldığı zamankinden çok daha az olacaktır. kafama takıldı bu konu, zaman olsa da deneyebilsek. acaba alt devirleri canlı tutabilmek için katalizörün tuttuğu basınç fazla mı az mı , yoksa bir şekilde indirect susturucu , veya şu anda aklıma gelen egzozun bir kısmında boruyu daraltıp tekrar genişletmek ki bu pek de mantıklı değil
    Orjinalden fabrika çıkışı egzoz boruları daralıp genişleyen bu şekilde rezonans yakalayan araçlar mevcut diye biliyorum ama marka olarak bilemeyeceğim bi kaç yerde hatta bi kaç kerede bu forumda okumuştum sanırım Örnek olarak veriyorum bi yerde 47mm oluyor boru genişliği sonrasında 51e çıkıyor. En güzeli araç için üretilmiş adı sanı belli dynoda grafikleri +ları -leri görülmüş susturucular tercih etmek. Eğer yoksade dediğim gibi motor hacmine uygun universaller. Sanırım en mantıklısı bu şekilde olur.

    Kaya arkadaşım ben olsam kat'ı iptal ettirirdim yada araya başka susturucular koyucak olsam bu arada Şu an ettirmiyorsam arabam dizel olduğundan ve düz boru mevcut olduğundan sesin magirus kıvamına gelmesini istemediğimdendir Magnex slash cut'a param yetmedi alamadım yaşasın düz boru öğrenci spec.

  12. #31
    kayaakin
    Misafir
    Kaya arkadaşım ben olsam kat'ı iptal ettirirdim yada araya başka susturucular koyucak olsam bu arada



    efendim anlayamadım can ? ciddiyim gercekten anlamadım

  13. #32
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kayaakin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaya arkadaşım ben olsam kat'ı iptal ettirirdim yada araya başka susturucular koyucak olsam bu arada



    efendim anlayamadım can ? ciddiyim gercekten anlamadım

    Düz boru olmazsa kat'ı iptal etmiyoruz susturucuları değiştiriyoruz öylemi dedin ya bende dedimki bence kat'ı iptal et susturucuları performans tipiyle değiştir.

  14. #33
    kayaakin
    Misafir
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düz boru olmazsa kat'ı iptal etmiyoruz susturucuları değiştiriyoruz öylemi dedin ya bende dedimki bence kat'ı iptal et susturucuları performans tipiyle değiştir.
    son susturucu tamam ama orta susturucunun performans tipli olanı nerden temin edebilirim hemde universal?

  15. #34
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önce bi egzozcuna sor bulamazsan tekrar sorarsın

  16. #35
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uff corba oldu valla postlardan hiç birşey anlamadım

    şimdi ben katı iptal edersem manifolddan direk susturucusuz bi cıkıs alıyorum ( son susturucum hariç) buda alt devirlerimi öldürüyormu bumu?

    Şöyle bişey denesek katı söküp araya ufak bi susturucu eklesek sağlıklı bi back pressure yakalayabilirmiyiz ?

  17. #36
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uff corba oldu valla postlardan hiç birşey anlamadım

    şimdi ben katı iptal edersem manifolddan direk susturucusuz bi cıkıs alıyorum ( son susturucum hariç) buda alt devirlerimi öldürüyormu bumu?

    Şöyle bişey denesek katı söküp araya ufak bi susturucu eklesek sağlıklı bi back pressure yakalayabilirmiyiz ?
    valla çok iyi anlamışsın. bravo
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  18. #37
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ty 10krktr

  19. #38
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinalden fabrika çıkışı egzoz boruları daralıp genişleyen bu şekilde rezonans yakalayan araçlar mevcut diye biliyorum ama marka olarak bilemeyeceğim bi kaç yerde hatta bi kaç kerede bu forumda okumuştum sanırım Örnek olarak veriyorum bi yerde 47mm oluyor boru genişliği sonrasında 51e çıkıyor. En güzeli araç için üretilmiş adı sanı belli dynoda grafikleri +ları -leri görülmüş susturucular tercih etmek. Eğer yoksade dediğim gibi motor hacmine uygun universaller. Sanırım en mantıklısı bu şekilde olur.

    Kaya arkadaşım ben olsam kat'ı iptal ettirirdim yada araya başka susturucular koyucak olsam bu arada Şu an ettirmiyorsam arabam dizel olduğundan ve düz boru mevcut olduğundan sesin magirus kıvamına gelmesini istemediğimdendir Magnex slash cut'a param yetmedi alamadım yaşasın düz boru öğrenci spec.

    sesi arttıran kat iptalimi orta susturucu mu ? bende ikilemde kaldım bu hususta catback düşünüyorudum ama orta sustucu ile ses çoşma eğilimde o yüzden orta susturucuyu bırakıp kat iptal edip arayada 51 lık boru ve slincerlı bi son susturucu kombine etsem çok mu fanteziye kaçmış olurum. Amaç min ses max perf.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •