User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
58 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Kat iptali

  1. #1
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Kat iptali

    Arkadaslar aracım honda jazz 1.4 83 hp myracing karbon son susturucum orta susturucu iptali ve dümdüz boru var kat.ı da iptal edersem sıkıştırmanın düşeceğini ve aracın yürümeyeceiğini söylüyorlar ne kadar dogru ne kadar yanlıs bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

  2. #2
    R_Kaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    445
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç alakası yok araban daha iyi yürüyecek

  3. #3
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egsozu yapan arkadas zaten motor hacmin küçük sıkıştırman çok düşer alt devirlerin biter araban yürümez dedi baya bi aklımı karıstırdı

  4. #4
    nitrO_Oxide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    4.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ara boruları 51 mm falan yaptır 60 lık yaparsan sıkıstırman duser

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat ı iptal etmedikten sonra, 76 lık düz boru koysan ne fark edicek , sesten başka

  6. #6
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üst devirler biraz canlandı ortayı söktükten sonra cokta olmasa elektrik vanalı egsoz yaptırdım ara borularım orjinal vanadan itibaren 51 lik http://img522.imageshack.us/gal.php?g=abcd0001d.jpg

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik otomobiller için egzoz sistemleri nasıl oluyor pek bilmiyorum fakat , egzozcunun söylemek istediği alt devirleri öldürür demek istemiş sanırım . bunu da mantıken boruları biraz daha dar tutup önüne geçebilrsin.

  8. #8
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arıza ışığı probleminin önüne nasıl geçebilirim katımda çift müşür var yanıltıcı diye birşeyler okudum ama nedir nasıl calısır nerden bulabilirim bilemiyorum.. ?

  9. #9

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işi büyütüyosun anladığım kadarıyla bu akşamın sonuna kadar piggyback bağlarız sana artık

    sensorler için elbet basit bir jumper yöntemi vardır , bir bir araştırayım yazarım buraya , daha önce jazz yapan arkadaşlarım vardı ulaşabilrsem kendilerine yazarım ..


    ha birde eğer egzozu komple yaptırmaya karar verdiysen madem , headers da düşünebilrsin , mantıklı bir karar olur . üst devirler çok eğlenceli olur diye düşünüyorum

  10. #10
    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.654
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eksoz altta gizlimi duruyor?

  11. #11
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işi büyütüyosun anladığım kadarıyla bu akşamın sonuna kadar piggyback bağlarız sana artık

    sensorler için elbet basit bir jumper yöntemi vardır , bir bir araştırayım yazarım buraya , daha önce jazz yapan arkadaşlarım vardı ulaşabilrsem kendilerine yazarım ..


    ha birde eğer egzozu komple yaptırmaya karar verdiysen madem , headers da düşünebilrsin , mantıklı bir karar olur . üst devirler çok eğlenceli olur diye düşünüyorum
    antalyada manifoldumu değiştirmek istemedim acıkcası yanı güvenipte bırakamadım aracımı istanbula getirme gibi bi durumumda yok 2 gun sonra nasipse gelicem istanbula maslakta bi kaç yer gezicem bakalım

  12. #12
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sellmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eksoz altta gizlimi duruyor?
    evet gizli duruyor görüntüdende çakamıyor polis abilerimiz

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers için mi ne içn gezeceksin?

  14. #14
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers için gezicem

  15. #15
    kayaakin
    Misafir
    merhabalar bende orta iptali ve düz boru çektiriym diyorm aracıma 1.2 75 hp güzel bi son susturucu ile tavsiye edermisin? + , - yanları nelerdir?

  16. #16

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı whıte Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç alakası yok araban daha iyi yürüyecek
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egsozu yapan arkadas zaten motor hacmin küçük sıkıştırman çok düşer alt devirlerin biter araban yürümez dedi baya bi aklımı karıstırdı
    motoru kucuk arabanın ne yapacagına dıkkat etmen lazım

    back pressure denen meretı bır kaybedersen guc kazanmak yerıne kaybedersın. Alakası yok falan demeyın bılıncsız egzozlu araba piyasada cok.
    KA Style

  17. #17
    kayaakin
    Misafir
    Alıntı Serencebey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motoru kucuk arabanın ne yapacagına dıkkat etmen lazım

    back pressure denen meretı bır kaybedersen guc kazanmak yerıne kaybedersın. Alakası yok falan demeyın bılıncsız egzozlu araba piyasada cok.
    hangi noktaya dikkat edilmeli?
    back pressure denen belanın düşmemesi için? düz boru+headers+kat.iptalinde?

  18. #18
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kayaakin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi noktaya dikkat edilmeli?
    back pressure denen belanın düşmemesi için? düz boru+headers+kat.iptalinde?
    Dediğin şey zaten yani bütün bu iptaller ve borular back pressure'u olabildiğince ortadan kaldırmak demek. Headers'ı takıcam diyorsan 4-2-1 takmalısın en basitinden 4-1'in back pressure'u daha düşüktür. Kat iptali tamam ama arabanın motor hacmine uygun özellikle bulabilirsen araban için üretilmiş performans tipi bi son susturucu koyman daha iyi olur.

  19. #19
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı whıte Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç alakası yok araban daha iyi yürüyecek
    Egzozcu doğru demiş geri basınç atmosferik arabaların daha verimli çalışabilmesi için gereken sıkıştırmadır. Daha iyi yürüyecek ama üst devirlerde iyi yürüyecek. Alt devirler bitecek. Egzoz gazı ne gereğinden fazla hızlı çıkmalıdır nede yavaş. Hızlı çıkarsa alt devirler ölür üst devirler canlanır, yavaş çıkarsa tork artar üst devirlerdeki çekiş azalır. Ortasını tutturabilmek lazım. Zaten sanırım arkadaşın taktığı myracing susturucuda free flow olarak tercih edilmiş.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •