bizim vti megan 4-1 header, 60'lık boru ve dc eksozdan oluşuyor. yazdıklarına göre stage dışı kaldık
ha bi de v2 war. alt devirlerde kesiyor ama üst devirlerde çıldırıyor. kış olduğundan söküp custom hand made short ram'e geçtim![]()
bizim vti megan 4-1 header, 60'lık boru ve dc eksozdan oluşuyor. yazdıklarına göre stage dışı kaldık
ha bi de v2 war. alt devirlerde kesiyor ama üst devirlerde çıldırıyor. kış olduğundan söküp custom hand made short ram'e geçtim![]()
kısası uzunu motorun ürettiği beygire etki eder mi? mantıksız geldi bana kanka...
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
sıfır oem debriyaj + ss 421 headers , standart egzoz boruları + standart orta susturucu , kat iptal + 51lik düz parça + standart son susturucu + no-name short ram filtre ile 164,5 vermiştim ben de bir zamanlar
sonra simota super big inlet carbon tube + skunk2 emme + jackson buj kabloları takmıştım hiç ölçmemiştim ama hep merak etmiştimkeşke ölçseydim üşenmeseydim
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
yazılanları takip ediyorum. bilgi düzeyimizi.
kısa oranlı son dişli, motor gücüne etki etmez. yere veren gücü ve torku değiştirir. hatta tork verisi ile ilgili ingilizce makale de koymuştum buraya.
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik_besleme/30880-civic_vti_tork_hesaplamasi_daha_fazla_guc_elde_etmenin_en_etkili_yolu_.html
Failure is not an option.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)