User Tag List

Sayfa 15/19 İlkİlk ... 51314151617 ... SonSon
343 sonuçtan 267 ile 285 arası

Konu: VTI Hk. Filtre,Komple Egsozlu,Çıtır Modlu Makinalar İçin

  1. #267

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egzantirik ile beyin hazırda bekliyor
    headers i de aldımmı artık proje start veriyor yunusum beklemedeyim
    stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  2. #268
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    parçalar tamamsa bu yaz formundasın abi, saçlarınız beyazlamaz sizinnn
    Yarısı beyazladı la sizin yüzünüzden
    .

  3. #269
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum
    Piston egzantirik beyin fitre hedırs egzoz bende çok merak ediyorum bakalım hayırlısı
    .

  4. #270
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum
    Kapakta flow artışı şart

  5. #271
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18c daha verimli değilmi?

  6. #272

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ITR CTR egzantrikleeri orjinale göre çok yüksek değiller fakat. Getiri olarak standart sıkıştırmada motor sağlığına göre 10 hp verebilir.

  7. #273

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18c daha verimli değilmi?
    Egzantrik olarak egzoz tarafları liftleri aynı emme tarafında CTR çok az farklı.

  8. #274
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne olursa cumartesiden sonra olur bende. hele bi bakalım allahın izni ile.
    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    artık birisi yapsın şu setup'ı da görelim yaw
    cumartesi çıkıyor 8 vtec herkes stock
    DRİLL
    Dr.Ecu

  9. #275

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kapakta flow artışı şart
    deliklerimizi genişlettik kelebeği falan ama ne dersin ?
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ITR CTR egzantrikleeri orjinale göre çok yüksek değiller fakat. Getiri olarak standart sıkıştırmada motor sağlığına göre 10 hp verebilir.
    ortlama 11,5 sıkıştırmalı makınada aslında daha hard bi egsantrık kullanmak tavsıye edılır ama gunun kuruyla 2 liraya geliyor 2. el tr de 1500 cıvarını yakalıyor ama ıtr ler flaan bi miktar daha işimizi görecekse eğer 3 /1 rakamına onu tercih edebilirim
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  10. #276
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum
    b16a2 ile b16b nin farkı sıkıştırma ve kapak.kapağını işletip b16b piston takıp b18 egzde takarsan 185 190 gibi güç alırsın tabii yazılımda gerekir zannersem.
    b16b 10.8:1 cr 185 hp
    b16a2 10.2:1 cr 160 hp
    birde yukarda yazdığım gibi kapak farklı bi stup üstedir

  11. #277

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    deliklerimizi genişlettik kelebeği falan ama ne dersin ?

    ortlama 11,5 sıkıştırmalı makınada aslında daha hard bi egsantrık kullanmak tavsıye edılır ama gunun kuruyla 2 liraya geliyor 2. el tr de 1500 cıvarını yakalıyor ama ıtr ler flaan bi miktar daha işimizi görecekse eğer 3 /1 rakamına onu tercih edebilirim

    Geçiş için tercih edilebilir. Yani dediğin gibi bütçe meselesi. Bütçeyi düzletene kadar itr ctr ile geçiştirilir daha sonra stg egz tercih edilebilir.

    Keşke yatıklarımız kaliteli olsada 12+ lara çıkabilsek.

  12. #278
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    deliklerimizi genişlettik kelebeği falan ama ne dersin ?

    ortlama 11,5 sıkıştırmalı makınada aslında daha hard bi egsantrık kullanmak tavsıye edılır ama gunun kuruyla 2 liraya geliyor 2. el tr de 1500 cıvarını yakalıyor ama ıtr ler flaan bi miktar daha işimizi görecekse eğer 3 /1 rakamına onu tercih edebilirim
    11.5 cr yede b18 egzantriği güzel olur.yurt dışında insanlar bizim vteclere taktğımız egzantrikleri 13.5 cr araçlara takıyo biz 11.5 cr ye stage3 pro takıyoruz aslında pek bi işe yaramıyo.bide sıkıştırmalar havalar uçuyor bizde,vtiye custom dışında takılacak en yüksek sıkıştırmalı piston 11.5 veya 11.7 idi yannış hatırlamıyorsam oda je de ve wisecoda b18 egzantriği olarak veriyor b16 blokta bu piston 11.5 cr falan yapıyor

  13. #279

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16a2 ile b16b nin farkı sıkıştırma ve kapak.kapağını işletip b16b piston takıp b18 egzde takarsan 185 190 gibi güç alırsın tabii yazılımda gerekir zannersem.
    b16b 10.8:1 cr 185 hp
    b16a2 10.2:1 cr 160 hp
    birde yukarda yazdığım gibi kapak farklı bi stup üstedir
    benim kabaca setup ımında bulundugu aracımın konusu imzamda bi incelermisin snaa zahmet
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçiş için tercih edilebilir. Yani dediğin gibi bütçe meselesi. Bütçeyi düzletene kadar itr ctr ile geçiştirilir daha sonra stg egz tercih edilebilir.

    Keşke yatıklarımız kaliteli olsada 12+ lara çıkabilsek.
    valla bu şartlarda herkez gibi acl race yatak kullandık
    ben genel olarak olmuşken tam olsun şeklinde davranırım onun için idare eder ve evet bu olsun fikirleri arasında kalmak istemiyorum ki bi daha aynı şeylerle ugraşmıyayım hala emın olamadım
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    11.5 cr yede b18 egzantriği güzel olur.yurt dışında insanlar bizim vteclere taktğımız egzantrikleri 13.5 cr araçlara takıyo biz 11.5 cr ye stage3 pro takıyoruz aslında pek bi işe yaramıyo.bide sıkıştırmalar havalar uçuyor bizde,vtiye custom dışında takılacak en yüksek sıkıştırmalı piston 11.5 veya 11.7 idi yannış hatırlamıyorsam oda je de ve wisecoda b18 egzantriği olarak veriyor b16 blokta bu piston 11.5 cr falan yapıyor
    ya yanlış hatırlamıyorsam 84,5 mm e cp 7118 miydi neydi aldıgımız piston ınfo da 11:5.1 cr verıyor ama ben onların yalancısıyım. ha bi de kapak flaan işlenip conta kullanıldıgı için kapandıgında tahmınım bı mıktar daha yuksek olabılırde bilmiyorum
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  14. #280
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin egzantrik o sıkıştırmayı b serisinde veriyo yazıyor b16a diye yazmıyor.kol farkı block uzunluğu vs vb modelden modele değişir atıyorum b18de 12 cr olan b16da 11 olur d16da 10 olan d14 te 13 olur.ama senin hacim farklı onunla alakalı bi durum varsa bilmem hacim sıkıştırmayı arttırırmı düşürürmü onu bilen birine danışmak lazım.yani önce sıkıştırmanı öğren ona göre egz seçilir parçların güzel alt yapın iyi yani hacimde var ama pistonun mullak onu kesin öğrenmek lazım yannış bi iş yapmamak adına.

  15. #281

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin egzantrik o sıkıştırmayı b serisinde veriyo yazıyor b16a diye yazmıyor.kol farkı block uzunluğu vs vb modelden modele değişir atıyorum b18de 12 cr olan b16da 11 olur d16da 10 olan d14 te 13 olur.ama senin hacim farklı onunla alakalı bi durum varsa bilmem hacim sıkıştırmayı arttırırmı düşürürmü onu bilen birine danışmak lazım.yani önce sıkıştırmanı öğren ona göre egz seçilir parçların güzel alt yapın iyi yani hacimde var ama pistonun mullak onu kesin öğrenmek lazım yannış bi iş yapmamak adına.
    aslında zaten toparlandıktan sonra ölüçlüp hesaplanıp öyle karar verılecek ama bi ön bilgi yada farklı seyler varmı dıye sormak istedim.
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  16. #282
    YUSUF
    Misafir
    ff vtec'de 12.5 cr piston çapı 81.5 , skunk stage 1 pro serisi egzantrkle 9.500rpm dönüp dynoda 216 hp almıştım

  17. #283

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YUSUF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ff vtec'de 12.5 cr piston çapı 81.5 , skunk stage 1 pro serisi egzantrkle 9.500rpm dönüp dynoda 216 hp almıştım
    maşallah.
    peki Yusuf hangi pistonu kullanmıştınız onda marka model no flaan hatırlamak zordur ama yinede merak ettim sorayım dedım
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  18. #284
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YUSUF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ff vtec'de 12.5 cr piston çapı 81.5 , skunk stage 1 pro serisi egzantrkle 9.500rpm dönüp dynoda 216 hp almıştım
    ne pistonu taktınız yusuf?cp sc7116 mı?bunu taktıysanız sıkıştırman 12.5 olmaz custom yaptırdıysan bilemem

  19. #285
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende je 82 mm 13,2 cr, crower-stg3 egz. 192hp almıştım tekerde. oem emme,ateşleme,kelebek kapakta polish yok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •