:cool: :cool: Evet bende yeni bir vti kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum...:D :D
Printable View
peki 1.8 mi yoksa 2.0 mı daha iyi vtec de sorunsuz kullanabilecegimiz
gomlekler kurtarırsa 2.0 tabıkı,saglamlık ve devır ıcın 1.8 derım tabıkı blok ve gomlekler kurtarırsa 2.0 en ıyısı
benım araba b18 sorun cıkartmadı suana kadar eksıklerı var onlarda halloldu gıbı sonra dynoya cıkıp bakıcaz,hayırlısı
Lsvtec' in canlı canlı vtecle kalkışına şahidim, tam boy önde girdi 300 m ye
sen ls vtec'i birebir yapan ve bununla uğraşan biri olarak biraz daha bilgilendirsen bizi.....zorlukları neler...mesela arkadaş hidrolik direksiyon kilometre teli gibi bir kaç sorundan bahsetmiş.....sen bu problemleri yaşadınmı?....şanzımanımızın uzun olması nasıl bir engel oluşturuyor bize.....bu konu integra konusu olsun...bildiklerimizi burda paylaşalım...ne dersiniz? :icon_tup:
Böyle Söylemeyin ona ,bir anlatıyor vtecten vazgeçersiniz valla :), ama adam kendisi birebir elleriyle yaptı tekrar kutluyorum kensini, (alkış efekti)
km gostergesı ve hıdrolık dıreksıyon hızlandıkca agırlastırma sıstemı beraber calısıyor bunun yerıne speed sensor takıldıgı ıcın km calısmıyor ve dıreksıyon herzaman agır oluyor bunu henuz asmadım fakat p28 le beraber chıp ıslemı bu problemı cozucek gıbı gorunuyor
sanzıman dragda fena degıl fakat rollıngde ıyı degıl belkı benım arabanın egsozlarının orj olmasından ve beynın tam randımanlı calısmadıgından kaynaklanıyor(knock sensor yok blokta) olabılır headers egsoz ve beyın problemlerını asınca sanzıman oranları yeterlı olmazsa sanzımanı kısaltmaya calısacagım
bu konularda calısmalar yapılmıssa bılgılerımızı paylasalım
bu sorun komple tesisatı yenilemenizden kaynaklanıyor olabilir...oysa arabanın kendi tesisatını kullanıp bir harnes yardımı ile obd2 beyni bağlasaydınız büyük ihtimalle bu sorun yaşanmayacaktı gibi...arıza ışığı yanıyormu arabanın?
merak ettiğim bir konuda şu....ls vtec'i integranın kendi beyniyle kullanamazmıyız....vtec'in manual devreye sokulduğunu felan düşünsek....bir kaynakta okumuştum devir saatinden bağlantı yapıp açmışlar vtec'i.....bu konu hakkında bilginiz varmı?....
obd 0 ın dıstrıbıtoruyle obd2 dıstrıbıtoru bırbırıne uymuyor bunun ıcınde kıtler varmıs sonrasında o2 sensorunede tesısat lazım hız sensorunede tesısat lazım map sensor farklı evap purge selenoıd obd2 de var obd0da yok cok karısıyor en mantıklısı komple elektrık tesısatını degısmektı bende oyle yaptım lamba yanıyor cunku obd2 vtec beynınde ımmo var ıptal edıldı ve vuruntu sensoru yok bundan dolayı lamba yanıyor
dıger soruya gelınce vtec acınca aır fuel ratıo da degısmesı gereklı bunu devır saatınden gorup acarsanız bence arac kapanacaktır kı bı arkadasım sohc vtec yaptı vtecı dugmeyle acıyordu hıcbır fark hıssedemedım
uğraşmayın bukadar diyorum satayım komple b20vtec makineyi alın takın geçin
Hazır Aldıktan Sonra Bi tadı yok bence , biliyorsun kendi yaptığının tadı bir başka olur, arızada çıksa , yansada patlasada kol elimizede gelse, krankda eğilse sonuçta kendi yaptığımız olduğu için onunda tadı bi başkadır, ki bir örnek var elimizde, çoğaltıp güncellemeye çalışıcaz :)
Bu güzel haber için teşekkürler :) ,
Chip olarak ne kullandınız ? dereceli yazılımınımı uyguladınız ?
pr4 ü ben turbo uygalamasında kullandım..
pr4 'ün chip'leniyor olması bir çok konuyu kolaylaştırıyor aslında...b16 head'e obd0 distribitör takılabiliyor...bunu biliyorum....sadece distribitörün bir bağlantı ayağını kesmek gerekiyormuş....çok hafif yağ sızıntısına razı olmalısınız gibi bir eksisi varmış....ama bu sorun halledilebilir gibi....distribitör uyumsuzluğunu bu şekilde halledersek....ve pr4 ecu'ya vtec açtırtabilirsek...aynı zamanda chip'leyip afr ve avans haritalarını düzenlersek.....bu şekilde işimiz kolaylaşmazmı?
niye kolaylaşmasın yazdıkların hepsi yapılan şeyler zate...
Hem böylelikle Beyin Masrafıda düşmüş olacak Vtec uygulamasında
isteyen olursa yardımcı olurum..