User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
74 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: ITB yardım

  1. #39
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cbr600 lerin tb lerini kullanıyorlar. o şekilde de yapabiliriz daha basit olabilir. başta o şekilde yapmayı düşünmüştük, fakat elimizde imkan olduğu için komple baştan yapmak hedefimiz. sadece hafta sonları yapacağımızı düşünürsek 1-2 ayı bulur heralde tasarım modelleme işleme vs.
    hayırlısı olsun heyecanla bekliyoruz

  2. #40
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cbr600 ün tb si 200 tl gibi bir rakama geliyor.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  3. #41
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gayet basarılı bır arge olmus merakla beklıyorum yapım asaması fotolarını 3 adet arabada uyguladık kendı arabalarımızda gayet basarılı sonuclar aldık ems ile kontrol edıyoruz.a dan z ye herseyını kendımız yaptık super bır olay ıtb hem ses hem gorunus hemde verdgı performans basarılar dılerım
    et giren yere dert girmez.

  4. #42
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    projenizde başarılar dilerim allah yardımcınız olsun çap olarak 38 ile 42mm arası kullanın derim 1.6 arabaya onun haricinde üzerindeki çaplar çok büyük gelicektir rölanti için felan bence uğraşmanıza gerek yok siz nekadar yerini ayağını bilmemnesini yaparsanız yapın çaplarını yada mesafesini düzgün ayarlıyamadıktan sonra soğukken çok yüksek çalışma yapabilir bence gaz kelebeğinin stop vidasından ayarlıyabilirsiniz bende ewde 600 lük bi throttle war onun üzerinde o şekilde illa orj malzemeleri kullanıcaksınız diede bişi yok bmw lerde vw lerde felan on-off valveler çıkıyo sürülmeside gayet basitonlardan takıp tutabilirsiniz rölantiyi tutmasanız ne olur sadece soğukken stop eder okadar ısınınca yine durur

    ikili gazkelebeği bana mantıklı gelmedi zaten amacınız içeri daha fazla hava sokmak engellemeye gerek yok bence son olarak safc ile çok bi randıman alacağınızı sanmam çünki kullanıcağınız algoritma farklı olucak map yardımcı olarak kullanılıcak o yüzden düzgün bi setup için bi standalone gerekebilir

  5. #43
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağolun teşekkürler.

    port genişliğinden hesabını yaptık.

    orj portlarımız elips şeklinde ve 42mm genişlik 30mm yükseklik.

    biz ölçüleri 44mm ye 32mm olarak değiştirdik. bu ölçüye göre hesap ettiğimiz zaman kulanmamız gereken kelebek çapı 38mm ye denk geliyor.


    rolanti olayı bizim için önemli. günlük kullanılack bi araç çünkü. rolanti valfinin deliğinide ufaltıp genişletebileceğimiz bi şekilde yapacağız.

    2. kelebeği yapmamızın sebebi dediğim gibi günlük kullanımda biraz ekonomi sağlamak

    2. kelebeğin tam açık olması full throttlda bu motr için çok bi eksi olaağını düşünmüyorum

    ama standalone şart gibi
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  6. #44
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk Gaz kelebeğini gaz teli ile yönetilicek.peki 2.kelebeği nasıl yöneticeksiniz. mishal gaza %50 bastım diyelim1.kelebek %50 açıldı 2.kelebek %50 açılmıyacakta %30 mu açılıcak?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #45
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2. gaz kelebeği manuel olarak orjinal olan map e yakın olan 2. map e geçiş yapılmak istenildiğinde elle ayarlanacak. tabi bunun önce açısını ayarlamamız orj map e uyabilecek uygun açıyı tespit etmemiz gerek. daha sonrasında ise bi sınırlandırıcı kullanarak yani istem dışı 2. gaz kelebeğinin hareketini engellemek için sabitliyeceğiz. aynı işlem 2. gaz kelebeğinin %100 açık kalması içinde yapılacak.

    2. map e uygun açı atıyorum %60 throttle ise orada sabit kalabilecek bi sınırlandırıcı yapılacak istem dışı %60 ın altına ve üstüne hareket etmeyecek. manuel olarak elle %60 ve %100 olarak ayarlanacak.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  8. #46
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tarz bi gaz kelebeği yapsak olur mu acaba yada randımanlı olur mu ? bunu yapması daha basit gibi.







    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #47
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende araştırmıştım vaktim olduğunda üretmeyi planlıyorum.

    Roller barrel olanları yapması bence daha zor olacaktır. tam gazda ise daha iyi performans alırsınız rölanti işi daha zor.

    sizin aracınıza 40 42 mm ideal.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  10. #48
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende araştırmıştım vaktim olduğunda üretmeyi planlıyorum.

    Roller barrel olanları yapması bence daha zor olacaktır. tam gazda ise daha iyi performans alırsınız rölanti işi daha zor.

    sizin aracınıza 40 42 mm ideal.
    bunları görünce aynı şekilde kelebeklisini yapmak geldi aklıma

    çizimini yapmak vs daha kolay bunun. sadece işleme süresi ve malzeme biraz artar. bu şekilde oval çıkmasıda kapakla ve flanşla aynı ölçüde prüzsüz çıkması için çok iyi olur.

    yani elispten giderek yuvarlağa dönen bi boru yapmaya gerek kalmaz. elips tede kelebekli sistem olabilir.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  11. #49
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöylede bi kaynak buldum. hazır alıp kendi yapmak isteyenler için yardımcı olabilir.

    d-series.org tan alıntıdır.

    MOTOR CYCLE

    SUZUKI

    Make/Model: GSXR600
    Year: -02
    Number of Tb: 4
    Inside Diameter: 38mm
    Center-Center (left to right from behind): 80-80-80mm
    Overall Length: 83mm
    Outside Diameter (intake): 44mm
    Outside Diameter (filter): 45mm
    Separate casting: Yes
    Injector Make/Model: Keihin KN4, 0J07 AAA A
    Flow Rate (45psi/100%): 240cc/min?, 13Ω
    Fuel Rail: Alu casted, Inside diameter 6mm (9mm in the ends)
    Additional Info: sec. throttles controlled by ECU.



    Make/Model: GSXR750
    Year: -98, -99
    Number of Tb: 4
    Inside Diameter: 46mm
    Center-Center (left to right from behind): 80-80-80mm
    Overall Length: 91mm
    Outside Diameter (intake): 54mm
    Outside Diameter (filter): 54mm
    Separate casting: Yes
    Injector Make/Model: Keihin,
    Flow Rate (45psi/100%): 240cc
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info: No sec. throttles.



    Make/Model: GSXR1000
    Year: -02
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 42mm
    Center-Center (left to right from behind): 80-80-80mm
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting: No (dual Tb´s)
    Injector Make/Model: Keihin,
    Flow Rate (45psi/100%): 230cc/min
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info: sec. throttles controlled by ECU.



    Make/Model: GSXR1000
    Year: -03
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: Tapers from 50 to 42mm
    Center-Center (left to right from behind):
    Overall Length: 90mm
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter): 53mm
    Separate casting: No (dual Tb´s)
    Injector Make/Model: Keihin,
    Flow Rate (45psi/100%): 230cc/min
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info: Pic without secondary butterflies and fuel rail.



    Make/Model: GSXR1300 (Busa)
    Year: pre 2002 ?
    Number of Tb: 4
    Inside Diameter: 42mm at injector end, tappered from 51mm at air horn end
    Center-Center (left to right from behind): 80-80-80
    Overall Length: 90mm
    Outside Diameter (intake): 55mm
    Outside Diameter (filter): 53mm
    Separate casting: Yes
    Injector Make/Model: Keihin,
    Flow Rate (45psi/100%): ?
    Fuel Rail Inside Diameter: PA66-G35
    Additional Info: no secondary butterfly



    KAWASAKI

    Make/Model: ZX6R 636 B1
    Year: 2003
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 38mm
    Center-Center (left to right from behind): 75-75-75mm
    Overall Length: 90mm
    Outside Diameter (intake): 52,6mm
    Outside Diameter (filter): 50,8mm
    Separate casting: No (dual Tb´s)
    Injector Make/Model: BOSCH 280031V
    Flow Rate (45psi/100%): 245cc/min
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    Make/Model: Z1000
    Year:
    Number of Tb:
    Inside Diameter:
    Center-Center (left to right from behind):
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting:
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (45psi/100%):
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    Make/Model: GPZ1100
    Year: 1981-198?
    Number of Tb: 4
    Inside Diameter: 32mm
    Center-Center (left to right from behind): 80-100-80mm
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake): 40mm ("serrated")
    Outside Diameter (filter): 40mm ("olived")
    Separate casting: Yes
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (36psi/100%): 180-200cc/min, 2,5Ω
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    YAMAHA

    Make/Model: YZF-R6
    Year: 2003-2004
    Number of Tb: 4
    Inside Diameter: 38mm
    Center-Center (left to right from behind): 72.5-72.5-72.5mm
    Overall Length: 95mm
    Outside Diameter (intake): 52mm
    Outside Diameter (filter): 44mm
    Separate casting: Not exactly, but can be cut apart easily (fuel rail)
    Injector Make/Model: Keihin ?? # 250031F
    Flow Rate (XXpsi/100%): XXXcc/min, 11.7Ω , 12mH
    Fuel Rail: Alu casted



    Make/Model: R1
    Year: -04
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 43mm
    Center-Center (left to right from behind): 78-78-78mm
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting: No (dual Tb´s)
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (45psi/100%):
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:




    HONDA

    Make/Model: CBR F4i
    Year:
    Number of Tb:
    Inside Diameter:
    Center-Center (left to right from behind):
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting:
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (45psi/100%):
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    Make/Model: RC51
    Year: 2000
    Number of Tb: 2, 2 injectors per TB
    Inside Diameter: 48mm
    Center-Center (left to right from behind): 24mm (TB's are not parallel)
    Overall Length: approx 40mm
    Outside Diameter (intake): 60mm
    Outside Diameter (filter): 70mm (not sure how filter fits)
    Separate casting: Yes, TB's are independent, mounted to linkage bracket. Modification needed of fuel pipe and linkages to change spacing.
    Injector Make/Model: ?/?
    Flow Rate (XXpsi/100%): XXXcc/min, approx 11Ω , ??mH
    Fuel Rail: Alu casted, 1 per injector, joined by solid fuel lines
    Additional Info: Comes with MAP, fuel regulator, TPS. Has a manual choke mechanism synchronized to both TBs. Not sure how it works - fast idle bleed perhaps?



    Make/Model: CBR600RR3
    Year:
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 37mm
    Center-Center (left to right from behind): 75-75-75mm
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting:
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (45psi/100%):
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info: Injectors mounted in cylinderhead.



    Make/Model: CBR600FSi
    Year:
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 36mm
    Center-Center (left to right from behind): 75-75-75
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting: No (dual Tb´)
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (45psi/100%):
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    Make/Model: CBR 929
    Year:
    Number of Tb: 4
    Inside Diameter: 40mm
    Center-Center (left to right from behind): 80mm-80mm-80mm
    Overall Length of casting 70mm
    Outside Diameter (intake): 49mm
    Outside Diameter (filter): - flat flange for airbox
    Separate casting: 2 twin body castings
    Injector Make/Model: ?? Marked as OK24 B
    Flow Rate (45psi/100%): not sure. RUns at 50psi
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info: produces 150bhp at 11,500rpm from 74x54 929cc. 11:3.1 comp ratio, 10 litre airbox.



    Make/Model: CBR900 954 Fireblade
    Year:
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 41mm
    Center-Center (left to right from behind): 80-80-80
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting: No (dual Tb´s)
    Injector Make/Model:
    Flow Rate (45psi/100%):
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    Make/Model: CBR 1100 Blackbird
    Year: ??
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 42mm
    Center-Center (left to right from behind): 85-85-85mm
    Overall Length:
    Outside Diameter (intake):
    Outside Diameter (filter):
    Separate casting: No (dual Tb´s)
    Injector Make/Model: Keihin
    Flow Rate (43psi/100%): ~335cc/min, 13Ω
    Fuel Rail Inside Diameter:
    Additional Info:



    SNOW-MOBILE


    ARCTIC CAT

    Make/Model: ZR600 Snowmobile
    Year: 1998
    Number of Tb: 2
    Inside Diameter: 46mm
    Center-Center (left to right from behind): 134.5
    Overall Length: 105mm
    Outside Diameter (intake): 52mm
    Outside Diameter (filter): 70mm
    Separate casting: Not exactly, but can be cut apart easily (fuel rail)
    Injector Make/Model: ??
    Flow Rate (XXpsi/100%): XXXcc/min, 2.9Ω , 5.8mH
    Fuel Rail: Alu casted
    Additional Info: 2-stroke snowmobile, parallel twin 600cc, 105hp
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  12. #50
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bırcet sana yenı araştırmalar yapmayı yasaklıom bune yavv dün akşam saat 8 den beri 40 tane model değiştirdik gaz kelebeğini oval çift kelebeklı ve port genişliğinden 2şer mm buyuk yapıyoruz o kadar, haa ıstersen sen arastırma yapmaya devam et sen yenılerını arastırana kadar ben bahsettıgımı benım arabaya takar senın yanından gazlarım

  13. #51
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bırcet sana yenı araştırmalar yapmayı yasaklıom bune yavv dün akşam saat 8 den beri 40 tane model değiştirdik gaz kelebeğini oval çift kelebeklı ve port genişliğinden 2şer mm buyuk yapıyoruz o kadar, haa ıstersen sen arastırma yapmaya devam et sen yenılerını arastırana kadar ben bahsettıgımı benım arabaya takar senın yanından gazlarım

    taam bende onu diyom işte. kapak formuna göre oval 2 mm genişletilmiş yaprak kelebekli
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  14. #52
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet flanş tasarımı iş güç arasında anca bitti

    ufak tefek değişiklikler mutlaka olacak. şu anlık bu şekilde ilerliyor.

    DENON yusufun eline sağlık




    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  15. #53
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısmetse yarın itb nın son halını anımasyonlu olarak koymayı planlıyorum çalışma son hızla devam edıyor
    allah kısmet ederde bir terslik olmassa en geç 1 aya kadar marşa basarız

  16. #54
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  17. #55
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çıkarsa,sorunsuz çalışıp güzel bi verim alınırsa hakikatten sizden çok sevinirim beyler ALLAH yardımcınız olsun, vtec2'lerle uğraşmanız bile başlı başına size saygı duymam için bi sebep..

    kolay gelsin..

  18. #56
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çıkarsa,sorunsuz çalışıp güzel bi verim alınırsa hakikatten sizden çok sevinirim beyler ALLAH yardımcınız olsun, vtec2'lerle uğraşmanız bile başlı başına size saygı duymam için bi sebep..

    kolay gelsin..
    valla inşallah güzel sorunsuz çalışır. map konusunda kafam takılıyor sadece. diğer konular halledilir benim gözümde. parçanın cnc de direkt üretilmeside port yüzeyinin iyi olması açısından bizim için iyi bir şey kendinden porh polis li

    amaç vtec2 ile uğraşmak değil. elimizde bu araçlar olduğundan haliyle imkanlar dahilinde insan elindekine birşeyler yapmak istiyor
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  19. #57

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi hayırlısı olsun Emre ve Yusuf hep destek tam destek

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •