oooovv 3 ay sonra araba bile satılır yaw :p
Printable View
şaka bi yana ben arkadaşlara söylerim, belki okey derler ;)
sen bakma soner abıye hocam , evet onun iş bıraz gecıktı fakat araya yıllık ıznım ve termını dolmak üzre olan 5 adet yapmam gereken kalıp girince soner abı haklı olarak sıtemde bulunuyor, ancak su aralar işlerim rolantıde oldugundan bugun ıstesen yarın sende olur sıkıntı olmaz senın anlayacagın , arkadasın ies emmesı takacaksa bu parca olmadan arac mutlaka stop edecektır rolantı motorunun vakum yapamamasından dolayı
pekı forget piston ve custom bı chıple 140 150 hp lere cıkmak mumkunmudur vtec2 lerde ?
sızın ıslemlerınz ustune :)
piston ile sıkıstırmayla oynar bıraz daha güç alırız ama chip yapılamaz bızım ecu lara standalone ecu değil hiç bir şekilde orjınal ecuya mudahale şansımız yok bütün veriler işlemcinin içinde onun için herhangı bır müdahalede bulunamıyoruz , sadece pıggy pack ünitelerle veya ems gibi cihazlarla ecuyu kandırabılıyoruz o kadar
D17 gibi garip bir ecu takmak yerine Megasquirt hadi en olmadı VAFC yerine SMT6 felan bağlasanız çok çok daha tatminkar ve daha düzgün bir afr ve güç eğrisi elde edersiniz diye düşünüyorum.
1.7 hacmindeki stock bir motoru çalıştırı gibi çalıştıracak ve ateşleme ve avans değerleri idealden uzak olucağı için bence garip bir seçim. Emmeside farklı olunca daha garip oluyor. He diyorsanız ki bu beyin P28 gibi takıyosun ama sonra chipleyebiliyorsun oke ama bildiğim kadarı ile bunada müdahale edilemiyor.
anavs değerlerinde aman aman bi gariplik yok arabada vuruntu yok, tek eksi yönü pigyback olmadan stock ezantrik veya emme ile kullanırsanız çok fazla zenginde olmasıdır, ve deviri boşa çevirmenizdir. Ve ayrıca emme gibi gücü üst devirlere taşıyan ve neredeyse hiç düşmeyen bir eğri için 7200 çevirmek vtec2 için iyi bir avantaj.
smt hakkında bilgim yok ama ms için biraz uğraşmak crank çarkı monte etmek vs. gerekiyor zannedersem yine nerden baksan malzemeleri montajı ıvırı kıvırı 750 yi bulur belkide geçer diye tahmin ediyorum.
bir adet aem fic bu setuptaki vtec2 için çok güzel iş görür.
soner abı senın bu setup la dynon varmı
6.7 kg zaten benım jantlar abı , enkei mi alsak :D
ahushaush arabayımı satalım onu almak için :D
130 hp çıkmam lazım :D
135 kesin diyorum sana
işte sende bana 3 boy fark attıgına göre stock vti dan 6 boy yiyorum bircet sen yap hesabını bu aile arabasıyla ahsuha :D :D
evet emme manıfolt unun işe yaradıgını cuma akşamı otobanda test ederekte görmüş olduk
specler
d16y4 emme manıfoldu
dc 4-1 headers
custom intake kit
aem dryflow filtre
51 mm düz boru
son susturucu
emme hariç aynı speclerdeki vtec2 ile deneme yapıldı 2. vite 60km hızda basıldı ve 60-160 arası mınımum 4 boy fark oldu (afr ayarsız) eğer 4. vitesin sonuna kadar denemeyı devam ettırseydım fark daha da acılacaktı 160km de fark 4 boy olunca daha fazla basmaya gerek duymadım emme manıfolt değişiminin faydasını gördüm gerçekten paylaşmak istedim, vtec2 ile uğraşanalara önerim mutlaka emme manıfoltunuzu değiştirin ve şaşırın :D
Yakıt ne durumda?
Kolay montajlı, düşük maliyetli, yüksek getirili birşeyler yapabilirim. Bulunsun diye...
Ayrıca tek başına emme yetmeyecek herhalde.. *** vardı sattım safcyi
yakıtı ölçmedim fakat alt devirlede değişeceğini sanmıyorum değişse bile fakire düşer mantık olarak wb ile kontrol ettiğimizde afr durumunuda paylaşırım
yusuf sen volanını da değiştir asıl o zaman şaşıracaksın...
debrıyaj için şanzıman indirdiğimizde volanda arada kaynar soner abi , ama ilk önce ecu almam lazım deneme yaparken küfür etmekten agzım yamuldu tam araba ver gazı gitcem diyo hadeeeeeee kesici
Guzel proje.ugrasıyorsunuz en azından.peki d16y4 emme kullanmak istesek,takması yada piyasada bulunabilirligi nedir? fiyatları nasıl,artı olarak o sizin urettiginiz parcayımı kullanmak gerekiyor?
benım aracımda vtec2,bende aem cai kit,51 lik son susturucu,4-1 headers,spor 51 lik orta susturucu var.komple 51 lik duz boru olayı alt devirleri oldurucegı ve geri basıncı dusurecegı icin cektirmekte kararsızım.ayrıca madem denemıs arkadaslar var.kataligi iptal etmeye degermı motor saglıgı ve geri basıncı acısından?
ayrıca emmeyi takarsak illa afr safc falan takip etmek gerekiyormu?
katı zaten ıptal et, ama orta susturucuyu ıptal etmek tercıh meselesı ben headers tan son susturucuya kadar düz boru taktım 4-1 headers kullandgımdan ters basıncım cok düşmedi alt devirlerimde kötü değil, emme manıfoltuna gelınce ies emmesının üzerinde delik kapama ve yenı delikler acma işlemleri şart vakum girişlerinden dolayı ama nıyetın varsa bana kargola ben kalıpçı oldugumdan dolayı zaten bu işleri kendim yapıyorum halledılır , aparata gelince o olmadan ies emmesını taksanda araban stop eder sebebi rolantı motorunun hava algılayacak bır yerı olmayışıdır yanı o parşa rolantı motorunun havayı algılayabılmesi için şart kardeşim gerisi kolay zaten
headersı 4,2,1 e çevirirseniz daha güzel sonuçlar alırsınız bence
güzel değer maşşallah
valla 150-250 arası gezıyor, sitede mutlaka elinde olan vardır lazımsa arananlara bır konu aç yardımcı olurlar kardeşim