D series mini bilgiler :)

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    kkursat01 said:
    Süper paylaşım hocam ellerinize sağlık
     
  2. Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Frid said:
    engine specs

    engine specs
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ
     
  3. Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Günkut said:
    Yeni gelen 1.4 müz var erkut abi 92 sedan.

    filtre egsoz un dısında buna neler yapabilirz kendi imkanlarımızla ?

    conta vs koymalımıyız kapagı acıp contayı koyabılırım


    crx headers dırek uyarmı o2 sensörü için delikmi acmamız lazım

    birde baktım ben abi gaz kelebegı fılan degısık geldı bana emmenın ustunde hemen bir kutu onunda içinde filtre var ve onada baglı olan bir sensör var onun fişini cektıgım zaman arıza yakıyor.Bir yerde duymustum arıza yaktıgında beyın zengın verıp kırılmasınımı ne engellıyormus şehir efsanesi gibi geldi ama


    işin özü bu arabayı nasıl 2 3 boy öne taşırız
     
  4. MustafaSerhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    MustafaSerhat said:
    valla anlatımın çok güzel olmuş abi ama benim gibi bu konularda meraklı olupta anlayamamak ta ayrı bir konu tabi en güzeli zamanı gelince aracı senin ellerinee bırakmak olacak
     
  5. mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    mcy said:
    bende şimdi fark ettim bu konuyu. harika bir paylaşım olmuş. değerli bilgiler var. soracaklarımda var. erkut abi buralarda mı?
     
  6. By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    By_HaNNibaLL said:
    Günkut ta yazmiş ama HB 130k larda 1.4 aldik portpolish vti emme ve kelebek vti headers sona da typer yada vti susturucu safc yapsak karşimiza ne gibi sıkıntılar cıkar vti emme ve kelebek direk uyum sağliyor mu ?

    Vti yerine ies emme taksak ne farki olur ufaktan kurcalamak istiyoruz.

    Debriyaj değişimi gerekecek araca sanzuman sökülmüşken volani söküp iş yerinde torna da kendimiz halifletebilirmiyiz babam iyi derecede tornacidir ama nasi yapicaz aciklarmisin abi
     
  7. pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    pcvirus said:
    d serisine b (vti) serisi emme takamazsınız
    aynı şekilde headers te
    uymaz
    kelebek takılabilir onda sorun yok
     
  8. Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Jeandan-R said:
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Günkut ta yazmiş ama HB 130k larda 1.4 aldik portpolish vti emme ve kelebek vti headers sona da typer yada vti susturucu safc yapsak karşimiza ne gibi sıkıntılar cıkar vti emme ve kelebek direk uyum sağliyor mu ?

    Vti yerine ies emme taksak ne farki olur ufaktan kurcalamak istiyoruz.

    Debriyaj değişimi gerekecek araca sanzuman sökülmüşken volani söküp iş yerinde torna da kendimiz halifletebilirmiyiz babam iyi derecede tornacidir ama nasi yapicaz aciklarmisin abi

    Emme d16y4 ies emmesi yapın. İlgilenirseniz bende var. Kelebek olarak vti kelebeğini uydurursunuz. 51 düz sona vti son susturucu olabilir.

    Şanzımanı sökmüşken 1.3 ef final drive koyabilirsiniz. Bulamazsanız 4.25 final crx 3-4 yapılabilir. Gönül ister 4.7 veya 4.9 final ama bulmak zor.

    Vafc veya safc ile çok renkleniyor araç. Headers olarak vti yine uymaz ebay headers alın geçin 4-2-1 verimlidir. Sorunuz olursa pm atabilirsiniz, seve seve yanıtlarım
     
  9. ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    ErK_aY said:
    B18c5/1 eagle kol ile k20 oem kol arasinda ne gibi bir fark var ?
     
  10. driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    driftboy said:
    d14a4 bloğa d16a9 Silindir Kapağı uyum sağlar mı ?
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var
     
  11. D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    D16inside said:
    tesisat olayı pek anlamadım.
    İES ler sanırım OBDII biz bunu OBDI ceviricez peki nere için distribütör tamam başka nereye kullanılacak???????
     
  12. StyleALP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    StyleALP said:
    Sedan Sİ 'a vtec üst kapak uyum sağlıyor mu?
     
  13. ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    ::ZaFeR:: said:
    Alıntı StyleALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sedan Sİ 'a vtec üst kapak uyum sağlıyor mu?
    Maalesef keşke olsa , ama bir ara yurtdışında kırık bi elemanın takmış olduğu yazıyordu : )
     
  14. D series mini bilgiler :)

    yakuza said:
    si ların blok alt yapısı d serisi, b serisinin kapağı uyacağını sanmıyorum
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
     
  15. güneşbalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    güneşbalkan said:
    Bende bi soru sorayım.orjinal d16a9 egzantrikleri hangi isimle geçiyor acaba ?
     
  16. D series mini bilgiler :)

    nf_306 said:
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzuman aktarım organları fren sistemleri

    motorumuz tamam hadi beynimiz herşeyimiz de tamam ancak yine yetersiz kalan bişeyler olacak malesef uzun oğlu uzun şanzuman oranları bu konuda aslında bir ilandır ama 4.928 konumdan bilgi elde edebilirsiniz

    HONDA Civic 1,4i S 1999 995kg 1396cc 9,1/1 90hp 4,0600/1 3.25 1.91 1.25 0.91 0.7 *** 175/65/14 16V sedan
    HONDA Civic 1,5 EL 1994 970kg 1493cc 9,2/1 91hp 4,2500/1 3.25 1.9 1.25 0.91 0.75 *** 175/70/13 16V sedan
    HONDA Civic 1,6i ES 1998 1030kg 1590cc 9,4/1 120hp 4,0580/1 3.25 1.909 1.25 0.909 0.702 *** 185/65/14 16V sedan


    ZC: Si:

    1st: 3.250........ 3.250
    2nd: 1.944........ 1.894
    3rd: 1.346........ 1.259
    4th: 1.033........ .937
    5th: .878........ .771
    final 3.888........ 4.250

    oranlar bulunmaktadır en kısa oranlı versionda d13 ef de çıkan 4.437 final drivedır


    bu sorunu çözmek için

    direk 4.928 ürettim çünkü başka türlü kısa oran elde etmek ciddi anlamada zor ve pahalıydı

    serinin sadece bir modelinde fabrika çıkışı LSD çıkar bu model 1.5 sohc vtec jdm d15b 1.5 vti dir

    abd verisyonu olan d15z1de lsd çıkmaz kilit neden önemlidir
    çünkü belli güçlere gelindiğinde ve şanzman kısaldığında sarma problemi de artacaktır ve belli güçlere kadar keyifli olsa da lsd motor gücünü de yere daha iyi vermenizi sağlayan kayıp hpleri ortaya çıkartan önemli bi parçadır
    yine hafif volan ve bronz debriyaj da bunu diğer tetikçileridir aktarım kayıbı aza indirmek demek varolan gücü daha iyi ortaya çıakrtacaktır
    LSD olarak obx bile hiç fena bi marka değildir öneririm orginali zaten trde bulunmaz


    slm aleyküm açıkça sölemek gerekirse ben pek anlamıyorum civic 1.4 is aracım var bişi sorucam hani ordan burdan duyduklarımla bişiler yapmaya çalıştım arabama 4-2-1 48li k düz boru sonada otto koydum 1-2-3 te sıkıntı yok iileşti ama 4 te geç çevirme gibi bi sorunmu desem yada eksiklikmi herneyse yine duyduklarımla kendimce düşündüm 3-4 crx dişlisi koysam nasıl olur (bölede bi konu açtım bi arkadaş öle koymakla bitmiyo dedi sizi söledi ) bende sizi rahatsız ediyorum o yüzden bilgilendirebilirmisiniz beni
     
  17. güneşbalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    güneşbalkan said:
    Si ile ies'in şanzumanları aynı mıdır yada uyumlu mudur ? Mesela ies senkromenç takımı si'a uyar mı ?
     
  18. ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    ::ZaFeR:: said:
    Şanzuman numarasına bakmak gerek ? Si'larda S20 şanzuman var. İeslerde ne var bilmiyorum ?
     
  19. güneşbalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    güneşbalkan said:
    Aynen bende ies'te ne olduğunu bilmediğim için bilen birisi yada bladerk görürde cevaplar umuduyla yazmıştım