kullanılan dil türkçe
hitap ettiği grup 18 yaş ve üzeri geneli olgun ( en azından bi kısmı )
yıl 2010
konun amacı D serisi bilgi paylaşımı
*** edilme oranı % ?
konu silinisin en güzeli
unutmadan herkes k20 swaplasın (yerse)
kullanılan dil türkçe
hitap ettiği grup 18 yaş ve üzeri geneli olgun ( en azından bi kısmı )
yıl 2010
konun amacı D serisi bilgi paylaşımı
*** edilme oranı % ?
konu silinisin en güzeli
unutmadan herkes k20 swaplasın (yerse)
ECUTECH İstanbul
konu harika sadece b ve k serileri girmiş araya
d serisi benim hep ilgimi çekmiştir çünkü uğraşan kişiler saylılı
mesela aklımda hep su var, ex alıp sohc a cevirip artı lpg kullanım mod falan gerek duymucam stok halde biip dewm etmekhuzur spec
acaba bunun toplam maliyeti ne kdr çıkar bütün herşey dahil. ve km.de lpg ne kdr yakar.
2 tane arabam var biri aynen tarif ettiğin şey gündelik ex http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/51119-yeni_sedan_ex_im_gundelik_ama_.html bu konudan takip edebilirsiniz sonlara yazmadım ama araç şu an sıralı lpgli d16y8 sohc vtec kapağı ms ecu biniyorum ortalama 130 ila 150 kuruş yakıyo y8 kapak stock pistonları 10.65 cr sıkıştırmada gayet sağlıklı çalışıyo yani tatmin edici diyebilirim 120 hp falan zorlamadan ekonomik biçimde beni getirip götürüyo diyim
ECUTECH İstanbul
ne güzel![]()
çanakkale istanbul arası yollculuğum çok olcak genelde uzun yol yapacağım için yakıtı min seviyede olması her znm benim yararıma olcakğı için öyle bi araştırmaya girdim şuan açıkcası eg kasalarıda sevdiğim için ve lpg de 130kr. yakıtığını göz önünde bulunurusak şu hali ile tatmin edici sonuçta disel araç bile şuan hiç yakmayaını uzun yolda 150 den aşağı yakmaz peki sohc cevirmenin ortalama maliyeti ne kdr dır alt kısımıda el sürdüğümüz düşünürek herşey stok olrak
valla ben aracı aldığım gibi motoru üstden açmışken altda da yatak ve segmanları yeniledim yağ pompasına işlem yaptım 200.000 deydi kapak emme yakıt hatları beyin eteşleme derken max 3500 4000 lira falan harcadım heryerini yeniledim ama deydi burdan yazlığa 110 120 km arada bikaç kez top speed yaparak 90tl yaktı gazla 750 km gitti dönüş de aynı yaktı
ECUTECH İstanbul
oooo 90 tl ye 750 km süpermiş artık ex araştırma znmı geli sanırım![]()
değerli bilgilerinizi paylştığınız için tşkr ederim![]()
bence kisaca soft mod yapacak arkadaslar icin harika bilgiler sonucta b veya k serisi koymak mumkun ancak maliyetler arastirildiginda hic de kolay degil..ayrica ruhsata isletmek te bi dert cok arastirdik zamaninda ama cok bilen arkadaslarin 5000-6000 demesiyle yola ciktigimizda standart bi b16 10000 lere mal oluyordu o yuzden kimse kimseyi kandirmasin iviri ziviri boku pusuru cok sey cikiyor kolay degil swap![]()
en son ben izmirde senin arabayla gezinirken yahu bu araba benzinde ne kadar güzel gidiyo demiştim sıka sıka gidiyodum hem fitec sesi hem filitre sesi bi ara pır pır pır etti ne oluyo dedim meğersem araba gazdaymış dedim benzinle gitsemiş ne olacakmış yani demek istemem lpgde bile sohc fitec çok eğlenceli![]()
HONDA OEM PARTS
MESSENGER:mehmet cetin
şimdi ben yakın zamanda triger kayışı kasnak fln sökücem bu ara diyorum ki cam dişlisi alsamda taksam benim aracıma ne gibi kazanımlar elde ederim? edermiyim timing ayarı fln nasıl yaptırırım?veya orlar sökülmüşken ne tavsiye edersiniz hafif kasnak fln?
neptune
headers
düzboru
eksoz
filtre
port-polish
hafif birde sıkıştırma var ama ne kadar sıkıştı bilmiyorum.![]()
ben bi genelleme yaptım neden sen alınıyosunki
ana tema da şudur kaç saat yazdım çizdim onu geçtim yllardır araştırdım uğraştım paylaştım biraz saygı konuya di mi
4g63 d yi geçer 2jz d yi geçer b serisi daha iyidir konu bunlar değilki banane bunlardan ben bu seriden neler yapılır onu paylaştım
bu konu da paylaşım sadece
bu resmen benim senin konuna girip boşa teg yapmışsın busayı geçemiyo msky seni geçer boşa para demem gibi bişey olurdu
sen benden çok uğraştın d yle de b yle de benim beklediğim senden konuya şu parçalardan şu verimi aldım şunları sevmedim gibi bişeydi sen ölü falan diyip geçiştiriyosun bilgi sana bana lazım değil okuyanlara lazım sen de bi fikir belirttin oldu bitti neyse istanbuldayım yarın becerebilirsem çayınızı içmeye gelicem laflarız bi de benim kendi elimle yaptığım ve kırılan bi D motor henüz olmadı nicelerini bilmem sonucum bu
ECUTECH İstanbul
D serisiyle ugraşmak ayrı bi zevk benımda 1.6 ıes ım vardı n/a yaptık erkutla allah razı olsun cok yardımları oldu guzel gıderlı bı arac olmuştu
fıltrelı egsoz sıstemlı si ıle denedıgımde 0-400 de 2.5 boy verıyordum ap ayrı bızevk ugrasmak
Erkurt bey b serisinde distribütör iptali için hangi parçalara ihtiyaç vardır? Bu tip ateşlemeye geçmek için. Bir kaç yurt dışı kaynaklı forumda sizin geçtiğiniz ateşleme siteminin faydalarının çok olduğu söyleniyor. Teşekkür ederim.
crank'a bağlanan bir trigger wheel ve crankshaft position sensorle de mümkün olur. tabi bununla uyumlu çalışacak bir beyinle
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Bilal abi teşekkür ederim peki bu epm yi aldıktan sonra sürücü olarak s300 e bağlayabilir miyiz?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)