User Tag List

Sayfa 7/33 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
616 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. #115
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanılan dil türkçe
    hitap ettiği grup 18 yaş ve üzeri geneli olgun ( en azından bi kısmı )
    yıl 2010
    konun amacı D serisi bilgi paylaşımı
    *** edilme oranı % ?

    konu silinisin en güzeli


    unutmadan herkes k20 swaplasın (yerse)
    ECUTECH İstanbul

  2. #116
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu harika sadece b ve k serileri girmiş araya

    d serisi benim hep ilgimi çekmiştir çünkü uğraşan kişiler saylılı

    mesela aklımda hep su var, ex alıp sohc a cevirip artı lpg kullanım mod falan gerek duymucam stok halde biip dewm etmek huzur spec

    acaba bunun toplam maliyeti ne kdr çıkar bütün herşey dahil. ve km.de lpg ne kdr yakar.

  3. #117
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu harika sadece b ve k serileri girmiş araya

    d serisi benim hep ilgimi çekmiştir çünkü uğraşan kişiler saylılı

    mesela aklımda hep su var, ex alıp sohc a cevirip artı lpg kullanım mod falan gerek duymucam stok halde biip dewm etmek huzur spec

    acaba bunun toplam maliyeti ne kdr çıkar bütün herşey dahil. ve km.de lpg ne kdr yakar.
    2 tane arabam var biri aynen tarif ettiğin şey gündelik ex http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/51119-yeni_sedan_ex_im_gundelik_ama_.html bu konudan takip edebilirsiniz sonlara yazmadım ama araç şu an sıralı lpgli d16y8 sohc vtec kapağı ms ecu biniyorum ortalama 130 ila 150 kuruş yakıyo y8 kapak stock pistonları 10.65 cr sıkıştırmada gayet sağlıklı çalışıyo yani tatmin edici diyebilirim 120 hp falan zorlamadan ekonomik biçimde beni getirip götürüyo diyim
    ECUTECH İstanbul

  4. #118
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 tane arabam var biri aynen tarif ettiğin şey gündelik ex http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/51119-yeni_sedan_ex_im_gundelik_ama_.html bu konudan takip edebilirsiniz sonlara yazmadım ama araç şu an sıralı lpgli d16y8 sohc vtec kapağı ms ecu biniyorum ortalama 130 ila 150 kuruş yakıyo y8 kapak stock pistonları 10.65 cr sıkıştırmada gayet sağlıklı çalışıyo yani tatmin edici diyebilirim 120 hp falan zorlamadan ekonomik biçimde beni getirip götürüyo diyim
    ne güzel

    çanakkale istanbul arası yollculuğum çok olcak genelde uzun yol yapacağım için yakıtı min seviyede olması her znm benim yararıma olcakğı için öyle bi araştırmaya girdim şuan açıkcası eg kasalarıda sevdiğim için ve lpg de 130kr. yakıtığını göz önünde bulunurusak şu hali ile tatmin edici sonuçta disel araç bile şuan hiç yakmayaını uzun yolda 150 den aşağı yakmaz peki sohc cevirmenin ortalama maliyeti ne kdr dır alt kısımıda el sürdüğümüz düşünürek herşey stok olrak

  5. #119
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben aracı aldığım gibi motoru üstden açmışken altda da yatak ve segmanları yeniledim yağ pompasına işlem yaptım 200.000 deydi kapak emme yakıt hatları beyin eteşleme derken max 3500 4000 lira falan harcadım heryerini yeniledim ama deydi burdan yazlığa 110 120 km arada bikaç kez top speed yaparak 90tl yaktı gazla 750 km gitti dönüş de aynı yaktı
    ECUTECH İstanbul

  6. #120
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oooo 90 tl ye 750 km süpermiş artık ex araştırma znmı geli sanırım
    değerli bilgilerinizi paylştığınız için tşkr ederim

  7. #121
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence kisaca soft mod yapacak arkadaslar icin harika bilgiler sonucta b veya k serisi koymak mumkun ancak maliyetler arastirildiginda hic de kolay degil..ayrica ruhsata isletmek te bi dert cok arastirdik zamaninda ama cok bilen arkadaslarin 5000-6000 demesiyle yola ciktigimizda standart bi b16 10000 lere mal oluyordu o yuzden kimse kimseyi kandirmasin iviri ziviri boku pusuru cok sey cikiyor kolay degil swap

  8. #122
    tarantino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben aracı aldığım gibi motoru üstden açmışken altda da yatak ve segmanları yeniledim yağ pompasına işlem yaptım 200.000 deydi kapak emme yakıt hatları beyin eteşleme derken max 3500 4000 lira falan harcadım heryerini yeniledim ama deydi burdan yazlığa 110 120 km arada bikaç kez top speed yaparak 90tl yaktı gazla 750 km gitti dönüş de aynı yaktı
    en son ben izmirde senin arabayla gezinirken yahu bu araba benzinde ne kadar güzel gidiyo demiştim sıka sıka gidiyodum hem fitec sesi hem filitre sesi bi ara pır pır pır etti ne oluyo dedim meğersem araba gazdaymış dedim benzinle gitsemiş ne olacakmış yani demek istemem lpgde bile sohc fitec çok eğlenceli
    HONDA OEM PARTS
    MESSENGER:mehmet cetin

  9. #123
    tarantino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D serisi PAWAAAAAAAAA kısknanlar çatlasın
    HONDA OEM PARTS
    MESSENGER:mehmet cetin

  10. #124
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanılan dil türkçe
    hitap ettiği grup 18 yaş ve üzeri geneli olgun ( en azından bi kısmı )
    yıl 2010
    konun amacı D serisi bilgi paylaşımı
    *** edilme oranı % ?

    konu silinisin en güzeli


    unutmadan herkes k20 swaplasın (yerse)
    erkut bunu kime yazdın bilmiyorum ama umarım bana değildir çünkü sen kaç senedir uğraşıyorsun ve uğraşan daha niceleri var hangisi yürümüş 1 gün basıyolar 2. gün ellerinde kalıyor ben burda gerçekleri söylüyorum sonuçta herkes sonuca bakıyor
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  11. #125
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi ben yakın zamanda triger kayışı kasnak fln sökücem bu ara diyorum ki cam dişlisi alsamda taksam benim aracıma ne gibi kazanımlar elde ederim? edermiyim timing ayarı fln nasıl yaptırırım?veya orlar sökülmüşken ne tavsiye edersiniz hafif kasnak fln?

    neptune
    headers
    düzboru
    eksoz
    filtre
    port-polish
    hafif birde sıkıştırma var ama ne kadar sıkıştı bilmiyorum.

  12. #126
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut bunu kime yazdın bilmiyorum ama umarım bana değildir çünkü sen kaç senedir uğraşıyorsun ve uğraşan daha niceleri var hangisi yürümüş 1 gün basıyolar 2. gün ellerinde kalıyor ben burda gerçekleri söylüyorum sonuçta herkes sonuca bakıyor
    ben bi genelleme yaptım neden sen alınıyosunki

    ana tema da şudur kaç saat yazdım çizdim onu geçtim yllardır araştırdım uğraştım paylaştım biraz saygı konuya di mi
    4g63 d yi geçer 2jz d yi geçer b serisi daha iyidir konu bunlar değilki banane bunlardan ben bu seriden neler yapılır onu paylaştım
    bu konu da paylaşım sadece
    bu resmen benim senin konuna girip boşa teg yapmışsın busayı geçemiyo msky seni geçer boşa para demem gibi bişey olurdu
    sen benden çok uğraştın d yle de b yle de benim beklediğim senden konuya şu parçalardan şu verimi aldım şunları sevmedim gibi bişeydi sen ölü falan diyip geçiştiriyosun bilgi sana bana lazım değil okuyanlara lazım sen de bi fikir belirttin oldu bitti neyse istanbuldayım yarın becerebilirsem çayınızı içmeye gelicem laflarız bi de benim kendi elimle yaptığım ve kırılan bi D motor henüz olmadı nicelerini bilmem sonucum bu
    ECUTECH İstanbul

  13. #127
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burdamısın abi senin arabayla geldiysen bi görelim istte nasıl gdiıo

  14. #128
    vtecburhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye Edirne-konya
    Mesaj
    1.398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D serisiyle ugraşmak ayrı bi zevk benımda 1.6 ıes ım vardı n/a yaptık erkutla allah razı olsun cok yardımları oldu guzel gıderlı bı arac olmuştu
    fıltrelı egsoz sıstemlı si ıle denedıgımde 0-400 de 2.5 boy verıyordum ap ayrı bızevk ugrasmak

  15. #129

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.211
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkurt bey b serisinde distribütör iptali için hangi parçalara ihtiyaç vardır? Bu tip ateşlemeye geçmek için. Bir kaç yurt dışı kaynaklı forumda sizin geçtiğiniz ateşleme siteminin faydalarının çok olduğu söyleniyor. Teşekkür ederim.

  16. #130
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)


    aem in kiti bulunmakta söylediğin için.

    Failure is not an option.

  17. #131
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crank'a bağlanan bir trigger wheel ve crankshaft position sensorle de mümkün olur. tabi bununla uyumlu çalışacak bir beyinle
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  18. #132

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.211
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilal abi teşekkür ederim peki bu epm yi aldıktan sonra sürücü olarak s300 e bağlayabilir miyiz?

  19. #133

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.211
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crank'a bağlanan bir trigger wheel ve crankshaft position sensorle de mümkün olur. tabi bununla uyumlu çalışacak bir beyinle
    Hmm peki bu işlemler için gerekli araçları nasıl temin ederiz ve bunun montajı için ne yapılabilir? teşekkürler. Erkurt bey bu şekilde yapmış sizin söylediğiniz gibi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •