+1 ..
Ilk önce her kesime saygı duyduğumu söylemeliyim. Fakat ileriyi düşünüp plan yapılırsa GÜCÜN yanına DAYANIKLILIK ve DAHA AZ SORUN isteniyorsa "B" serisine geçiş herzaman daha mantıklı ve inanıkki sonunda daha ekononik olacaktır.
örnek .. 92-95 Si ı olan bir arkadaşımız geçenlerde bana egzantrik sordu..bende yok ama olsa bile önermezdim dedim.. hesap aşağda yorum sizin..
D16a9 - 130hp
Stg2 * Egzantrik + yay + şapka = 1000-1500TL
Emme manifoldu + gaz kelebegi = 600-750TL
kapak conta = 200TL
Header + egzos vs.. = 500TL
ucuzundan chipli ecu ve program = 300TL
debriyaj + volan = 1200TL
kısa son dişli = 750TL
--------------------------------
4500-5200TL civarı .. max hp 150-155hp ..
***************************************
B16A2 - 160hp ful swap fıyatı aşağa yukarı 6000-7000TL ise...
(kendi motorunuzu satıp d16a9 dan da para çıkarıp..swap yapabilirsiniz..
ve günün sonunda 160hp stock ve %100 hergün kullanılabilir sorunsuz bir arabaya binmiş olursunuz.. ve diğer önemli olan daha mod lamanın başında olacaksınız..
Tabi TR`de çıkma motor sıkıntısı ve ruhsat işletme problemleri çok yoğun olduğu için "D" serisinde devam eden arkadaşların da sonuna kadar arkasındayız..
Erkut arkadaşımıza da teşekkür edip D series soldier lara devam diyorum
