User Tag List

Sayfa 6/33 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
616 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. #96
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir bardak süt için koca inek beslenmez.. d serisine harcanacak para ile b alınır.. bende d serisi bir motor sahibiyim ama kimseye önermiyorum yüklemesini ama ilgiler gerçekten çok güzel yazanların ellerine sağlık

    124 hp crx d16z5 tr de bir tane var oda onur abide d16a9 olanlar 130 dur.
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  2. #97
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler en iyi d serisi ölü d serisi imkanınız varsa her zaman b serisine geçmek en mantıklıdır sonuçta eğer yüklemek isityorsanız totalde baktığınız zaman maliyet b serisini geçersiniz ve b serisi kadar güzel yürümez sonuçta sen yüklü bir D serisi yaptığın zaman karşınada yüklü b serisi çıkarıcaklar ama derseniz d serisini seviyorum arabam bu elimdeki bu filitre egsoz headars devam edin ama ben güzel ciddi yürüyen araba yapıcam derseniz süper lige geçme zamanı gelmiştir ya b serisi yada dahada para varda K serisi ..herkese iyi günler
    +1 ..

    Ilk önce her kesime saygı duyduğumu söylemeliyim. Fakat ileriyi düşünüp plan yapılırsa GÜCÜN yanına DAYANIKLILIK ve DAHA AZ SORUN isteniyorsa "B" serisine geçiş herzaman daha mantıklı ve inanıkki sonunda daha ekononik olacaktır.

    örnek .. 92-95 Si ı olan bir arkadaşımız geçenlerde bana egzantrik sordu..bende yok ama olsa bile önermezdim dedim.. hesap aşağda yorum sizin..
    D16a9 - 130hp
    Stg2 * Egzantrik + yay + şapka = 1000-1500TL
    Emme manifoldu + gaz kelebegi = 600-750TL
    kapak conta = 200TL
    Header + egzos vs.. = 500TL
    ucuzundan chipli ecu ve program = 300TL
    debriyaj + volan = 1200TL
    kısa son dişli = 750TL
    --------------------------------
    4500-5200TL civarı .. max hp 150-155hp ..

    ***************************************
    B16A2 - 160hp ful swap fıyatı aşağa yukarı 6000-7000TL ise...
    (kendi motorunuzu satıp d16a9 dan da para çıkarıp..swap yapabilirsiniz..
    ve günün sonunda 160hp stock ve %100 hergün kullanılabilir sorunsuz bir arabaya binmiş olursunuz.. ve diğer önemli olan daha mod lamanın başında olacaksınız..


    Tabi TR`de çıkma motor sıkıntısı ve ruhsat işletme problemleri çok yoğun olduğu için "D" serisinde devam eden arkadaşların da sonuna kadar arkasındayız..
    Erkut arkadaşımıza da teşekkür edip D series soldier lara devam diyorum

  3. #98
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir bardak süt için koca inek beslenmez.. d serisine harcanacak para ile b alınır.. bende d serisi bir motor sahibiyim ama kimseye önermiyorum yüklemesini ama ilgiler gerçekten çok güzel yazanların ellerine sağlık

    124 hp crx d16z5 tr de bir tane var oda onur abide d16a9 olanlar 130 dur.
    zaten jenerasyon farkları öyle 124 hp pg6b piston z5 serisi a1 a9 lar 130 civarı çıkartırlar crx in atası z5tir
    ayrıca sen daha önce d16a9la 3 kere kesiciye girince yatak sardığını idda ediyodun di mi

    Alıntı DC2-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1 ..

    Ilk önce her kesime saygı duyduğumu söylemeliyim. Fakat ileriyi düşünüp plan yapılırsa GÜCÜN yanına DAYANIKLILIK ve DAHA AZ SORUN isteniyorsa "B" serisine geçiş herzaman daha mantıklı ve inanıkki sonunda daha ekononik olacaktır.

    örnek .. 92-95 Si ı olan bir arkadaşımız geçenlerde bana egzantrik sordu..bende yok ama olsa bile önermezdim dedim.. hesap aşağda yorum sizin..
    D16a9 - 130hp
    Stg2 * Egzantrik + yay + şapka = 1000-1500TL
    Emme manifoldu + gaz kelebegi = 600-750TL
    kapak conta = 200TL
    Header + egzos vs.. = 500TL
    ucuzundan chipli ecu ve program = 300TL
    debriyaj + volan = 1200TL
    kısa son dişli = 750TL
    --------------------------------
    4500-5200TL civarı .. max hp 150-155hp ..

    ***************************************
    B16A2 - 160hp ful swap fıyatı aşağa yukarı 6000-7000TL ise...
    (kendi motorunuzu satıp d16a9 dan da para çıkarıp..swap yapabilirsiniz..
    ve günün sonunda 160hp stock ve %100 hergün kullanılabilir sorunsuz bir arabaya binmiş olursunuz.. ve diğer önemli olan daha mod lamanın başında olacaksınız..


    Tabi TR`de çıkma motor sıkıntısı ve ruhsat işletme problemleri çok yoğun olduğu için "D" serisinde devam eden arkadaşların da sonuna kadar arkasındayız..
    Erkut arkadaşımıza da teşekkür edip D series soldier lara devam diyorum
    fuat sizin orda önce motoru takıyosun sonra numara yazdırıyosun ya da muhtardan işletyosun burda öyle olmuyo TRde B swapa bi maliyet çıkart bakalım bi kere kendi motorunu satmak bi dert yenisini almak bi dert işletmek bi dert arada sizdeki gibi fabrika çıkışı b li eg falan olmadığında da kulağından aksına burda bi şey yok biliyosun

    madem öyle hadi sökün motorları b swap yapın diyorum forumlarda bi huy var nefter ediyorum si ım var hafif yüklüycem ne yapabilirim sorusuna bile k20 swap diyen dingiller var e hadi yapın yok öneri yapamazlar çünkü maliyet B için bile şu oluyo 30 hp için 8000 10000 tl
    bu arada trde yüklü d16a9 da yok
    ECUTECH İstanbul

  4. #99
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten jenerasyon farkları öyle 124 hp pg6b piston z5 serisi a1 a9 lar 130 civarı çıkartırlar crx in atası z5tir
    ayrıca sen daha önce d16a9la 3 kere kesiciye girince yatak sardığını idda ediyodun di mi
    yok idda etmiyordum ona lafın gelişi diyorum ben yani örnek veriyorum bu örneğide 5 vites diye belirtmişimdir.. d serisinde yağlama sorunu yok diyorsan ayrı çünkü ben bu motorlarda birçok şey gördüm artıkta kimseye birşey anlatmaya niyetim yok tartışmayacağım kimseyle çünkü yorumu yukarda yaptım bu motorlar mantığa dayanarak yüklenmez gerisi fantazi olur fantazi yapanlarada saygım sonsuz
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  5. #100
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16a9 ciddi bir yağlama sorunu var hele belirli bir güç ve devirden sonra hiç yetmiyor istediğin kadar özel pompa al belirli gücü ve deviri aştınmı yetmiyor..bu yüzden b serisi veya k serisi yüklemek istendiğinde mantıklı geliyor b serisinde bol malzeme b de al itr yağ pompası kullan k da s2000 yağ pompası al kullan..ama normal kullanıcaksan d serisinde sıkıntı yok..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  6. #101
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok idda etmiyordum ona lafın gelişi diyorum ben yani örnek veriyorum bu örneğide 5 vites diye belirtmişimdir.. d serisinde yağlama sorunu yok diyorsan ayrı çünkü ben bu motorlarda birçok şey gördüm artıkta kimseye birşey anlatmaya niyetim yok tartışmayacağım kimseyle çünkü yorumu yukarda yaptım bu motorlar mantığa dayanarak yüklenmez gerisi fantazi olur fantazi yapanlarada saygım sonsuz
    eh tamam işte swapla şu b yi artık en baba 10000 e bitiyo niye yüklüyosunuz D yi

    ben o yağlama problemini çözeli çok oluyo
    2 sene 8200 döndüm sarmadım ki bi de vtec açıyorum yağ basıncı yukarıya gidiyo
    sadece pompa değil yataklara da işlem gerekiyo süzgeçe de gerekirse kartele de evet boktan bi durum ama yapacak bişey yok s2000 de de yağlama sorunundan yatak saran bi sürü insan var unutmayalım aynı sorun bi tofaşta yok bu da bi gerçek güvenlik mi isitiyosun 12 cr ı geçmezsin 7200 7500 destekli egzantirik seçersin bişey olmaz güzel güzel binersin onun haricinde 9500 dönen de var ama kartele kadar imal etmiş zavallım K serisine s2000 pompa hiç fena olmuyo ama onu takmayıp 10000+ rpm dönen arkadaşları görüyoz sonuç en az 10000 tl masraf ve bloktan çıkmış bi kol motor fiyatları kıbrıstaki gibi değil malesef trde bi de ben konuyu D serisi bilgilendirmek paylaşmak için açtım
    k ya b ye çevirmesek sevinirim
    ECUTECH İstanbul

  7. #102
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16a9 ciddi bir yağlama sorunu var hele belirli bir güç ve devirden sonra hiç yetmiyor istediğin kadar özel pompa al belirli gücü ve deviri aştınmı yetmiyor..bu yüzden b serisi veya k serisi yüklemek istendiğinde mantıklı geliyor b serisinde bol malzeme b de al itr yağ pompası kullan k da s2000 yağ pompası al kullan..ama normal kullanıcaksan d serisinde sıkıntı yok..
    döneceğin devir bilince yapılana göre sorun olmuyo pek ama çok devir dönecem dersen bişeyler tersten görmek mümkün
    geçmişte bende 10000 lik cip var bende 12000 lik çip var diye millete çakanları hatırlarsın hepsi tersten gördü
    ECUTECH İstanbul

  8. #103
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    döneceğin devir bilince yapılana göre sorun olmuyo pek ama çok devir dönecem dersen bişeyler tersten görmek mümkün
    geçmişte bende 10000 lik cip var bende 12000 lik çip var diye millete çakanları hatırlarsın hepsi tersten gördü
    oda iyiymiş 10bin devir bir ara sana yatak koloksiyonumu göstericem gerçi onlar yatak değil çarşaf sayılır d serilerinden çıkan yataklar neyse konuyu bulandırmayalım faydalı bilgiler .
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  9. #104
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fuat sizin orda önce motoru takıyosun sonra numara yazdırıyosun ya da muhtardan işletyosun burda öyle olmuyo TRde B swapa bi maliyet çıkart bakalım bi kere kendi motorunu satmak bi dert yenisini almak bi dert işletmek bi dert arada sizdeki gibi fabrika çıkışı b li eg falan olmadığında da kulağından aksına burda bi şey yok biliyosun

    madem öyle hadi sökün motorları b swap yapın diyorum forumlarda bi huy var nefter ediyorum si ım var hafif yüklüycem ne yapabilirim sorusuna bile k20 swap diyen dingiller var e hadi yapın yok öneri yapamazlar çünkü maliyet B için bile şu oluyo 30 hp için 8000 10000 tl
    bu arada trde yüklü d16a9 da yok
    Dedim ya erkut .. bu yüzden özellikle TR de D serisi olup da oynayan arkadaşlara saygım sonsuz.. bu arada burda da artık bu motor takma swap vs işi TR deki kadar olmasa da baya zorlaştı.. bisürü arabayı çekiyor polis ..

    Dediğin gibi bu konu D serisini bilgilendirme için açılmıştır.. K ..B serisi ile karşılaştırma için değil...

    kolay gelsın arkadaşlar ...

  10. #105
    capcapca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    km si dayanmış 200 bin 250 bin e adamlar koymuş 8000-9000 limitörlü cip araba yağ yakıyo sıkıntılı haşat deli gibi basıyolar sonra yatak sarıyo bence cok normal yatak sarması bilincsiz modifyenin sonu ondan sonra siler yürümüyo yatak sarıyo
    benım arabam 170.000 km idi hiçbir sıkıntısı yoktu sıfırdan motor yaptık yağ pompasını rektıfye yaptık 3 senedir biniliyo contasını felan orjınal kullandık hiçbir sıkıntısı yok ve araba bende ıken beni gecen bı d serisi olmadı bana en yakın yuruyen d serisi 3 boy gerisinden geliyo şimdi benim sattıgım adam canını cıkartıyomuş arabanın ama yine motorunda hıçbir sıkıntı yok
    yanı işin özeti ilk başta sağlıklı motor ondan sonra modifye
    RACE WERKS

    Golf awd turbo 500+

  11. #106
    fastboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forza D-Series çarşamba sohc vtec yapılıoo emeginize ve ayırdıgınız zaman için verdiginiz bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar... son sorum olucak sohc vtec + t04 Turbo kit taksam bi sorunla karşılaşırmıyım 0.5bar'da ?

  12. #107
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Si-White Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kompresyonda 15 15 14 15 cıkıyo ücüncü pistonum flowdan kaynaklanıyo olabilir sen söyleyince dank etti kafama yada segman bosluğunda bişey olabilir sanırım.. ama 3-4 aydır kullanıyorum aşagı yukarı bi sorunla karsılasmadım farklı olarak...kodu bekliyorum tesekkür ederim ilgin icin ayrıca... bu arada ben jdmpoint eniştemden girdim direk üyelik acıkmıs el alıskanlıgı
    honda d16a1/2/8/9 0.27 dohc zc c4522-027 cometic
    ECUTECH İstanbul

  13. #108
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karar verin ,yapalım mı yapmayalım mı
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  14. #109
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben d serisinden 157 hp aldım ama b gibi keyıflı olmuyor he b dende agzımın payını aldım artık ugrasmam d ymıs b ymıs..

  15. #110
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha mı hacııııı araba yapmak uğraşmak mı tövbeeee

    tek yapacağım jant lastik yay o kadar

  16. #111
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı imhotep Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben d serisinden 157 hp aldım ama b gibi keyıflı olmuyor he b dende agzımın payını aldım artık ugrasmam d ymıs b ymıs..
    hangi harfi tercih edelim özgür bey
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  17. #112
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı imhotep Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben d serisinden 157 hp aldım ama b gibi keyıflı olmuyor he b dende agzımın payını aldım artık ugrasmam d ymıs b ymıs..
    bide c dene
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  18. #113
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide c dene
    şöylemi
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  19. #114
    ulasstoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkez geri viteste bugun oem yay jant lastik far aldim www.stockgozunuseveyim.com ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •