User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d16a9 Emme Manifoldu

  1. #1
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    d16a9 Emme Manifoldu

    1)d16a9 emme manifolduna işlem yapmayı düşünüyorum...giriş çapını 45mm diye biliyorum bu çapı planyada 60mm kadar yükseltmeyi...içini komple kumlatma portları genişletme enjektör yuvalarına port-polish...daha önce bu tarz bir işlem yapan yararını gören varmıdır veya yararı ne derece olacaktır...

    2)alternatifler de mevcut elvette skunk2 v.s fakat hem maddi açıdan hemde daha yüksek sıkıştırmalı veya turbo beslemeli araçlar için üretildiğini düşünerek çıtır modlu araçlarda kayıp yaşatabileceği kayıp yaratmasa bile paranın karşılığını veremiyeceği kanısındayım....kullanan arkadaşlar daha faydalı olurlar yorumlarıyla...

    3)d16 serisinin en iyi monifoldu olarak bildiğimiz 1.6ies monifoldunu alıp si manifolduna yapacağımız işlemleri aynısını uygulayarak daha fazla verim alınabilir fakat burada +200-250 tl bir fark oluşacaktır ki değeceğinden şüpheliyim...ayrıca portları tam karşılarmı gaz kelebeği yuvaları işlem gerektirebilir mi...bilen arkadaşlarımız yardım edecektir.

    maddiyat ve tatminkarlık açısından bu 3 seçenekten hangisini seçmeliyim dersiniz???

    yorumlarınızı paylaştığınız için şimdiden teşekkürler !!!

  2. #2
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme manifoldunda degilde ust kapakta emme girislerini genişletip ust kapaktanda taslatırsan vtec kelebekle birlikte guzel olur

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ies emmesi ile si/crx emme leri birbirinden farklı
    en basitinden üst kapakta montajı yapacagın yerler birbirine uymuyor.

  4. #4
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendi manifoldunun içine polish verim sağlar i es takmak mantıksız olur ama skunk2 hakkını verir daha önce denemiştik
    ECUTECH İstanbul

  5. #5
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16y4'ün manifoldunu takıyordu yanlış hatırlamıyorsam eğer. d16 ile uğraşan abiler. Buda farklı bir alternatif olabilir?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  6. #6
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    plate kestirme sonucu sohc gruba uyanların hepsi takılıyo skunk2 gibi i es de aynı plate sonucu olur ama verim konusunda pek de başarılı olunmaz sanırım
    ECUTECH İstanbul

  7. #7
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu emme monifold içini kumlatacagım bir yer varmı sonuçta detaylı bir parça ve herkez ugraşmak istemeyebilir?portları bende genişletirim ama polish işini kumlama ile yaptırma taraftarıyım...

  8. #8
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ebayda satılan edelbrock ve skunk2 emme manifoltları direk uyuyormu peki sensörleri falan bide edelbrock mu yoksa skunk2 mi daha verimli?

  9. #9
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emme manıfoldunun ıcın kumlatmak ne gıbı + sı olur
    ilk defa duydum boyle bisi Erkut?

  10. #10
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içini kumlatmaktan öte silindire gelen portları genişlet manifoltun iç kısmındanda portlara giren yerlerin aralarındaki yuvarlaklığı alabilip sivriltirsen havayı daha pürüzsüz çekersin içeri.. emme manifoltunun silindir kapağına gelen portlarını büyüttüğünde silindir kapağı girişlerinide aynı ölçüde büyütki duvara çarpma etkisi olmasın havanın akışkanlığını bozar
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  11. #11
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emme manıfoldunun ıcın kumlatmak ne gıbı + sı olur
    ilk defa duydum boyle bisi Erkut?
    o dememis kumlamayı ztn

  12. #12
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kumlama dediğim yüzeyi pürüzsüz hale getirmek için dedim kullama ile olcaksa... kumlama yoksa el emeği göz nuru girişecez artık...

  13. #13
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gel çağan ben kumlayım bizim bahçede kum çok hahah

  14. #14
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gel çağan ben kumlayım bizim bahçede kum çok hahah

    mertcan geliyimde ben , kumda oynamam lazım biraz kafayı yedim konuları kesstt

  15. #15
    capcapca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abi mertcanla bi probleminizmi var?
    RACE WERKS

    Golf awd turbo 500+

  16. #16
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben hakkıyla aynen bu işlemi yaptım ve cok faydasını gördüm ve skunk2 ler ısrarla söylüyprum d serisi skunk2 nin portlatı si manidfolduna göre daha ufak ve bir işe yarayacağını sanmıyorum...

  17. #17
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı capcapca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abi mertcanla bi probleminizmi var?
    yoo alıntıyı yanlış kişiden yapmış

    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hakkıyla aynen bu işlemi yaptım ve cok faydasını gördüm ve skunk2 ler ısrarla söylüyprum d serisi skunk2 nin portlatı si manidfolduna göre daha ufak ve bir işe yarayacağını sanmıyorum...
    işte orda yanlış düşünüyosun o zaman rbc de o kadar büyük değil k20 ye nasıl güç veriyo biz ilk si yüklerken kendi manifodlunu polishledik ardından skunk2 taktık ve daha fazla verim aldık yani direk denendi diyebilirim o portların dar ve uzun oluşu flowa hızkatıyo ve arkadaki hazne oldukça geniş
    ECUTECH İstanbul

  18. #18
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hakkıyla aynen bu işlemi yaptım ve cok faydasını gördüm ve skunk2 ler ısrarla söylüyprum d serisi skunk2 nin portlatı si manidfolduna göre daha ufak ve bir işe yarayacağını sanmıyorum...
    jdmpoint manifolduna yaptırdığın işlemleri bi yazarmısın bizde faydalanalım !!!!
    neler ve nasıl yaptın veya yaptırdın????


    bence skunk 2 faydalı olduğu kanısındayım fakat çıkır modlu araçlarda sıkıştırma ekzantirik yay kep v.s olmayan araçlarda skunk2 nin harbi sağlam alt yapısı oluşturulmuş araçlara nazaran fayda sağlamıyacagını düşünüyorum...yüklü araçlarda (atıyorum)6-7 hp verdiğini düşünelim benim aracımda 2-3 hp versin 2-3 hp içinde 650tl bağlamanın bir anlamı olmadığı kanısındayım...

    bende o 2-3 hp yi harcıyacagım tahmini rakam olan 100-120 tl ile kendi manifolduma yapsam 2-3 bişiler alırız gibi geliyor.

  19. #19
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hakkıyla aynen bu işlemi yaptım ve cok faydasını gördüm ve skunk2 ler ısrarla söylüyprum d serisi skunk2 nin portlatı si manidfolduna göre daha ufak ve bir işe yarayacağını sanmıyorum...
    sennn dedigin tuner srisi için belki ama pro serisinde bnce durum bu deil...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •