User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
48 sonuçtan 39 ile 48 arası

Konu: d16a9 Emme Manifoldu

  1. #39
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıkıştırma için mutlaka yüksek olması verim bakımından artık olur.Ancak D16 dohc motorlar için yüksek sıkıştırma üreten bir tek firma var onunda ortalama geliş maliyeti 750 800 dolar civarında ve sıkıştırma 11:0 gibi bir değer veriyo.Veya d16 sohc ların sıkıştırmalı pistonunu kullanırsın ancak dohc ların silindir kapak cc si yüksek olduğu için max 10-10.5 civarı bi sıkıştırma sağlar.Bunlarla bukadar uğraşmanın anlamı yok benim fikrim.

    Ayrıca b16 veya b18 in emme manifoldu takılabilecek gibi değil flanşla fln olacak iş değil yani,runner lar arası mesafe çok farklı birbirinden.
    sizin dedginiz emmenin (jg engine dynmc) runner ları çok kısa genis ama kısa onlarında verimli olmama sevbebinin bu oldugu söyleniyor zaten...

  2. #40
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dedgin emme tuner sierisi bn almıstım o emmeyi takmadan sattım tuner serisi o radardan almıstım hatta takmadan sattm
    tuner seriside pro seriside aynı arkadaşlar bende ikiside vardı biliyorsun tolga sadece birinin üzerinde logo var portu yuvası herseyi aynı

  3. #41
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emmeyle ilgili bikaç bilgi paylaşım arkadaşlar ben bu riski alıpta paramı yatıran biriyim erkut abi tanır tolga zaten benide aracıda yakından tanır skunk2 nun motora girdiği portu daha dar olabilir si orjinaline göre yan yana incelendiğinde orjinal manifoldunda tüpün hemen çıkış kısımlarının dar olduğu görülür orj. portlar birbirine cok yakındır vede orjinalde tüpün altından havayı motora iletir skunk2 daysa tüp daha büyüktür motora kelebekten giren hava direk sağdan motora aktarılır hava motora daha kolay yoldan iletilmiş olur skunk2 için plate gerekli bende fazladan var isteyene gönderirim ama iş plate lede bitmiyo skunk2 daha büyük olduğu için emme göğüse yaklaşıyo rolanti müşürleri fren borularına takılıyo burda çözüm frenle oynamak yerine manifolda rekorcuda rekor yaptırıp rolanti müşürünü 2 hortum vasıtasıyla başka yere taşımak bu işlemden sonra hava filtrenizi takmak için küçük bi işlem gerekicek benzin fitresinin yerini değiştirmeniz lazım bütün bu işlemlere değdimi derseniz bence değdi arabanın yürürünü bilenler biliyor emmeyle aracın sesi bile cok cok farkediyor peki aracı yürüten sadece emmemi hayır biliyorsunuz bunlar birbirini tamamlıyan seyler sağlıklı motor sağlıklı vede güçlü aktarım headers cai vs vs 800-900 lira para tutuyor emme işi bu para başka yere kullanılırmı evet kesinlikle kullanılır zaten emme işine paranızı başka yerlere kullandıktan sonra başlayın... bence yapılan her işlemde izlenicek yolun cok iyi araştırılıp secilmesi lazım adım adım ilerlendiğinde si cokta keyifli bi araç

  4. #42
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  5. #43
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    denemeyen teorici adamlara pratikteki sonucumu tahminleriyle çürütme çabasının ardından yine pratikte verim almış bi adam yazdı ya şuraya eline sağlık serdar

    zevkle şunu yazıyım bari

    trde 2 araçta denedip verim alınmış başka teorisi olan
    ECUTECH İstanbul

  6. #44
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denemeyen teorici adamlara pratikteki sonucumu tahminleriyle çürütme çabasının ardından yine pratikte verim almış bi adam yazdı ya şuraya eline sağlık serdar
    abi herzaman söylüyorum biz kulaktan kulağa pireyi deve yapan bi milletiz kanımızda vardır bu o yüzden normal... ben onca olumsuz yoruma rağmen denedim iyikide denemişim

  7. #45
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi herzaman söylüyorum biz kulaktan kulağa pireyi deve yapan bi milletiz kanımızda vardır bu o yüzden normal... ben onca olumsuz yoruma rağmen denedim iyikide denemişim
    ya yok yalan söylüyoruz işte D yürümez verimse alınmaz kaybedilir bizimki psikolojik drag ve roll sonuçları da hatalı intala yürümez işte
    ECUTECH İstanbul

  8. #46
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya yok yalan söylüyoruz işte D yürümez verimse alınmaz kaybedilir bizimki psikolojik drag ve roll sonuçları da hatalı intala yürümez işte

    abi beygirler zaten harada satılıyor ne gerek var uğraşmaya filtre 5hp egsoz 8 ila 10 hp headersta takarsan 15 olur emme vericek 2-3hp değermi uğraşmaya çamur at izi kalır nasılsa sonra biliyorsun yanyana geldimi araya tır giriyo eski konulardan hatırla

  9. #47
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Skunk2 veya edelbrock manifoldlar D16a sohc serisi için yapılmış manifoldlar.Fakat bu JGE firması D16a dohc serisi için üretiyolar bu manifoldları yani Skunk veya edelbrock la bunu kıyaslama.Veya hiçbiriyle uğraşma bitane custom ITB yap en azından emeğinin karşılığını alırsın.
    hep merak etmişimdir ITB yapınca börtü böcek girmiyormu motora otobanda harfiyat kamyonunun arkasında seyrederken pistonlar bayram ediyormu şu itb yi yakından tanıyan arkadaşlar bi yorum yapsında öğrenim daha tanışmadım kendisiyle o yüzden yanlış yorum yapmim

  10. #48
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tuner seriside pro seriside aynı arkadaşlar bende ikiside vardı biliyorsun tolga sadece birinin üzerinde logo var portu yuvası herseyi aynı
    portların içi aynı deil ondan bahsettim serdar içi aynı deil ztn ama d16a9 a yeter ama pro daha absarılı..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •