Olması gereken ölçüleri geçmediği sürece gayet güzel Selçuk :)
Orj contaları baz alma ama, ağızları contalardan daha ufak olmalı..
Printable View
Olması gereken ölçüleri geçmediği sürece gayet güzel Selçuk :)
Orj contaları baz alma ama, ağızları contalardan daha ufak olmalı..
maşALLAH.güzel olmuş ançak polish kısmında sıkıldınız sanırım :) bizde ayna kıvamına gelene kadar durmak yok iç taraflarını keşke ellemeseydiniz ağızları dar sadece içeriye girdikçe genişliyor mm olarak+ ben lazer le ölçü alarak yapıyorum hepsi mm değil mikron mikron hesaplıyorum görsel olarakta sayısal olarakta eşit olmuş oluyo..ama sizinkininde maşALLAH ı var.
neyse yazayım buraya ust parcanın icini imanını gevretene kadar parlatın, sabah trası olacak kadar parlaklık bile uygundur. Alt parçanın da enjektorlere gelen kısmından sonrası biraz puturlu kalsın akısın hafif calkantı ile karısması yanma verimini arttırır. Ust parcanın dısını kozmetik gorunum severler komple ayna yapabilir, ama yuzey puruzlulugu azalacagı ıcın ısı transfer verimi azalır parcanın.
serp dyno'un yere verdiği güç ile vamag'ın yere verdiği çok değişik arkadaşlar.
Aynı dynodan iki çıktı almak çok önemli
BU üst alt manifold için ;
Biraz resimde değişik duruyor açıdan dolayı olsa gerek
Bunlar fazladan vardı takım olarak dağıtmalık duruyordu :)
Canımız sıkıldıkça verdik ayarı verdik ayarı
İçi için biraz daha zamana ihtiyaç var ama bu halide en azından 10 hp si var :)
Gün geçtikçe parlıycak :)
Kelebeklerde bu şekile yaptık o engebeli dediğiniz yeri ellemedik
Oraları yok etmek biraz zahmetli olcak ama sıfırlarsak daha makbule geçiceği kesin :)
http://img502.imageshack.us/img502/639/image721a.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/9596/image722j.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/2847/image723t.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Selçuk yavaş yavaş malları çıkartmaya başladın ortaya. Bi de diyor ki ben stokum :D Çakal senii :D
Hadi Okan sıpasının yalanlarını biliyoruz da sen de mi brütüs :D
Selcuk bunlar VE uzerinde mi bu anda :D yoksa sokuk kenardalar mı :D
Motora giren kısma birşey yapmamışsınız sanırım
Bendeki örnekler bu şekilde görmenizi tavsiye ederim
İlk hali bu şekilde
http://img228.imageshack.us/img228/6293/cimg0822k.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Sonraki hali bu şekilde oluyorki ben tavsiye ediyorum burayada işlem yapılmasını
http://img547.imageshack.us/img547/1337/cimg0825.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img220.imageshack.us/img220/5035/cimg0844k.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/9417/cimg0803w.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img692.imageshack.us/img692/396/cimg0869r.jpg
Uploaded with ImageShack.us
su en altta koydugun resımdeki blogu isleyen usta kör olmuş :D
Selçuk ben kapağın yarım yamalak işlenmesinden yana değilim, keza o ilk hal diye koyduğun kapak dizel mi nedir, ben öyle bi kapak görmedim =)))))))))
Ha eksozt ha emme aynı sayılır amaç görmek yahu :)
Kapak oldu sanırım bana ama yanlış anlaşıldık ya
Herkez takılı zannediyor olsun :) Korkarlar artık bizimle yarışmaya :D
Güzel faydalı bir konu.
Pis NOS çu Selçuk diyeyim de adın çıksın :hehe:
Neyse konuyu kirletmeyelim. Acaba typeR larda da bu işlem fayda getirir mi?
typerda kapak port polish biliçlice ama tekme tokat yapılmışı değil:D...çok çok iii iş yapar..onu acınca manifolduda aynı ölçülerde işlemek lazım ki duvar tepkimesi yapmasın ama tr de bakıyorum işlemişler kapak böğrüne kadar işlenmiş orjinal emmeyi takıyolar ne işe yaradı??:)
Kağan kendi işlediğin kapaklardan fotoğraf varmı. Ben mi kaçırdım. Kapakları ne kadar yapıyorsun.
var tabiki iş yerindeki bilgisayarda yarın atabilrim sabahtan şimdiden ekle msn den yardımcı oluyım japantuner@windowslive.com
masallah yapılan ıslem ın tablosu ortaya cıkmıs en sonunda :)
Yakında arabamdaki NOS kitinide burdan paylaşıcam acı gerçekler bunlar diyip sıyrılcam :D
Şaka bir yana bunlar elimizde fazla olan takımdır
Alt ve üst manifold olarak işlenmekte olup yaklaşık 1 ayda bu kıvama getirebildik
Zevkine yapıyoruz zaten Kelebek satışta zaten
Ama bende merak ediyorum bittiğinde bunları takıp aradaki hissiyat farkını görmeyi
Amacım diğer hevesli arkadaşları aydınlatmaktı ve bu işin boş iş olmadığını göstermekti
Çünkü yeni bir malzeme düşünce atınca ilk başta yadırganır insanlardan
Bu Alt - Üst işlenmiş manifoldu takarsam eğer kimseden saklamıycam Speclerimde yazıcak hepsi
Beni tanıyan tanıyor gizli saklı işlerlen işim olmadı VE RS olarak zaten aracımı tanıyan tanıyor böyle gizli saklı işlerlen piyasaya çıkartıp en iyi ben gidiyorum KİNG im BEST im demiyorum
Japan arkadaşımızı tebrik ediyorum böyle atılımlar oldukça araçlarımız dahada değerlencek ellerinize sağlık
Ukku kuzen ve JapanTuner ellerinize sağlık tekrardan , sonuçlar güzel olmuş ;)
İstanbul'a gelince benimkinede bi el atalım olmazsa :)