siz nie vtec sanzıman kullandınız:D
Printable View
şanzıman yapıldında fatihte deildi araç yapan kişide şaçma sapan ugraştı telliyi hidrolge cewirmeye çalıştı lsd aldı fatih gibi 4.785 takımak aklına gelmedi :)
şimdi 4.785 kısa şanzımanı araca takarsak ne faydası olacak integrada ben vti de faydasını göremedim
4.785 orj TEG'lere uyuyor mu ki :S ?
Ben takmadım zaten Poşetçay'ın dediği gibi Murat abi taktırdı o şanzımanı ama maliyetli bir iş dışardan göründüğü gibi değil:rolleyes: debriyaj merkezinden hidrolik kutusuna kadar birçok şey değişiyor araçta;) yani 3000TLgibi bir rakama maliyeti olabiliyor onun yerine S80 koymayı yeğlerdim:D
Ne faydası olcak derken:rolleyes:
Vti son dişli zaten 4.27 ve Q1'den zaten kısa oranları var ama Vti şanzımanı ile Q1 şanzımanı arasındaki fark K20 şanzımanı ile Vti şanzımanı arasındaki fark gibi bence...
By_Hayali Mustafa'da var 4.785 ve Integra'da nekadar farkettiğini söyleyebilir bu iletiyi görürse;)
Vti'de çok fark olmasada integrada ciddi bir fark oluyor:icon_tup:
Okan kapağa elleme turbo yap. Atmosferiğe harcanan para yazık olur bence.
Hadi ya Ben YS1 var biliyodum onun arabada çünkü YS1'lere 4.785 sorunsuz oluyor ve YS1'lerin difransiyelleri diğer B serisi şanzımanlara oranla daha güçlü diye biliyorum o yüzden Turbolu araçlara 1992 Integra Şanzımanı YS1'ler biçilmez kaftan oluyor:rolleyes:
MustafaTakas Düşünüyorsa bence düşün derim güzel bir teklif:beuj:
Ys1 şanzıman 92 teg lerin hepsinde mi var arasındaki fark nedir q1 den
atmosferik integrada kısa şanz. can demektir orj şanz. ile atmosferik yürütmek çok zor benim arabadaki şanz tam olarak bizde bilmiyoruz Mantar aga ve Halil abinin ortaklaşa yaptıkları bi karışım var final d. 4.40 :)
na olarak toplamak oldukça keyifli yapım aşaması parları toplamak fatihin arabada baya bi zewk almıştım turboya göre daha istikrarlı we kırılması zor ama ugraşmıcam derseniz 0.5 basıp yine keyif alabilirsini teg şanzımanı turbo için biçilmiş kaftandır fatih gibi yapçaksanız vtec şanzımanı 4.785 we lsd takarsanız oldukça iyi sonuçları örnekte görüldügü gibi maliyeti az olsun derseniz b16b piston egzantiriklede toplasınız tabii hp daha düşük olur
emin misin abi 4.40 olduğuna?
çünkü teg'lerin orj 4.40dır zaten??
http://img248.imageshack.us/img248/2782/fotoraf0111.jpg
evet canlar buyrun :)
http://www.techturkey.com/forum/modi...-egsoz-vs.html
Herşeye final olarak bakmayın... CRX ve Sİ finali aynıdır... ama CRX şanzımanı daha kısadır.... finale bakacğaımıza ortaya bakalım :D :D 3. 4. vitesini kısaltmak lazım... ayrıca 90 91 tegler 4.400 dır...
Ben gerek duymuyorum açıkcası Q1leri YS1 leri kurcalamyı.. zaten uyan dişli yok bir tek 4 var... onun dışında ben olsam direkt S80 LSD şanzıman takarım devir çevirirm...
b18c ıntegra felaket bsıy dıyebılıyorum sadece gercı orjınal motoru gordum ve yan tarafa bındım... gercekten anlatılmaz bı duygu bırakıyo ınsanın ustunde... ve bıldıgım kadarıyla yanı arkadasımın demesıyle eg kasaya koydular motoru fakat benzın pompası yoktu orjınal eg6 benzın pompasıyla kullanıyodu fakat sımdı yaptırdı.. cocugun demesı cok kasılıyo arac ıyı benzın cekemıyo oyuzden calısması yurumesı vs ıyı degıl... orjınal b18c benzın pompası ıstıyomus.. :S yurumuyo falan dedı ama aklımı alcak kadar fena yuruyodu :S :):):)
Q1 ile zaten uğrassan bile eline birşey geçmez timuçin ama YS1 gibi bir şanzımanı kurcalarsan S80 bile elde edebiliyorsun çünkü kovanları S80 ile aynı YS1'lerin:rolleyes:
Evet Timuçin dediğin gibi bende şanzıman değiştirme projesine girsem S80 düşünürüm çünkü Vti şanzımanı ile kıyaslanamaz bile:rolleyes:
Alper yatakları ACL Race yaptıktan sonra birde Hafif Krank Kasnağı ve Hafif Volan taktıktan sonra Allaha şükür şimdiye kadar pek bir sorun olmadı:rolleyes:
Arabamda sorun oldu ama başka bir sebepten dolayı oldu ve 2 defa motor yaptırdım:D En son motor yaptırmamdan bu yana 15Bin Km Geçmiş geçenlerde baktım gösterge tablosuna....şimdilik motorda tıhhh yok bakalım nereye kadar gitcek:D
Stroke unuz nedir kol boyunuz nedir
Stroke: 89 mm
Rod Length: 137.01 mm
Rod/Stroke Ratio: 1.54
8500 tamam ama 9000 çok sıkntı yaratır
9000 deki piston hızınız limitlerin üstüne çıkar
eagle le felan çıkmıyor kolay kolay ama Sıkıntı uzu n vadede (güç oranını bağlı olarak) zarar verebilir gömleklere
9000 'de dünyanın en hızlı pistonları bizim olur :)
8500 imiş saglık açısından
amacım devir dönmek degil en saglıklı sekilde nasıl olur ve limitler nedr onu ögrenmek;):icon_wack
Bendeki Setup'tan farkı yok bu bahsettiğinin:rolleyes:
B18C üst kapak olmayla pek birşey değişmiyor yani subap açılarının dışında diğer herşey benim dolu üstkapak ile aynı hatta benim egzantrikler Stage 2 ve Emme manifoldu Skunk2 ve Gaz kelebeğim edelbrock ;sonuç olarak 8700 sonrası başına iş alırsın bu olay birçok kez tekerrür etti :( ve herkes 8600dd üstünün B18'lerde sıkınıtı olduğuna kanaat getirdi...
Sıkıntısız Limit 8500dd B18'lerde o da yukardaki bahsettiğin setup ile zor biraz ancak egzantrik alırsan dönersin 8500'ü:rolleyes:
zaten 8500 yeterli bi devir daha fazlasına gerek yok, CTR'lere özenmeyelim devir hastalığı bendede vardır ama :D :D