simdilik dursn tabide diger işleri halettikten sonra lpg sıkıntı olur gbime gleio gazlamasanda kapak vsvs den sonra:D
Printable View
valla ben motoru kırdıgımda ayrıntılı yazmıştım hem de resimlerle beraber :)
ama o zaman pek bişeyden anlamıyordum, neden kırdıgımı da çok iyi biliyorum yoksa taş gibiydi. neyse..
şimdi çok daha bilinçliyim tabi.
internalim baya saglam oldu şu an, bu şekilde sorun cıkacagını sanmam, bu iş bilgi işi malesef.. inşallahla maşallahla olmuyor. olsaydı zaten türkiyede hiç bi araç kırılmazdı, yurtdışında da her araç kırılırdı :)
b18c1 makine normalde 8100 rpm redline'a giriyor galiba.. ben de 8000 rpm redline ayarlarım ve durumu inceleriz. tabi stroğumuzun da 89mm oldugunu unutmamak lazım..
araç son defa toplanacağı zaman proje konusunu açacağım, o zaman herşeyi görürüz bakalım ne olcak sonuç..
3000 tl ona verecegine o paraya birazcık daha ekleyip gazli bi reno 9 filan alınır :)
4000 e dizel golf alablrsnz buradan, 20 liraya 200 km falan gidiyor :D
integraya vti şanzımanı uygulayan arkadaş varmı varsa debriyaz pedalı nasıl yumuşakmı sertmi veya vti pedal seti oturuyormu
benim şanzıman işi sorunsuz oldu pedal dışında önerilerinizi bekliyorum
Pedalda sertlik mi var Yoksa pedal mı uymuyor okan
maliyet nedir kanka özel degilse
bide şanzıman telli mi hidrolik mi
Benim TEG'de Stage 3 Bronz Baskı var :rolleyes:
Herzmn sert olduğu için ymuşak halini hiç göremedim...
Naptın okan var mı bi gelişme..
Yavaş yavaş parça topluyorum bende görsellikten başlayarak bakalım :)
:D:D yok almadım daha...
ülen almadığın arabaya parça toplama :D
önce al parça işi kolay