aynen bnde tam bundan bahsediodm 2 sattr link arıorm yapılmıs bi setupp vardı ona bakınıdumda daha bulamadım:D
Printable View
O program gibi birçok yazılım var öyle tahmini Piston Cr hesaplayan ama onlara pek itimat etme:rolleyes:
Sıkıştırma demek güç demek değildir zaten bunu kesinlikle bilmelisin;)
Bende SRP Forget Piston ve Eagle H-Beam Forget Kollar vardı ama 2.kez Motor yaptırdığım sırada bunları değişip 82mm B16B Koydurdum azda olsa hacimde arttı :D
Stage 2 Egzantrikler tam güç vermesi için en az 11.00-11.5 Sıkıştırma istiyor o yüzden 11.5 bence en ideal sıkıştırma ve benim arabada da maksimum 12Cr vardır diye tahmin ediyorum ama kesin hesaplaması o gördüğün program kadar basit değil:rolleyes:
Ne kadar fazla sıkıştırma o kadar risk demek bizim Türkiye Benzin Şartlarında:(
fatih sen neden motor yaptırmıştın 2 defa
ayrıntıları yazan bi konu vs var mı _?
bir de '91'lerin standart q1 şanzımanında mesela 8500 d/d da sorun cıkıyor mu hiç ?
o zaman ben standart p72 GSR'dan uzaklaşmayayım en iyisi..
benim egzantrik vs hersey stock.
Evet Piston Kollarım Eagle H.Beam idi mecburen değiştirdim çünkü B16B'lere olmuyor Eagle H-Beam Kollar..Zaten amacım Atmosferik olduğundan ve hedef 230HP olduğu için bu güçlere Arp Kol Saplamaları ile sorun çıkarmadan kullanabiliyorsun ama yeterki 8500dd üstüne çıkma yoksa herzmn için risk alırsın aracında ne tür modifiye olursa olsun bu devir üstünde herzmn için bir süprizle karşılaşabilirsin:D çünkü R/S Ratio dedikleri Kol Stroke Hesaplamasında 8500 üstü tehlike oluyor bizim PR4 kollarda..
Eagle H-Beam Kollar Kol başına 150HP güce dayanabiliyor ama bizim PR4 Kollardan her biri neredeyse 100gr daha ağır :rolleyes: buda Dyno'da eksi güç demek;)
Sonuç olarak benim gibi hedefi'in 230HP'ler ise PR4 kollar işini görür ve 12Cr sıkıştırma yeterli olur..:icon_tup:
hacı sende mı ıntegra aldın ??
Alper:D Burda kaç kişi gördün neden motor kırdığını yazan ve anlatan:D
Alper Cem Taşcı bile Turbo Teg ile 8500 ve üstü dönmüyor sen Turbo taktığında zaten max 7500 dönersin çünkü internalin çok sağlam olması lzm Turbo ile 8500 ve üstü için:rolleyes:
Q1'ler ile 8500 ve üstü yatak kırıyor malesef:( Adanadaki Kemal Can ve Siyah Acura Turbo'su olan Halil abi bu sıkıntıyı yaşadılar:(
Alsın alsın bilinçli Integracılara ihtiyacımız var..Bizim Integracıların sitesinde 70'e yakın integra kullanıcısı var gerisi Integra biniyor ama zevk alarak değil zoraki biniyor mecburiyetten:D
Integracıları Bilinçli olarak tek bir çatı altında toplamak için uğraşıyoruz ama Türkiyede toplam 220 Adet TEG var kaç kullanıcıya ulaşırız bilmiyorum:rolleyes:
Integra'lara LPG takıp Anadolu yollarında telef etmelerine üzülüyoruz ama elimizden geldiğince'de TEG'leri yaşatmaya çalışalım Integra severler olarak;)
Hahhaha:hahaha:
Gider gider birkaç yerine bakım yaptır LPG ile rolling yapanlar var :D
Integra'da B18 Blok olduğu sürece bu arabalar herzmn için gözde araç olur çünkü hem Turbo hem Atmosferik modlayabilceğin bir araç:rolleyes:
Türkiyede'ki Integra'ların yarısından fazlası LPG'li zaten vatandaş ne yapsın 4TL üstüne çıktı benzin son zamlardan sonra:(