User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 206rc

  1. #20
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gelelim chip tuning remap olayına. mantık ikisindede aynıdır sonuçta var olan fabrika çıkışıyı ecu nun beyin programı değiştiriliyor ve belli bir güç artışı kazanılıyor. ama chip tuningde hazır yazılım kullanılıyorken remapte genelde bunu bir kişi aracına göre yapıyor kullanılacak parçalara yada amaca göre baştan yapılıyor. nos basıcaksa yada turbo yapıcaksan buna göre chip olmadığı için remap yapılıyo rıfat ustanın hazırladığı gri 307 xs de zaten çok yakın bir abim olan gürcan abime ait

    307 nin map ini siz yaptıysanız tebrik ediyorum sizi gerçekten çok güzel ve başarılır bir araç oldu
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #21
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım speedsound oluyorsunuz. eğer öyleyse tanışıyoruz.
    gelelim chip tuning remap olayına. mantık ikisindede aynıdır sonuçta var olan fabrika çıkışıyı ecu nun beyin programı değiştiriliyor ve belli bir güç artışı kazanılıyor. ama chip tuningde hazır yazılım kullanılıyorken remapte genelde bunu bir kişi aracına göre yapıyor kullanılacak parçalara yada amaca göre baştan yapılıyor. nos basıcaksa yada turbo yapıcaksan buna göre chip olmadığı için remap yapılıyo rıfat ustanın hazırladığı gri 307 xs de zaten çok yakın bir abim olan gürcan abime ait

    307 nin map ini siz yaptıysanız tebrik ediyorum sizi gerçekten çok güzel ve başarılır bir araç oldu
    zaten bizde aynı dilden konuşuyoruz teşekkürler...ama soru sizin sorduğunuz gibi sorulursa insan zevkle cevap yazar ama yok bu arabada tork limitörü denirse insan ister istemez kızıyo...rc li arkadaş gelirse burda açıklamalı ve uygulamalı olarak anlatırız..inşallah yazdıklarımız silinmez ..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #22
    fastguy76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım speedsound oluyorsunuz. eğer öyleyse tanışıyoruz.
    gelelim chip tuning remap olayına. mantık ikisindede aynıdır sonuçta var olan fabrika çıkışıyı ecu nun beyin programı değiştiriliyor ve belli bir güç artışı kazanılıyor. ama chip tuningde hazır yazılım kullanılıyorken remapte genelde bunu bir kişi aracına göre yapıyor kullanılacak parçalara yada amaca göre baştan yapılıyor. nos basıcaksa yada turbo yapıcaksan buna göre chip olmadığı için remap yapılıyo rıfat ustanın hazırladığı gri 307 xs de zaten çok yakın bir abim olan gürcan abime ait

    307 nin map ini siz yaptıysanız tebrik ediyorum sizi gerçekten çok güzel ve başarılır bir araç oldu
    evet 307 yi bizzat kendim yaptım . Hazır hiçbirzaman chip olmaz. Her aracın kendi ori yazılımı üzerinde değişiklik yapılır. Eksosunuz ve filtreniz 1-2 puan fazla avans alabilmenize yardımcı olur tabiiki yüksek oktanla birlikte.

    307 ye gelince enjektör skalası ve tork limitörü artı internalı yapılı olduğu için düşen sıkıştırma karşılığında avans düşük kalmıştı komple ignition map ve tork limitörü artı l ve h throttle larda gereken yakıt ile biraz uğraştırdı ama inan daha güç alınabilir o motordan. Debriyaj sorununu hallederlerse güncelleme yapmak isterim

    Yaparken çok keyif aldığım bir araçdı.

    Rc 15 hp ve üzeri sadece yazılımla vermesi gereken bir araç. kapasitesi war

  4. #23
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu beygirleri çok swiyorum ölçmek nasip olmadı yanlış derseniz Dyno dynamicsimizde var 4x4 sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım daha ii miçi yapılıyor dükkanın ama gerçekten ölçmek isterim başarılı çalışma olmuş gerçektende torq limitor deil yaw tork convertorden bahsediyorum ben


    + torktan fazla limitörler var advance Fuel trim gibi
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #24
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, hiçbir yerde rastlayamadım böyle bilgilere. maddi durumu düzeltince ilk yapacağım iş bu remap olayını denemek olacak

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nacizane tavsiyem önce bir filtre kiti arkasından rc için üretilmiş güzel bir eksoz sistmei. bunların hepsinden sonra yapılacak iyi bir remap işlemi olucak. çünkü eksozdan sorna tekrar remap yapmak belki bir miktar daha güç verebilir bunu için 2 kere remap yapmadan bi kerede yaparsın. ama emin ol değicek
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlız şöle bişi söliyeyim ta mbilmiyorum nasıl bir ayarlı kasnak var ama onları timing kasnakları var biz Cumhur diye bi arkadaşımızınkinden baya güzel güç almıştık kasnaklarıda araştırmanı tavsiye ederim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #27
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlız şöle bişi söliyeyim ta mbilmiyorum nasıl bir ayarlı kasnak var ama onları timing kasnakları var biz Cumhur diye bi arkadaşımızınkinden baya güzel güç almıştık kasnaklarıda araştırmanı tavsiye ederim
    Evt bende 12.5 yüksek sıkıştırmalı piston üreten bir sitede bunun varlığını görmüştüm. catcams pek duyulmamış bir firmada da egzantirik milleri ve kasnakları var. yanlız pek satılmamış sanırım çünkü hiç internette sonuçlarına rastlayamadım. eğer ayarlı kasnaklar 106 gti daki gibi güzel bir timing sonucunu veriyorsa mutlaka yapılmalı. çokda pahalı olmasa gerek.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #28
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araştırılacaklar arasına timin kasnakları da girdi

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hemen adres vereyim sana araştırmanda referans olsun
    http://www.catcams.be/800x600/mainframe.htm?english
    site adresi yanlız firefoxda felan çalışmaz sadece internet explorer. egzantrik te var kasnakta. hatta kasnakların listesini direk linki bu
    http://www.catcams.be/800x600/prod03list.htm
    orada çözemediğim şey. hem 206 gti hem 206 rc için aynı kasnak kullanılacak tabiki blok aynı olduğundan ama orada w/o VVT demiş. Şimdi oradaki w/o With Out mu oluyor. Onu çözemedim aç karnına bu kadar ingilizcem ile
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    w/o = without

  12. #31
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    w/o = without
    yaw without olduğunu anladımda acep başka bişi olabilirmi diye dedim. yani vvt yi devre dışı mı bırakıyo yada vvt yokken mi çalışıyo onu anlayamadım mantıksız oluyo biraz çünkü
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #32
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vvt olmayan motora yani gti motoruna uyuyor demek olmasın?

  14. #33
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olamaz. çünkü orada EW10J4 ve EW10J4S diyo. sonunda S olanı RC motoru s olmayanı GTI motoru Peugeot ürettiği motorlar kodlarının açılımları var. Mesela örnek vericeksek
    TU5J4 motoru 106 gti ın 120 hp lik makinası
    TU5JP4 ise 206 307 de vs kullanılan 110 hp lik makina elektronik anlamda modernize edilmiştir o yüzden P vardır. TU5 blok yani aynı blok kapak farkı var. kodun içinde 4 geçmesi 16valve olduğunu söyler. Aynı makinını sonunda S ile biteni ise yani TU5JP4S ise Citroen C2 VTS teki 125 hp lik makinayı söyler. S sürümü çıkan motoru peugeot tekrar revizyon etmez tekrar. Yani RC nin motoru emsali olacak tek motor gibi gözüküyor aynı blok üstünde.
    Bu arada RC aslında 174 hp dir
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #34
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ok... Teşekkürler, yine sayende birşeyler öğrendik puglar hakkında

  16. #35
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ok... Teşekkürler, yine sayende birşeyler öğrendik puglar hakkında
    estağfurullah. can sıkıntısı ve açlıktan gevezelik yapıyorum bazen
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #36
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bundan oncekı arabam rc ııdı.cok guzel yol tutan kafasına gore yuruyen bı arabaydı 100 oktan olmadıgı zmn mecburen 97 oktan alıyodum o bıle acaıp fark edıyodu.bu timing muhabbetıne gelince rcde ıkı tane kasnak var bırı normal bırı vtec kasnagı dıyebılırız.tımıng kasnakla arabanın vtec ozellıgını yıtırıyosun ama 107ye 107 tımıng ayarı yaparsan caı+komple duz boru kat ıptalı+remap uzerıne sasırırsınama bundan ılerıye gıtmek pek kolay deıl,soyle ki debrıyaj setı sadece orj,kısa sanzıman ben bulamadım belkı sen bulabılırsın ama o da cok zor.vıtesının cok uzun olması sebebıyle sınıfında bıraz gerı kalan bı arac ama yol tutusunu hıc bırseye degısmem.sana sımdıden kolay gelsın kazasız belasız gunler.

  18. #37
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites atmsı filan problem deilde cartlı curtluo girio yine bence 106 saxodan bi farkı yok en azından bana öle geldi

    yalnız araba her bastığında aynı gitmio ben onu daha pek anlayamadım bazen gaza çok güzel oturup sapıtıo bazende sanki 2 de deilde 4 te basarmışsın gibi ufak ufak devirlenio
    Team PAŞAOĞLU

  19. #38
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pejoları hava cok etkılıyoyazın hıc yurumuyo hep zengın, kısın kendıne gelıyo.senkromeclerıde bıraz sorunlu hatta typerdan bıle sorunlubu da vıtes aralarının cok uzun olmasından kaynaklanıyo bana gore bırde ıkıye bı cekıyodum kucagıma gelcek sanıyodum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •