Bende gündüz gözüyle arabamı ilk defa gördümDün akşam eve gelirken hemen bi tane parti çadırı aldım, ***** bizim orda kuşlar hiç acımıyor. gece gece 1-2 saat tartıştık, denedik nereye koysak çadırı die çünkü 3 metreye 3 metre ve arabanın bi kısmı açıkta kalıyor, en sonunda yanımızdaki evin boş olmasını kullanarak kapının önüne girdim
biraz ağaçlara yakın olması dışında çok güzel oldu
Hedeflediğim Makro yüzey bozuklukları %80 oranında çözülmüş![]()
Mikro yüzey bozukluğu için de bi NXT lik işi var diyebilirim..
Ufak tefek kalan şeyleri de artık bir dahaki zımpara operasyonunda tamamen çözmeyi düşünüyorum..
Aynadan farksız bi yüzey oldu...
Ömercana çook teşekkür ediyorum yardımları içininşallah yakın zamanda senin arabaya da bi el atalım
![]()
![]()
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
Audi çok iyi olmuş emeğinize sağlık
Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|
Herkese çok teşekkürler, pazar günü kahvaltıya gelmeyi düşünüyorum, orda görüşelimAyrıca henüz bittiğini söyleyemem..
Tarık bi gün ayarla da içine bişiler yapim biraz da![]()
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
eğer araçta vernik varsa zaten yüzey komple matlaşıncaya kadar zımparalamak portakallığın "0" olduğu anlamına gelir ve vernik çok saçma bi incelikte değilse sorun olmuyo benim arabada bazı yerlerde anladığım kadarı ile vernik yokmuş, onlarda da komple matlık oluşuncaya kadar zımparaladım, bide zımpara 1500-2000 numara olunca fazla kaçırmak biraz zormatlaştırmak için bile baya bi uğraşmak gerekiyor.. 1 gün zımpara için yeterli olmadı işte siz düşünün ne kadar az bi vernik kaldırıyor.. 2 gün flan sadece zımpara ile uğraşmak lazımmış..
uygulamada ise, lastik-çelik takoz ile zımparalıyorsunuz biraz sonra matlığını görmek için lastik ile silince zaten portakallık izleri kalıyor yada komple matlaşmış ise işlem tamam demektir..
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)