Bi şeyler yapsak değer mi sizce abiler ?
Bi şeyler yapsak değer mi sizce abiler ?
SkodaForumdan bir arkadaşta pd75 fabia+boosterperformance yazılım var.Test ettik gayet zevkli bir hale bürünmüş.107hp civarı olmuş tork 230civarıydı sanırım.Kmsi ise 220binde gayet sağlam motor,turbo hala orjinal.Yani yazılımlı 1.6 tdı gibi gitmez ama eğlenceli olur.Stock 1.6 dizellerden iyi gidiyor bence.
Anladım abi sağolasın
Valla gecen ***** yere beyaz bi 1.4tdi polo glmsti tam speclerini bilmiyorum ama yazilim eksoz vardi gbi...cok guzel gdyodu
6 ileri dsg ve bkd hakkında konuşmak istiyorum. Ben okuduklarımı yazayım,fikirlerimi beyan edeyim sizler doğru yanlış düzeltirseniz sevinirim.
Dsg şanzıman 2'ye ayrılıyor
1) 6 ileri kuru tip
2) 7 ileri yağlı tip
7 ileri olanlar şanzıman yağları çok ısındığı için vede yüksek hp değik yüksek tork ta hata veriyorlar diye duydum.
Okuduğuma göre ''dsgnin tork dayanımı düşük 400 ve üzeri torkta kaçırmalar vs oluyor '' diyorlar.
6 ileri tip 7' ileriye göre daha sorunsuz ama bariz şekilde vites atış hızı daha yavaş.Bu vites atış hızı için bişey yapabilirmiyiz ?
Atıyorum bkd pd140 dizel aldık dsg şanzıman ile hard bi yazılım egzoz vs yaptık. ***** bkd'ler 2006dan sonra cr oldu o sebeple en genç bkd 2006 model yani 8 yaşında. 8yaşında dsg sistemi hard yazılımı ve yaklaşık 450nm torku kırmadan,saçmalamadan,yolda bırakmadan gündelik kullanıma uygun şekilde sunabilir mi ?
Yada özel kitleri vs ( uçuk olmayan) hani dayanımı yükseltmek için dsg upgrade kitleri var mı ?
Öncesinde okuduk forumdan bi golf r sahibi dsg kavraması ile çok sorun yaşamıştı. Bizde yaşarmıyız ?
-6ileri yağlı tip
7ileri ise kuru tip ve aynı zamanda 7 ilerinin fazla torka dayanıklı bir modeli daha var 2.0 tdı tiguanda kullanılıyor ve bir kaç modelde daha.
-2.0 TDI ise 2008den sonra CR oldu.2006 değil.2008 yılında hem pd hem cr motorlar mevcut.Genelde 2008'in 2. yarısında geldi CR ler.
6 ileri ile 7 ileri arasında atış hızı olarak çok aşırı bir fark yok. 6 ilerileri dsg yazılımı ile hızlandırmak mümkün ama tabi bu işlemi yapıyorsanız büyük olasılıkla motorda da yazılım olacaktır yani 350 nm ye göre tasarlanmış şanzımana 420 nm civarı güç vereceksiniz, bir de üstüne atış hızını artırmak sağlıklı olur mu bilemem hele ki en genci 6 yaşında olan araçlarda. Dsg yazılımı yapanlar tabikide daha iyi bilir sonuçta yağ basıncı vs de artıyor yazılımla ama ben olsam göze almazdım.
6 ilerilerin kavraması 7 ileriye göre daha sağlam yağlı tip olduğu için, ama esas ömrünü belirleyen kullanım şekli oluyor. Fiyatları hakkında bir bilgim yok ama ucuz olmadığı kesin
Yüksek tork kavramada illa ki problem yaratır ki yazılımsız olarak kullanılan 2.0 tdi dsg ler hakkında bile oldukça sorun yaşayanlar var
Bence en güzeli düz vites. Yazılım egsozla bilinçli kullanıldığı sürece sorun yaşamazsınız debriyajla ilgili. Çok hard kullananlar içinde oem set yerine bronz debriyajla kökten çözebilirsiniz sorunu. Dgs de böyle bi seçenek yok malesef
Beyler arabamı 1-2 hafta satılık ılanını hızlandırıyorum..Istedıgım bır arac buldum yada r56 mınısı olan varsa takasda ederım
Gelenle pazarlık ederım.Guzellık yapıcam..
http://www.techturkey.com/forum/otom...a-satilik.html
DynoDynamics in Ecutuned
Arl pd150 leonumun turbosunu degisecegim farkli bi platformdan trubo dusunmuyorum 230 240 stabil goturebilecek hybrid bi turbo olabilir 1756 gibi. Nereden temin edebilirim acaba. Elimde bi bosta 1749 var donusturebilinirmi ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)