User Tag List

Sayfa 201/241 İlkİlk ... 101151191199200201202203211 ... SonSon
4576 sonuçtan 3.801 ile 3.819 arası

Konu: Vag 1.9 tdı

  1. #3801
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kutluhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim araba 1.9 değil ama bu sorunu yazmak istedim; bizim pd 75 polo da 2-3 bin devirden sonra araçta sanki turbo saniyelik gidip geliyormuş gibi sıkıntı yaşıyorum, aracın içinde dik şekilde oturalım mesela bu kesme başladığı an kafamız öne arakaya gidip geliyor bariz kesmeyi hissettiriyor yani örnek saçma olabilir ama sallanmaktan bıktık artık bu sorun yaaa yazılımdan öncede vardı biz farkedemiyorduk yada 3-5 ay önce yazılım yaptırdık ne hikmetse ondan sonra sallantılar azmaya başladı. Bu sorunu nasıl çözebiliriz önerisi vs olan ?

    Yazılım orjinale çevirdik sorun devam ediyor.
    Turbo hortumlarına baktırdık kaçak vs yok ama gözle tabi.
    Egzozcuya gittik ondada sıkıntı yok.
    Duman atma vs. yok.
    Turbo hafif yağ atmış (terleme gibi) demişlerdi çekişinde hiç bir sıkıntımız yok hala eskisi gibi.
    Hava akış metre başka tdi aldık denedik düzelmedi tekrar eskiyi taktık.
    Bilgisayara bağladık arıza kaydı vs. vermiyor.
    Bilgisayarla yolda giderken basınç değerlerine falan baktı yazılımcımız onlarda normal dedi. Sadece kesme başladığı an anlık benzin değerindede ufak bir düşme görülüyor.
    Vag com la alınacak iki blok log çözer işi kutluhan.

    N75 gibi görünüyor.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  2. #3802
    Kutluhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vag com la alınacak iki blok log çözer işi kutluhan.

    N75 gibi görünüyor.
    Mehmet abi N75 ide 1.4 tdi skodadan söküp denemiştik ama yine sıkıntı aynıydı, vag com dan nasıl log alabiliriz araba ankarada abi

  3. #3803
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rpm
    N75 duty
    boost pressure
    advance
    torque

    gibi parametrelerin kaydı alınabilir.

    yokmu etrafınızda vagcom ?
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #3804
    Kutluhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rpm
    N75 duty
    boost pressure
    advance
    torque

    gibi parametrelerin kaydı alınabilir.

    yokmu etrafınızda vagcom ?
    Vag com var gidip bağlatıcaz abi ben seni bi arayım birazdan

  5. #3805
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Obd2 olmayan eski tip beyinlere launch ve rev limiter oluyor mu bilgisi olan var mi? Pd olmayan motorlardan cikan beyinlerden bahsediyorum.

  6. #3806

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kutluhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim araba 1.9 değil ama bu sorunu yazmak istedim; bizim pd 75 polo da 2-3 bin devirden sonra araçta sanki turbo saniyelik gidip geliyormuş gibi sıkıntı yaşıyorum, aracın içinde dik şekilde oturalım mesela bu kesme başladığı an kafamız öne arakaya gidip geliyor bariz kesmeyi hissettiriyor yani örnek saçma olabilir ama sallanmaktan bıktık artık bu sorun yaaa yazılımdan öncede vardı biz farkedemiyorduk yada 3-5 ay önce yazılım yaptırdık ne hikmetse ondan sonra sallantılar azmaya başladı. Bu sorunu nasıl çözebiliriz önerisi vs olan ?

    Yazılım orjinale çevirdik sorun devam ediyor.
    Turbo hortumlarına baktırdık kaçak vs yok ama gözle tabi.
    Egzozcuya gittik ondada sıkıntı yok.
    Duman atma vs. yok.
    Turbo hafif yağ atmış (terleme gibi) demişlerdi çekişinde hiç bir sıkıntımız yok hala eskisi gibi.
    Hava akış metre başka tdi aldık denedik düzelmedi tekrar eskiyi taktık.
    Bilgisayara bağladık arıza kaydı vs. vermiyor.
    Bilgisayarla yolda giderken basınç değerlerine falan baktı yazılımcımız onlarda normal dedi. Sadece kesme başladığı an anlık benzin değerindede ufak bir düşme görülüyor.
    buna benzer bir sorun dayımın 1.9 trafic de var.150 -170 gibi hızlarda devir 2000 3000 değişiyor bazen,kesiklik yapıyor dediğiniz gibi kafa ileri geri gidiyor
    servise soruyor bunlar ticari yok sınır var kesiyor gibi şeyler demişler ama saçma çünkü farklı hızlarda bazen 160 bazen 170 de yapıyor yani.sorunun bulamadılar.büyük ihtimal sensörel ama denemek lazım

  7. #3807
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı olay micra dizelde başımıza geldi.enjektör çıktı sorun.bozuk değildi ama kalibrasyon gibi bi sorunu vardı.

  8. #3808

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Obd2 olmayan eski tip beyinlere launch ve rev limiter oluyor mu bilgisi olan var mi? Pd olmayan motorlardan cikan beyinlerden bahsediyorum.
    MSA 15 ecu diyorsun sanırım, olur

  9. #3809
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afn lerdeki beyinden bahsediyorum kodu hakkinda bilgim yok. Rev gordumde launch olmuyor sanirim

  10. #3810
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba, 105 lik 1.9 tdi nasıldır? İleride bişeyler yapılmak istense cevap verir mi?

    Bahsettiğim araç 1.9 tdi golf goal

  11. #3811
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı CVK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba, 105 lik 1.9 tdi nasıldır? İleride bişeyler yapılmak istense cevap verir mi?

    Bahsettiğim araç 1.9 tdi golf goal
    yazılım ile 165 hp 410nm orjinal turbo, cat iptali düz boru tatminkar olur(intercooler değişirse daha da güzel olur). istenildiği taktirde rev limiter ve launch control uygulaması yapılabilir. kısacası zevkli hale gelir.

  12. #3812
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MaXiGörKy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım ile 165 hp 410nm orjinal turbo, cat iptali düz boru tatminkar olur(intercooler değişirse daha da güzel olur). istenildiği taktirde rev limiter ve launch control uygulaması yapılabilir. kısacası zevkli hale gelir.
    Sağolun,limitleri baya yüksekmiş,blok olarak aynı mı 1.9 tdi ler,farklar enjektör turbo mu?

  13. #3813
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    pd ler ile hemen hemen aynı.. söylentilere göre krankları pd130 lara göre daha zayıf..

    farklar, enjektör, turbo, krank diyebiliriz. golf lerden ibiza cupradaki oranlarda şanzıman çıkıyor bir de..

    erdikeser in pd105 i gayet yüklüydü, biraz forumda araştırırsan r8 ile falan videoları var. yani her pd nin potansiyeli bunda da mevcut.

    2060vklr, enjektör, yazılım, cooler, egzoz ile 260 hp günlük binilir.

  14. #3814
    MBALP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    72
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu güce özellikle torka Aks nasıl dayanıyor. Yüksek torklu araçlarda aks kesme problemi oluyor diye biliyorum. OEM hali upgrade görmeden o guclerde sorunsuz yürür mu ?

  15. #3815

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu güce özellikle torka Aks nasıl dayanıyor. Yüksek torklu araçlarda aks kesme problemi oluyor diye biliyorum. OEM hali upgrade görmeden o guclerde sorunsuz yürür mu ?
    yıllardır yüklü vag dizelleri hunharca kullanırım hiç aks kırmadım
    RACE WERKS

  16. #3816
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pd ler ile hemen hemen aynı.. söylentilere göre krankları pd130 lara göre daha zayıf..

    farklar, enjektör, turbo, krank diyebiliriz. golf lerden ibiza cupradaki oranlarda şanzıman çıkıyor bir de..

    erdikeser in pd105 i gayet yüklüydü, biraz forumda araştırırsan r8 ile falan videoları var. yani her pd nin potansiyeli bunda da mevcut.

    2060vklr, enjektör, yazılım, cooler, egzoz ile 260 hp günlük binilir.
    Eyv sagolun.

  17. #3817
    Cıhat YAVAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    940
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar 110 luk golf gtı sahibiyim turbo sanırım artık ömrünü tamamladı vnt15 turbo mevcut üzerinde revizyon yapılırken hybrid turboya cevirme imkanımız varmı acaba turboyu?

  18. #3818

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cıhat YAVAS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 110 luk golf gtı sahibiyim turbo sanırım artık ömrünü tamamladı vnt15 turbo mevcut üzerinde revizyon yapılırken hybrid turboya cevirme imkanımız varmı acaba turboyu?
    var tabiki 1749 hybrid yapılabilir o turbo.
    RACE WERKS

  19. #3819
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pd105 lerin akslari daha ince pd130 lara gore. Ayni blok uzerine cok cesitli secenek var vag ta. Hepsinin blogu ayni fakat sadece blok ayni geri kalan hersey cok farkli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •