rpm
N75 duty
boost pressure
advance
torque
gibi parametrelerin kaydı alınabilir.
yokmu etrafınızda vagcom ?
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Obd2 olmayan eski tip beyinlere launch ve rev limiter oluyor mu bilgisi olan var mi? Pd olmayan motorlardan cikan beyinlerden bahsediyorum.
buna benzer bir sorun dayımın 1.9 trafic de var.150 -170 gibi hızlarda devir 2000 3000 değişiyor bazen,kesiklik yapıyor dediğiniz gibi kafa ileri geri gidiyor![]()
servise soruyor bunlar ticari yok sınır var kesiyor gibi şeyler demişler ama saçma çünkü farklı hızlarda bazen 160 bazen 170 de yapıyor yani.sorunun bulamadılar.büyük ihtimal sensörel ama denemek lazım
aynı olay micra dizelde başımıza geldi.enjektör çıktı sorun.bozuk değildi ama kalibrasyon gibi bi sorunu vardı.
Merhaba, 105 lik 1.9 tdi nasıldır? İleride bişeyler yapılmak istense cevap verir mi?
Bahsettiğim araç 1.9 tdi golf goal
pd ler ile hemen hemen aynı.. söylentilere göre krankları pd130 lara göre daha zayıf..
farklar, enjektör, turbo, krank diyebiliriz. golf lerden ibiza cupradaki oranlarda şanzıman çıkıyor bir de..
erdikeser in pd105 i gayet yüklüydü, biraz forumda araştırırsan r8 ile falan videoları var. yani her pd nin potansiyeli bunda da mevcut.
2060vklr, enjektör, yazılım, cooler, egzoz ile 260 hp günlük binilir.
Peki bu güce özellikle torka Aks nasıl dayanıyor. Yüksek torklu araçlarda aks kesme problemi oluyor diye biliyorum. OEM hali upgrade görmeden o guclerde sorunsuz yürür mu ?
Arkadaşlar 110 luk golf gtı sahibiyim turbo sanırım artık ömrünü tamamladı vnt15 turbo mevcut üzerinde revizyon yapılırken hybrid turboya cevirme imkanımız varmı acaba turboyu?
Pd105 lerin akslari daha ince pd130 lara gore. Ayni blok uzerine cok cesitli secenek var vag ta. Hepsinin blogu ayni fakat sadece blok ayni geri kalan hersey cok farkli
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)