User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
54 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: arkadaşlar 1.5 crdi , canı istediğinde turbo açıyor.

  1. #20

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fazla basınçta kesiyor olabilir eğer öyleyse Mehmet abi çözebiliyor problemi benim bildiğim.. Kendisiyle görüşütünüz mü ? Çok anlamam ancak mekanik olarak orjinale çevrilirse kimse iptal olduğunu anlamaz

    Yazılımdan sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum bizim 2 araçtada yazılım var biri 50 bin oldu biri daha bin km oldu problem yok..
    ...

  2. #21
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sabit gazda ve çok düşük devirlerde(2000-2500) bile kesiyor...yüklenirken de kesiyor.bi anda araba sessizleşiyor emiş sesi yok oluyor ve devirden düşüyor...bikaç saniye sonra yine bi anda açılıyor tork hissediliyor.mehmet gazihanla görüşmedim bugün ***** bayramdı yarın arasam iyi olacak...onun burdaki bayisini aradım westegatenin diyaframı patlamış olabilir falan dedi.diyaframı patlasa ya hep açık kalır ya hiç açmaz diye düşündüm. yani anlayacağınız denizliden buraya gelinceye kadar bayramda yediim bütün etlerin proteinlerini yaktım=))

  3. #22
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    söylediklerinize göre büyük ihtimalle turbo arızalı

  4. #23
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman benim turbo bi upgradeyi hak etti=)

  5. #24
    bulenthaliloglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo basinci cok fazla geliyor ise arac guvenli moda geciyor olabilir Mehmet ile gorus sorunu cozecektir
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

  6. #25
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence daha basit bir problem var

    maf değil bu boşuna kurcalamayın

    turbo da bozuk değil gibi görünüyor
    bozuk olsa bozuk kalır!

    sensör arızası gibi değil
    yazılımda değil

    sanki boost selenoidi veya onun bağlantıları ile ilgili gibi
    sonuçta wg kumandası ile ilgili
    boost kayboluyor , sonra tekrar geliyor, turbo basmaya başlıyor

  7. #26
    gokhan882 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    143
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence daha basit bir problem var

    maf değil bu boşuna kurcalamayın

    turbo da bozuk değil gibi görünüyor
    bozuk olsa bozuk kalır!

    sensör arızası gibi değil
    yazılımda değil

    sanki boost selenoidi veya onun bağlantıları ile ilgili gibi
    sonuçta wg kumandası ile ilgili
    boost kayboluyor , sonra tekrar geliyor, turbo basmaya başlıyor
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vgt yi kontrol eden selenoid arızalı muhtemelen, veya vakum kaçağı var ara hortumlarda. bir kapatıyor bir açıyor kanatçıkları
    Hakan Abi ile Serdar'ı dinle derim Kemal bende

  8. #27
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi otur konuş olmuyor böyle de..

    şaka bir yana maf sensörü arızalanmış olabilir mi ? farklı yakıtla denediniz mi ?
    yakıtla maf ın ne alakası var, ben depoya bulabilcek hetürlü kimyasalı koydum sorun olmuyor

    Alıntı oğuzk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deponun doluluk durumu nasıl?

    Benim arabada aynı sorun deponun dibini çekerken olmuştu mazot alınca düzeldi
    olabilir mantıklı

    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi yakıtı hep aynı yerden alıyorum full depoyla da aynı azken de aynı=(( maf sensörü olabilir ,westegate olabilr turbo olabilir benim aklıma gelenler bunlar...arkadaşlar yardımmm.
    westgate yok bzm arabalarda

    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımda kia rio crdi vardı bakımlı bir araçtı aynı motora sahipsiniz sanırım..
    dynoda 136 ps aldığımız bir yazılım yaptırdık A firmasından...3 kere turbo değiştirdi arkadaşım araçta , en son yazılımdandır deyip 0'ladılar serviste beyni stok biniyor şuanda sıkıntı yok...
    2,55 bar basıyorum peak olarak 40 binde arabam, depoya %50 sn 100 madeni yağ %50 euro dizel bazende ksilen ve toulen koyuyorum %5 oranunda ve yakıt basıncım 1600 barda bazen mekanik limitöre giriyorum, turbonun üstüne water/meth injection basıyom 300 cc nozzle ile ben nasıl kıramıyorum bilmiyorum,

    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım kim tarafından yapıldı ? Aşırıya kaçıldıysa turbo olabilir.. Egr yazılımsal mı iptal edildi yoksa mekanikte iptal mi ?

    Birde belli bir basıncın üzerine çıkıldığında kesiyordu galiba ? Öyle birşey olabilir mi ?
    turbonun kırılması çok zor yukarıdaki mesajımda yazdım, orjinal yazılımda vnt yi by-pass edip hayvani basınçlar gördüm kesme yapmıyor

    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım mehmet gazihan'ın...bi önceki çok açıktı o yüzden ilk turbo dayanamadı=)) bu daha soft bi yazılım daha 10 bin km oldu yeni turbo takılalı.basınç geldiğinde gene canavar gibi gidiyo , sonra kendi kendine kesiyo...çok da dikkatli kullanıyorum turbo olmayada bilir bence...sizce???
    bnm yazılımımdan daha fazla açık olamaz, mehmet abiyle beraber yaptık yazılımı kırmak için yaptık resmen

    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sabit gazda ve çok düşük devirlerde(2000-2500) bile kesiyor...yüklenirken de kesiyor.bi anda araba sessizleşiyor emiş sesi yok oluyor ve devirden düşüyor...bikaç saniye sonra yine bi anda açılıyor tork hissediliyor.mehmet gazihanla görüşmedim bugün ***** bayramdı yarın arasam iyi olacak...onun burdaki bayisini aradım westegatenin diyaframı patlamış olabilir falan dedi.diyaframı patlasa ya hep açık kalır ya hiç açmaz diye düşündüm. yani anlayacağınız denizliden buraya gelinceye kadar bayramda yediim bütün etlerin proteinlerini yaktım=))
    oha bayiği kes yaptığı arabayı bilmiyor

    Alıntı bulenthaliloglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo basinci cok fazla geliyor ise arac guvenli moda geciyor olabilir Mehmet ile gorus sorunu cozecektir
    böyle bi sorun olamaz,

    bence sorun vgt actuator ı veya vakum pompası olabilir,

    turbonun üst kısmına giren bi hortum var onu söktüğünüzde arabanın gaz yememe tepkisi alt devirlerde aynıysa muhtemelen bnm dediğim sorundandır

  9. #28
    bulenthaliloglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wastegate yoksa arac fazla basinci ne ile disari atiyor
    Fabrikasyon bov olmadigina gore
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

  10. #29
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi bugün sanayiye gittim ,maf çok kirlenmiş içinden resmen çamur aktı,intercoolerin üst çıkışında basıncı ölçen bi sensör var o da sırf motor yağı olmuş onu da temizledik,bilgisayara bağladık sadece egr iptalinden dolayı o arızalı görünüyo,çıktım denedim falan bi sıkıntı yok gibi şimdilik...eger gene sorun olursa sizlerinde de söylediği gibi westegate ve selenoid kalıyor=))

  11. #30
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bulenthaliloglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wastegate yoksa arac fazla basinci ne ile disari atiyor
    Fabrikasyon bov olmadigina gore
    vgt turbolu büyün araçlarda wastegate olmaz, vnt actuatörü westgate görevi görür

  12. #31
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bugün sanayiye gittim ,maf çok kirlenmiş içinden resmen çamur aktı,intercoolerin üst çıkışında basıncı ölçen bi sensör var o da sırf motor yağı olmuş onu da temizledik,bilgisayara bağladık sadece egr iptalinden dolayı o arızalı görünüyo,çıktım denedim falan bi sıkıntı yok gibi şimdilik...eger gene sorun olursa sizlerinde de söylediği gibi westegate ve selenoid kalıyor=))
    intercooların üstündeki sensör map sensörü

    egr valfi iptal edilmeden önceki oluşan kurumdur, bi kısmıda krank havalandırmadan gelen yağ buharıdır

  13. #32
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıtla maf ın ne alakası var, ben depoya bulabilcek hetürlü kimyasalı koydum sorun olmuyor



    olabilir mantıklı



    westgate yok bzm arabalarda



    2,55 bar basıyorum peak olarak 40 binde arabam, depoya %50 sn 100 madeni yağ %50 euro dizel bazende ksilen ve toulen koyuyorum %5 oranunda ve yakıt basıncım 1600 barda bazen mekanik limitöre giriyorum, turbonun üstüne water/meth injection basıyom 300 cc nozzle ile ben nasıl kıramıyorum bilmiyorum,



    turbonun kırılması çok zor yukarıdaki mesajımda yazdım, orjinal yazılımda vnt yi by-pass edip hayvani basınçlar gördüm kesme yapmıyor



    bnm yazılımımdan daha fazla açık olamaz, mehmet abiyle beraber yaptık yazılımı kırmak için yaptık resmen



    oha bayiği kes yaptığı arabayı bilmiyor



    böyle bi sorun olamaz,

    bence sorun vgt actuator ı veya vakum pompası olabilir,

    turbonun üst kısmına giren bi hortum var onu söktüğünüzde arabanın gaz yememe tepkisi alt devirlerde aynıysa muhtemelen bnm dediğim sorundandır
    abi çok mualif gördüm seni=)) şaka bi yana teşekkür ederim hatalı bildiğimiz şeyler varsa bunları düzelttiğin için yalnız bu araçta basıncı açan ve kapatan bi valf var diye gördüm ben bugün ve daha öncesinde...biz buna westegate demiyor muyuz? bu araçta benim westegate olduğunu düşündüğüm parça turboyla beraber görünüyor yani hemen yanında üstüne de lastik ince bir hortum giriyor rölantide bu hortum çıkarıldığında valfin içindeki mil aşağıya doğru iniyor aracın çalışması değişiyor. bi de arabana maşallah bizimkilerden daha sağlam daha farklı gibi görünüyor=)) yine gazihan yazılımlı bi era vardı burda birinde , o da 4. turbosunu kırmış,yani bu araçların turboları dandiktir bence.söylediğin arızalar neden meydana gelir yazarsan sevinirim.saygılar

  14. #33
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada gazihan yazılımı kötüleme , memnun olmama gibi bir durum söz konusu değildir.yanlış anlaşılmasın

  15. #34
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi çok mualif gördüm seni=)) şaka bi yana teşekkür ederim hatalı bildiğimiz şeyler varsa bunları düzelttiğin için yalnız bu araçta basıncı açan ve kapatan bi valf var diye gördüm ben bugün ve daha öncesinde...biz buna westegate demiyor muyuz? bu araçta benim westegate olduğunu düşündüğüm parça turboyla beraber görünüyor yani hemen yanında üstüne de lastik ince bir hortum giriyor rölantide bu hortum çıkarıldığında valfin içindeki mil aşağıya doğru iniyor aracın çalışması değişiyor. bi de arabana maşallah bizimkilerden daha sağlam daha farklı gibi görünüyor=)) yine gazihan yazılımlı bi era vardı burda birinde , o da 4. turbosunu kırmış,yani bu araçların turboları dandiktir bence.söylediğin arızalar neden meydana gelir yazarsan sevinirim.saygılar
    adaş rica ederim, forumların amacı bu ztn,

    normalde o valfe wastgate deniliyor ama bzm araçlardaki benzer olarak gözüksede onun amacı ve çalışması varklı vgt actuator ı olarak geçiyor,

    benimde yazılımı mı mehmet abi yaptı çok severim kendisini, hatta 4-5 sefer uğraştık daha nasıl güç çıkartabiliriz diye stock motordan yolun sonuna geldik galiba, bnm arabamda 1.5 accent era crdi hatta otomatik

    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada gazihan yazılımı kötüleme , memnun olmama gibi bir durum söz konusu değildir.yanlış anlaşılmasın
    bende çok memnunum

    sadece bnm demek istediğim şu,

    normalde 1.3 cont 1.7 peak basıyor bizim arabalar, yazılım yaparken 1.7 cont 2.0 peak bastırtıyoruz 130 hp fln çıkıyor birazda yakıt açınca dumanlı 135 fln da bırakıyoruz

    bnm arabada net olaman ama 2.1-2.2 cont 2.55 bar peak görüyor yapmadığım şey kalmadı ben neden turbo kıramadım bilmiyorum inan Mehmet abinin yapma kırılır dediği şeylerin hepsini 100 lerce kez yaptım , ekstra yaptıklarım depoya karıştırdıklarım methanol kiti hariç 157 hp aldım

  16. #35
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla süper yaa=))) ben üstüne titredikçe benim turbo bana ıslık çalıyo ,yağ veriyo, açmıyo =))) kazasız belasız kullan...bu arada kaç bg aldınız arabada tam olarak neler var yazar mısın?

  17. #36
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kemal20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla süper yaa=))) ben üstüne titredikçe benim turbo bana ıslık çalıyo ,yağ veriyo, açmıyo =))) kazasız belasız kullan...bu arada kaç bg aldınız arabada tam olarak neler var yazar mısın?
    bende tam tersi kırılsın diye elimden geleni yaptım kıramadım,

    Sadece yazılımla 157 hp aldım

    Water/methanol injection kit var 300cc/min nozzle ile kullanıyorum,

    Depoya bazen %50 yağ %50 eurodizel koyuyorum, bezen %5 ksilen ve toulen karışımı atıyorum

  18. #37
    kemal20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kütahya-denizli
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay arkadaş yaa kıskandım=))) ben de kırmaya çalışcam artık=)) senin söylediğin arızalar neden olur yazar mısın?

  19. #38

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kemal abi bende yeni yeni öğreniyorum hep soru işareti koydum sonuna zaten
    ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •