Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı
40-45 yasında Eski bir müşterim, belki 4. arabasını yapıyoruzdur, bildiğim 105 lik motora bu swap TR de ilk Dünya da da duymadım incelemediğimdendir..
GT17 VNT swaplandı, Downpipe ı ile birlikte sabah 10 aksam 6 bitirdik,
alt devirleri VNT den dolayı orjinal halinden daha iyi,
bu güç sadece 1.5-1.6 barlarda geliyor
Boost hızla kalkmadığından tork tekmesi yemeyen aktarma zorlanmıyor..
bu setupla debriyaj daha uzun ömürlü olacaktır..
max gücün üretildiği devir bandındaki genişlik işin verimliliğini ortaya koyuyor zaten..
Yani şehir içi sakin kullanırken düşük boost dan dolayı altınızda yakıtı koklayan , gaza oturduğunuzda ise sarmadan etmeden sakin ama güçlü gelen bir torkla koltuğa gömülüp 2000rpm boyunca bu hazzı yaşayabiliyorsunuz..