Modelini yazmamışsın gerçi ama Bu motorlarda DPF yok.
Modelini yazmamışsın gerçi ama Bu motorlarda DPF yok.
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
2006 model 2.0crdi hmatic abi , 140 lık.Emin değilim ama tucson , sportage , carens , captiva , epicayla aynı motor olduğunu zannediyorum.
bende servis var demişdi..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Bugün turboyu söktük.Kurum aşırı olmamakla beraber vardı , içi temizlenip kapatıldı.DPF dolu gibiydi ama sökmek harici herhangi bi müdahalede bulunamadık.Ivır zıvır sensörler temizlendi , son olarak emme manifoldu bayaa bi doluymuş , sıcak suyla temilendi.Herşey kontrol edilip kapatıldı.İnşallah bidaha sorun yaşamayız.
Saolun , tüketim 9 ila 11 arası geziyor şehiriçi kullanımda.4 ileri , 2.0 ve 1700 kilo civarı bi araç olmanın dezavantajları.uzunda düşeceğini tahmin ediyorum.sabah saatlerinde yolculuğumuz var , bakıp görücez.ama ekonomi açısından evin küçük dizeline alternatif olabilecek bi araç değil kesinlikle
inşallah sorunun çözülürde başka noktalara bakmak zorunda kalmassın.. birde uzun yoldaki yakıtını yazarsan iyi olur..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Sabah çıktım , yol boyu ortalama bi performans , balıkesire doğru hafif hissettirdi ; izmir yolunda tam yaptı kesintiyi(4 te 120yle giderken dipgaz yapınca 3 e alıyor , anında kilitleniyor 3000e.tork sıfır)
Anında durdum stop ettim bidaha çalıştırdım ,,, hem düzeldi , hemde gidişi bi güzelleşti.yani şuan iyi ama var bişeyler.başka ne olabilir?
sanırım senin sorun yüksek ihtimal turboda turboda değilse zaten bakıcak fazla bir yer kalmıyor krank devir sensörü yada akış metre falan geliyor aklıma ama yüksek ihtimal turbo sanırsam yakıtın ortalaması nedir yol bilgisayarında ne gösteriyor..
senin şanssızlığın sanırım önceki sahipleri araca hiç bakmamış bütün sıkıntılar bakımlar senin elinde kaldı![]()
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Turbo açıldı temizlendi kapandı abi.o zaman ya akışmetre , ya krank sensörü yada başka bi sensör.çünkü bildiğiniz kesiciye giriyor. 3000i geçmiyor.
turbo derken turbonun üstünde selenoid valfi var onlarda arızalandığında selenoid turboyu harekete geçirmiyor yada yerli yersiz devreye sokuyor.
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
arıza vermeden kesmesi cidden bana ilginç geldikrank sensörü olsa bana göre hem arıza verir hemde beyaz duman görebilirsiniz.. Mekanik sanki wasgate açık kalıyor araba kesiyor hemde arıza yakmıyor..
...
her arıza makinede görünmez..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
mazot pompasına bir baktırın
beyaz dumanmı siyah dumanmı atıyor ? ona bir bakın ilk önce beyaz duman var ve belli deviri geçmiyorsa mazot pompasından başka ihtimal olamaz
araçda dpf yok aklınız karışmasın katalitik konvertör var işinin ehli bir servise gidin ve başka yerlere gösterin bir yere bağımlı kalmayın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)