Beyler önemli bi nokta da şu..C4 de bir tarihden sonra Partikül filtresi kullanılmaya başlandı..Motor emisyon normu Euro 4 veya 5 e yükseltilmiş Focusda hala Euro 3 olsa gerek..Partikül filtreli Araçların performansı gerçekten çok farklı(düşük)..
Beyler önemli bi nokta da şu..C4 de bir tarihden sonra Partikül filtresi kullanılmaya başlandı..Motor emisyon normu Euro 4 veya 5 e yükseltilmiş Focusda hala Euro 3 olsa gerek..Partikül filtreli Araçların performansı gerçekten çok farklı(düşük)..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
baska bi soru sormak istiyorum. c4 veya corsa dti dan baska hangi aracin önü açık sizin yapabileceklerinizin arasında. hangileri üzerine çalışmalarınız var?
aslında c4 de daha fazla yükleme yapılabilir gibi geliyor bana
www.egeturbo.com
Turbo asker
VAG grubu dizelleri devamlı yüksek potansiyel barındırırlar..2.5 TDI 130Hp araç sorunsuzca 225 hp olabiliyor.105 hp 1.9 TDI 165 hp yi kaldırıyor..
Yeni jenerasyon 16 subaplı hemen hemen tüm turbo dizeller bi şekilde yüklenir..Bunu motorun zaten çok zor çalışma koşullarına göre tasarlamış olmasına bağlayabiliriz..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Orjinali 110 ise chip yaptırsan maximum 120-130 arası bişe olacaktır.
oda 1.7 Bar yaparsan
Mehmet illaki kurcalatacaksın turboyu![]()
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
4 motion multivan larda kullanıldı. 170lik olanda. mesela bi golf 4 e uyarmı ? r32 varda bende 4 çeker zaten ???
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
ben chiple 1.55 bar basıyorum ama intercooler borularına bugun baktım pek sağlam görünmüyor.Sanırım hortumları değişicem.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)