User Tag List

Sayfa 8/21 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
392 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: tdci - hdi intercooler uygulamasi ?

  1. #134
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı selimvarli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakalım cooler yazılım filtre egzoz kaç hp alıcaz? Ama 120 130 hp ye kadar debriyajın sorun olacağını sanmıyorum... Bizde bu söylediklerimizle 105 110 falan alırız yeter artar bile bence. 2 de sararmı
    sarar sardı sarıyor ama 14lük tenekelerle. bizde boruları silikon yapacağız bakalım boru bulunursa bu hafta montaj bitecek inşallah
    ///MPower

  2. #135

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimki orjinaller üzerinde zaten valla silikon ayarlayabilsem bende öyle istiyordum fakat ayarlıyamadım mecbur paslanmaz yaptık, bu haftasonuda aöf var bakalım zaman ayarlarsam bağlantı noktalarını ayarlıyacağım.

  3. #136
    eanday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul - Anadolu Yakası
    Mesaj
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konunun gizli takipçisiyim ama dayanamdım yazıcam artık yokmu bitiren biri koysun dyno verisini şuraya
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !

  4. #137
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı selimvarli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakalım cooler yazılım filtre egzoz kaç hp alıcaz? Ama 120 130 hp ye kadar debriyajın sorun olacağını sanmıyorum... Bizde bu söylediklerimizle 105 110 falan alırız yeter artar bile bence. 2 de sararmı
    2 de sararsın tabi ben bile şu anda kat+egr+yazılım ile yerler hafif ıslakken vites geçişi olmamasına rağmen 2 de seyir halinde sıkınca deli gibi sarıyor 3 te bile sarıyor

  5. #138
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sarar sardı sarıyor ama 14lük tenekelerle. bizde boruları silikon yapacağız bakalım boru bulunursa bu hafta montaj bitecek inşallah
    Kaçlık silikon lazım?

  6. #139

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baskı balata hakkındaki tecrübem,
    Ben önce yazılım yaptırdım, sonra cooler taktım, en sonda egsoz boru çapını büyüttüm. ve bunları yaparken hiç yazılım güncellenmedi. Buna rağmen max. 30Bin Km'den baskım sıyırmaya başlıyordu. Artık 3 bakımda bir baskı değiştiriyorduk.
    Bilgilerinize.

  7. #140
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baskı balata hakkındaki tecrübem,
    Ben önce yazılım yaptırdım, sonra cooler taktım, en sonda egsoz boru çapını büyüttüm. ve bunları yaparken hiç yazılım güncellenmedi. Buna rağmen max. 30Bin Km'den baskım sıyırmaya başlıyordu. Artık 3 bakımda bir baskı değiştiriyorduk.
    Bilgilerinize.
    Peki biraz daha uzun ömürlü olması açısından nasıl bir baskı kullanmak gerek ?

  8. #141

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki biraz daha uzun ömürlü olması açısından nasıl bir baskı kullanmak gerek ?
    Valla tahminimce 105 110 hp çıkarıcaz araç zaten hafif boyuna göre iyi gidecek diye düşünüyorum. benimde baskı sert zamanı geliyor değiştirmişken ne yapmak lazım acaba? 110 olduk diyelim, sürekli gazlamıcaz tabikide arada hakkını vericez kendi çapında...baskıyı ele almıyalım sürekli...çözüm üreten arkadaşlar neler yaptılar illa yapan vardır.

  9. #142
    61TS061 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bipper ve nemodaki motor 1.4hdi değil mi?nasıl intercooler oluyor anlamadım.
    VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000

  10. #143
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 61TS061 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bipper ve nemodaki motor 1.4hdi değil mi?nasıl intercooler oluyor anlamadım.
    Ticari amaçlı araçlar oldukları için dolayısıyla yük taşırken torka ihtiyaç duyacaklardır, muhtemelen bu amaçla intercooler lı olarak piyasaya sürülmüşlerdir.

  11. #144
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben clioya cooler taktım güç falan alamadım aldıysam bile hissedilir derecede değil 1.4 hdi de coolerla güç alınıomuymuş

  12. #145

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki biraz daha uzun ömürlü olması açısından nasıl bir baskı kullanmak gerek ?
    O zamanlar yıl 2005di. Ben alternatif arayışına girmemiştim. Ama aklıma gelen en basit yöntem bronz oldu şimdi. İllaki araştırılırsa başka alternatifler vardır.

  13. #146
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    intercooler montajına başladık .yalnız öncesinde intercoolerı takmadan tekrar bi ölçüm daha yaptık.stock motora yazılımla 94 hp 210 tork vermişti araç yaklaşık ay 6 önce.sornasında kat içi boşaltma ve son susturucu iptali yapmıştık.bugünkü ölçümde gene 94 hp 210 tork verdi tahmin ettiğim gibi 3-4 hp alamamışım borular bugüne yetişmedi yarın o da hallolup yazılım güncellenecek bir mani çıkmazsa.







    elektrovananın yeni konumu bu şekilde oldu



    ///MPower

  14. #147

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayakları bulmuşun süper olmuş bende bulursam daha sonradan onlara geçiş yapacağım. bakalım borularıda bitir direk dyno

  15. #148
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayaklar gene bir fatih ali imren klasiği tanesi 3 lira
    ///MPower

  16. #149

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi senden haber bekliyorum dynoda 94 den ne ckicak bakalim 105 versn yeter bence

  17. #150
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dyno yu bekliyoruz

  18. #151
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat ıptalı ve son ıptalı hıc ıse yaramamıs o zaman dogrumudur?

  19. #152
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    montaj yapıldı fakat birkaç sorunumuz var maalesef.ama öncelikle şunu belirteyim bariz rahatladı araç, üstüne birde katı söküp 51lik downpipe yapıldı coolerla beraber.hem ses hemde performans farkedilir şekilde değişti.yalnız ankarada doğru düzgün bağlantı hortumu bulamadığımız için yüksek basınca dayanlıkla akaryakıt hortumu olarak geçen hortumlardan kullandık.onlarda ***** pek esnemediği için titremeye neden oldu.rölantide felan hissedilir ve rahatsız edici bir titreme var.ek olarak turbonun ucundaki plastiği iptal edip bağladığımız flanştada kaçak var.40-50 km yol yaptım turbonun ucuyla flanş arasında baya yağ vardı.oldukça can sıktı açıkçası.yarın tekrar bakacağız.turbodan coolera giden boru turbonun çıkışıyla aynı boyutta 32 lik coolerden emmeye giden boru ise orjinalindeki gibi 51 lik.bunlarda resimler,









    ///MPower

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •