benimki orjinaller üzerinde zatenvalla silikon ayarlayabilsem bende öyle istiyordum fakat ayarlıyamadım mecbur paslanmaz yaptık, bu haftasonuda aöf var bakalım zaman ayarlarsam bağlantı noktalarını ayarlıyacağım.
Konunun gizli takipçisiyim ama dayanamdım yazıcam artık yokmu bitiren biri koysun dyno verisini şuraya![]()
Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
Baskı balata hakkındaki tecrübem,
Ben önce yazılım yaptırdım, sonra cooler taktım, en sonda egsoz boru çapını büyüttüm. ve bunları yaparken hiç yazılım güncellenmedi. Buna rağmen max. 30Bin Km'den baskım sıyırmaya başlıyordu. Artık 3 bakımda bir baskı değiştiriyorduk.
Bilgilerinize.
Valla tahminimce 105 110 hp çıkarıcaz araç zaten hafif boyuna göre iyi gidecek diye düşünüyorum. benimde baskı sert zamanı geliyor değiştirmişken ne yapmak lazım acaba? 110 olduk diyelim, sürekli gazlamıcaz tabikide arada hakkını vericez kendi çapında...baskıyı ele almıyalım sürekli...çözüm üreten arkadaşlar neler yaptılar illa yapan vardır.
bipper ve nemodaki motor 1.4hdi değil mi?nasıl intercooler oluyor anlamadım.
VW BORA 1.9TDI COMFORTLİNE 2000
ben clioya cooler taktım güç falan alamadım aldıysam bile hissedilir derecede değil 1.4 hdi de coolerla güç alınıomuymuş![]()
intercooler montajına başladık .yalnız öncesinde intercoolerı takmadan tekrar bi ölçüm daha yaptık.stock motora yazılımla 94 hp 210 tork vermişti araç yaklaşık ay 6 önce.sornasında kat içi boşaltma ve son susturucu iptali yapmıştık.bugünkü ölçümde gene 94 hp 210 tork verditahmin ettiğim gibi 3-4 hp alamamışım
borular bugüne yetişmedi yarın o da hallolup yazılım güncellenecek bir mani çıkmazsa.
elektrovananın yeni konumu bu şekilde oldu
![]()
///MPower
ayakları bulmuşun süper olmuş bende bulursam daha sonradan onlara geçiş yapacağım. bakalım borularıda bitir direk dyno![]()
Hadi senden haber bekliyorum dynoda 94 den ne ckicak bakalim 105 versn yeter bence
montaj yapıldı fakat birkaç sorunumuz var maalesef.ama öncelikle şunu belirteyim bariz rahatladı araç, üstüne birde katı söküp 51lik downpipe yapıldı coolerla beraber.hem ses hemde performans farkedilir şekilde değişti.yalnız ankarada doğru düzgün bağlantı hortumu bulamadığımız için yüksek basınca dayanlıkla akaryakıt hortumu olarak geçen hortumlardan kullandık.onlarda ***** pek esnemediği için titremeye neden oldu.rölantide felan hissedilir ve rahatsız edici bir titreme var.ek olarak turbonun ucundaki plastiği iptal edip bağladığımız flanştada kaçak var.40-50 km yol yaptım turbonun ucuyla flanş arasında baya yağ vardı.oldukça can sıktı açıkçası.yarın tekrar bakacağız.turbodan coolera giden boru turbonun çıkışıyla aynı boyutta 32 lik coolerden emmeye giden boru ise orjinalindeki gibi 51 lik.bunlarda resimler,
![]()
///MPower
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)