User Tag List

Sayfa 17/21 İlkİlk ... 71516171819 ... SonSon
392 sonuçtan 305 ile 323 arası

Konu: tdci - hdi intercooler uygulamasi ?

  1. #305
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 sn çok büyük fark yaratır abi.
    Arkadaş 40-120 arasını 12 sn de görüyorum demiş, ben inanmıyorum falan diye bişey demedim zaten..
    184 lük 3.20 d ise 40-140 ı 12 sn yapmış sadece varolan anormalliği çözmeye çalışıyorum, ya getz stok değil yada bmwci mal hoş otomatik viteste sadece gaza basarak ne derece bi mallık söz konusu olabilirki...

    Bide sadık 100-170 denemesi biraz mantıksız,hangi viteskerde sıkıyorsun ? 5. viteste 100 den 170 e sıkabilirsin mesela ?
    2 de 40 ta başlayıp 4. Vitestede 170 i görürsün.

    100-170 dünya genelinde öngörülen bi ölçme aralığı değil zaten. 40-140 yada 50-150 genel olarak dizellerin ölçtükleri.. 2 de turbon açıkken sıkarsın 4 ün sonunda zaten 150 yi görürsün...

    Atmo değilsinki 100-200 sıkasın

  2. #306

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracim stock stepne dahil hersey uzerinde 40-140 denedigimde 14 sn cikacagini dusunuyorum

  3. #307
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş 40-120 arasını 12 sn de görüyorum demiş, ben inanmıyorum falan diye bişey demedim zaten..
    184 lük 3.20 d ise 40-140 ı 12 sn yapmış sadece varolan anormalliği çözmeye çalışıyorum, ya getz stok değil yada bmwci mal hoş otomatik viteste sadece gaza basarak ne derece bi mallık söz konusu olabilirki...

    Bide sadık 100-170 denemesi biraz mantıksız,hangi viteskerde sıkıyorsun ? 5. viteste 100 den 170 e sıkabilirsin mesela ?
    2 de 40 ta başlayıp 4. Vitestede 170 i görürsün.

    100-170 dünya genelinde öngörülen bi ölçme aralığı değil zaten. 40-140 yada 50-150 genel olarak dizellerin ölçtükleri.. 2 de turbon açıkken sıkarsın 4 ün sonunda zaten 150 yi görürsün...

    Atmo değilsinki 100-200 sıkasın
    Abi arkadaş 40-120 denemiş vites atışı üst vites geçtiğinde düşük devir spoolün düşmesi vs . Saniyeler kimseye bir şey ifade edemez. videoyu izledim youtubeye yükleyebilirim. Kadran sapması gibi bir sürü şey var . DBN almadan konuşmamız yanlış olur.

  4. #308
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş 40-120 arasını 12 sn de görüyorum demiş, ben inanmıyorum falan diye bişey demedim zaten..
    184 lük 3.20 d ise 40-140 ı 12 sn yapmış sadece varolan anormalliği çözmeye çalışıyorum, ya getz stok değil yada bmwci mal hoş otomatik viteste sadece gaza basarak ne derece bi mallık söz konusu olabilirki...

    Bide sadık 100-170 denemesi biraz mantıksız,hangi viteskerde sıkıyorsun ? 5. viteste 100 den 170 e sıkabilirsin mesela ?
    2 de 40 ta başlayıp 4. Vitestede 170 i görürsün.

    100-170 dünya genelinde öngörülen bi ölçme aralığı değil zaten. 40-140 yada 50-150 genel olarak dizellerin ölçtükleri.. 2 de turbon açıkken sıkarsın 4 ün sonunda zaten 150 yi görürsün...

    Atmo değilsinki 100-200 sıkasın
    4 3 bin 105 gibi bir değerde 5200 e kadar basıp 5 e çekiyorum

  5. #309
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş 40-120 arasını 12 sn de görüyorum demiş, ben inanmıyorum falan diye bişey demedim zaten..
    184 lük 3.20 d ise 40-140 ı 12 sn yapmış sadece varolan anormalliği çözmeye çalışıyorum, ya getz stok değil yada bmwci mal hoş otomatik viteste sadece gaza basarak ne derece bi mallık söz konusu olabilirki...

    Bide sadık 100-170 denemesi biraz mantıksız,hangi viteskerde sıkıyorsun ? 5. viteste 100 den 170 e sıkabilirsin mesela ?
    2 de 40 ta başlayıp 4. Vitestede 170 i görürsün.

    100-170 dünya genelinde öngörülen bi ölçme aralığı değil zaten. 40-140 yada 50-150 genel olarak dizellerin ölçtükleri.. 2 de turbon açıkken sıkarsın 4 ün sonunda zaten 150 yi görürsün...

    Atmo değilsinki 100-200 sıkasın
    Abi benim turbom 2 de gelmiyor bunu demeyi unutmuşum :/

  6. #310
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi benim turbom 2 de gelmiyor bunu demeyi unutmuşum :/
    Sadık sende nasıl bi araba var onu çözsem zaten

  7. #311

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi arkadaş 40-120 denemiş vites atışı üst vites geçtiğinde düşük devir spoolün düşmesi vs . Saniyeler kimseye bir şey ifade edemez. videoyu izledim youtubeye yükleyebilirim. Kadran sapması gibi bir sürü şey var . DBN almadan konuşmamız yanlış olur.
    O zaman 40-140 video ceken tum insanlik dbn eklesin

  8. #312
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadık sende nasıl bi araba var onu çözsem zaten
    Valla sorma bende şaşırıyorum bir an veyron oluyor bi an at arabası 1 -2 ve 3 bin devir altı sağır.

  9. #313
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar bu arada bugün dyno ya çıktım topkapıda 114 hp çıktı, beni tatmin etti açıkcası, bu saatten sonra yapacağım iş turbo değiştirmek olur, şu ankini kucağıma almadığım sürece bu şekilde binmeye devam etmeyi düşünüyorum
    Allah hepimizin gönlüne göre versin.

  10. #314

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah guzel guc yazilim dumanli mi soft sekilde mi ? Biraz daha gideri vardir elbet kat iptali, duz boru gibi seyler var miydi

  11. #315
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah guzel guc yazilim dumanli mi soft sekilde mi ? Biraz daha gideri vardir elbet kat iptali, duz boru gibi seyler var miydi
    yazılım soft değil dumanlı ama hard ta değil, düz boru yok son susturucum duruyor 51 lik downpipe var egr kör + intercooler var
    Teşekkürler

  12. #316

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ortalama 45 hp almissiniz ben begendim gucu duz boru vs ile daha keyifli olur sanirim

  13. #317
    maxima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Engineer
    Mesaj
    283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu arada bugün dyno ya çıktım topkapıda 114 hp çıktı, beni tatmin etti açıkcası, bu saatten sonra yapacağım iş turbo değiştirmek olur, şu ankini kucağıma almadığım sürece bu şekilde binmeye devam etmeyi düşünüyorum
    Allah hepimizin gönlüne göre versin.
    Bi 0-100 veya 0-140 videosu koyma şansınız varmı?

  14. #318
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi 0-100 veya 0-140 videosu koyma şansınız varmı?
    Söz vermiyim ama fırsat bulursam koyarım, 40-140 videsu var önceki sayfalarda, 17-18 sn gibi bi süre.
    Aracımda şu an silkelenme problemi var yüksek ihtimalle maf sensöründen kaynaklanan, sorunu çözüp filtre sistemine el attığım zaman çeşitli videolar ve denemeler yapacağım zaten..

  15. #319
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + olarak baskımda sıyırmaya başladı, güçlendirdikçe başımıza iş aldık

  16. #320

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence bronz isine girmeyin sehir icinde cok sıkıntı yasarsiniz bronzlu bi araba kullanip oyle karar vermelisiniz

  17. #321
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bronz işine girmeden oem debriyaj çok kısa vadeli oluyor malesef..

  18. #322
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracim stock stepne dahil hersey uzerinde 40-140 denedigimde 14 sn cikacagini dusunuyorum
    1.6 lt ve altı dizellerde 120-140 aralığını 2 sn de alabileceğini hiç sanmıyorum ben herhangi bir aracın. özellikle standartken, tam 3 ün ölü noktası devir olarak genelde.

    benim psa grup dizel değil ama şöyle bi video ekliyim, Koray'ın 40-140 ı izleyince karşılaştırdım da hemen hemen aynı gibi, tabi 60-140 olarak karşılaştırdım belki o 1 boy kadar önüme atlar diye düşünüyorum o hızlarda denesek

    sadece remap, 116 bin km, depo full dolu, egr yi temizlemiştim fakat emme de dolu, onu da temizlicem yakın zamanda. 1250 kg 1.4 d4d, tahminim 105-110 hp arasında 240-250nm civarı tork vardır, dyno fırsatım olmadı ***** Antalya'da yok dyno

    Ecutech 1.4 D4D Corolla 60-150kmh Acceleration - YouTube

  19. #323

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende izledim videoyu simdi guzel hizlaniyor araciniz. Benim getz 1187 kg herseyi stock egr vs temizligi yapmadim bu konuda dikkatimi cekti oyle denedim bir gunduz bir gece video cektim belki pilotaj belki hava sartlari ama 11kusurlere indim

    Ayrica 40-140 en fazla 15 olur daha yuksek cikacagini dusunmuyorum en kisa zamanda onu da deneyecegim

    http://www.techturkey.com/forum/vide...-hizlanma.html

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •