User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
96 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: DTI Yukleme

  1. #20
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben insignia turbosu düşünüyodum klima iptali yapmak gerekiyor muş başka türlü manifolt yaptırsan masraf artıcak, klimasız günlük kullanılmaz vazgeçtim hibrit yapınca çok bi artış olmuyormuş Ege de büyük ihtimal nadir kullanır günlük aracı
    -_-_-_-

  2. #21

    Üyelik
    Jun 2011
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    1.267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi bu klima iptali çok şey kaybettiyor sonuçta dizel hem günlük kullanım için aldım hemde arada gaz basmak için dün biraz inceledikte biraz değişik bir bişeyler yapıcaz ustamla beraber gt2056 takarsak gene klima iptali olacak mı 2260 düşündüm gerek yok geç dolduruyor dediler bu konuda uzman olanlar bi yazsa bilgi sahibi olsam ona göre başlıcam arabaya yoksa hiç ellemicem açıkcası arabayı ..

  3. #22
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgili kişilerden aldığım tavsiyeleri paylaşayım faydası olur belki sizede. hybrid turbonun ömrünü garanti eden kimse yok. o yüzden ben direk eledim onu. insignia turbosu olursa klima sökülecek evet. manifold direk uymuyormuş. bunun için araya flanş yapılacakmış ve o şekilde monte edilecekmiş. aşağı yukarı 170-180 hplerde bir araç oluyor ama ek olarak focus coolerı, turbodan itibaren dp, bronz yada organik balata ve ona uygun baskı, cooler için borular ve silikon hortumlar ihtiyacın olacak.bu işlemlerin ardından şahsi fikrim basıncı max yapmadan soft-hard arasında bi yazılımla keyifli şekilde hem günlük hem gazlamalık binersin. bende satmazsam bunu yapıcam.

    2260 a gelince o daha hızlı bi araba yapmanı sağlayacak ama turbon daha geç dolacak. daha çok basınç basacak ve sorun çıkartma ihtimali daha fazla bir araba olacak. günlük kullanıcam, bi ayağım sanayide olsun istemiyorum dersen, insignia turbosu daha çok işimize yarar diye düşünüyorum.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  4. #23
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim 1 ile 2 arasında boş yok bildigin Saka bi yana 250hp de oem şanzımanla yürüdüler. Bir kac takan vardi onlarda da sıkıntı cikti. Oem sanziman fena deil sadece 5 az bu arabaya ve ilk 4 orani cok kisayken 5 fazla uzun.
    bence orana göre içlerinde en uzun 4 geliyo 4-5 arasındaki fark çok az. daha uzun bi 5 lazım dti a 1.6 tdi polodaki gibi
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  5. #24
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insignia turbosu takanlarda turbo kırandan çok üst kapak değişen duydum borgwarner çok sağlam gerçekten
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  6. #25

    Üyelik
    Jun 2011
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    1.267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onat yazın için teşekkür ederim insignia turbosunu herkes tavsiye ediyor yanlız klima iptali mecburi oluyor çünkü klima kompersörü direk motora yapışık duruyor bunun başka caresi yok mudur hybrid turbolu arkadaşımda var 3 4 ayda bir turbo tamire gidiyor kafam karıştı iyicene

  7. #26
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı salih_560 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onat yazın için teşekkür ederim insignia turbosunu herkes tavsiye ediyor yanlız klima iptali mecburi oluyor çünkü klima kompersörü direk motora yapışık duruyor bunun başka caresi yok mudur hybrid turbolu arkadaşımda var 3 4 ayda bir turbo tamire gidiyor kafam karıştı iyicene
    Klimanı iptal etsen n kaybetceksin ki bizim türk milleti klimalı araba alır, sonra gücü azaltıyor yakıtı arttırıyor diye açmaz klimayı ) ben o işe girersem eğer klimayı kesin iptal ettiririm.bi faydası yok. bence sende takma. satarken yanında verirsin yada eski setup a dönersin, klimanı taktırırsın yeniden.

    hybrid bence kesinlikle yapılmaması gerek. he bi usta çıkar derki, ben malımın arkasındayım. yaptığım hybride garanti veriyorum, o zaman hybrid olabilir. ama şunuda unutmamak gerek,oem cooler hortumları nereden baksan 10-12 senelik. fazla basıncı görünce nereden çatlar, patlar, yarar orasını bilemem. yani aslına bakarsan en mantıklısı hazır bi işe giriyorken en iyisini yapmak. az bütçeyle birşeyler yapınca olumsuz geri dönüşü daha çok oluyor.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  8. #27
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klimaya dünya para bayıldım yeni sökmem o yüzden açarım köklerim buz gibi gezerim Yoksa bileydim sökülmesi gerektiğini ellemezdim valla klimayı.
    -_-_-_-

  9. #28
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hybrid ve klima iptalli sistem haric baska önerisi olan

  10. #29
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir arkadaşımın corsa sına hafta sonu yazılım yaptırdık. araçta sadece egr ve kat iptali var. En kısıkta ayarı 100.4 tekerde verdi. bir problemimiz var araç sakin kullanımda 1800 devir gibi kapanıp 2000 devir gibi kendine geliyor. Ama baya net bir kapanma yaşıyoruz. Bununla ilgili tecrübesi olan var mıdır? yazılımsal veya başka ne gibi bir sebepten dolayı bu problemi yaşıyor olabilirz? yazılımı yapan arkadaşımız cuma günü tekrar kontrol edicek ama fikir sahibi olmak istiyorum öncesinde

  11. #30
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hybrid ve klima iptalli sistem haric baska önerisi olan
    yanlışım varsa bilgili arkadaşlar düzeltsin ama 1749 takınca klima iptali gerekmiyor. fakat 1749 içinde çok güzel duyumlar almadım.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  12. #31
    Runaway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07/Çakal Deresi
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arkadaşımın corsa sına hafta sonu yazılım yaptırdık. araçta sadece egr ve kat iptali var. En kısıkta ayarı 100.4 tekerde verdi. bir problemimiz var araç sakin kullanımda 1800 devir gibi kapanıp 2000 devir gibi kendine geliyor. Ama baya net bir kapanma yaşıyoruz. Bununla ilgili tecrübesi olan var mıdır? yazılımsal veya başka ne gibi bir sebepten dolayı bu problemi yaşıyor olabilirz? yazılımı yapan arkadaşımız cuma günü tekrar kontrol edicek ama fikir sahibi olmak istiyorum öncesinde
    turbo veya borular da kaçak olabilir.yazılımla alakalı oldugnu sanmıyorum.

  13. #32
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arkadaşımın corsa sına hafta sonu yazılım yaptırdık. araçta sadece egr ve kat iptali var. En kısıkta ayarı 100.4 tekerde verdi. bir problemimiz var araç sakin kullanımda 1800 devir gibi kapanıp 2000 devir gibi kendine geliyor. Ama baya net bir kapanma yaşıyoruz. Bununla ilgili tecrübesi olan var mıdır? yazılımsal veya başka ne gibi bir sebepten dolayı bu problemi yaşıyor olabilirz? yazılımı yapan arkadaşımız cuma günü tekrar kontrol edicek ama fikir sahibi olmak istiyorum öncesinde
    dti lar genelde yazılım sonrasında yavaş hızlanırken 2000 2100 devirde fıs diye bi söner 2100 sonrası düzelir eger dediginiz buysa yazılımsal birşey sıkıntı yok bütün dtilar böyle
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  14. #33
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnsignia turbosu araya flans yapıldıgı için sıgmıyor zaten. Diger turbolarda güzel bir egzos manifoltu ile klima iptalsiz kullanılabiliyor. Tabi Turbo manifolt yapmakta biraz masraflı

    hybrid turbo yaptık biz billet gtb pal. 2 aydır kullanıyoruz bir sıkıntı yok inşallah olmaz. 1.7 basınç ile 140 larda yürüyor şuanda
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  15. #34
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Runaway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo veya borular da kaçak olabilir.yazılımla alakalı oldugnu sanmıyorum.
    Alıntı Amazing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dti lar genelde yazılım sonrasında yavaş hızlanırken 2000 2100 devirde fıs diye bi söner 2100 sonrası düzelir eger dediginiz buysa yazılımsal birşey sıkıntı yok bütün dtilar böyle
    iki tane aracımızın birinde aynı hareket hissedimeyecek kadar az araçta sadece yazılım var, diğerinde kat ve egr yok ve iki araç arasında o silkelenme ciddi derecede farklı. ikisine de aynı map atıldı diye biliyorum. Araç bakımdan yeni çıktı yazılım sonrası 100 tekerde verdi ama o tepkimeye anlam veremedik. O kadar kapanması normal diyorsanız tabi ki birşey diyemiyeceğim.

  16. #35
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2.193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hybrıd turbo bendede var ege turbo yapımı bıkaç aydır soru yok 1.1 barda 120 hp dyno aldım suan 1.9 bar basıyorum hybrıd turboyla
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  17. #36
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay anasını insignia turbosu takınca klima iptal oluyor he soğudum şimdi elimizde turboda vardı yapmayı düşünüyordum

  18. #37
    yoshimura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    859
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öyleyse oem turbo ile setup yapacak olsak, birazda hızlı bişey olsun istiyorsak;
    hybrit turbo+focus cooler+krom borulama+downpipe+düzboru+egr iptal+westgate iptal+hardyazılım bu gibi bir setupla 140hp den aşağı alınmaz sanırım.
    Yada setup doğrumu iyileştirme yapılabilir mi?
    DTi

  19. #38
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2.193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yoshimura Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyleyse oem turbo ile setup yapacak olsak, birazda hızlı bişey olsun istiyorsak;
    hybrit turbo+focus cooler+krom borulama+downpipe+düzboru+egr iptal+westgate iptal+hardyazılım bu gibi bir setupla 140hp den aşağı alınmaz sanırım.
    Yada setup doğrumu iyileştirme yapılabilir mi?
    benm speclerim
    0,50 mm piston
    ince conta
    egr iptalı
    down pipe
    son iptal
    hybrıd turbo
    tam buyuk emme
    dumansız soft yazılımla ılk 116 hp aldım sonra 1.1 basınçla bıraz yakıt actık 120 hp verdı suan 1.9 bar basıyorum ıntercolır orjınal aracta aşırı bır duman yok ama dynoda ölçemedık lastıklerımde ıyı ama 3 kez denedık 3 undede sardı araba kar tipi lastıklerle bır kez daha denıcez olmadı ama suan 140 a yakındır sanırım
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •