User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
96 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: DTI Yukleme

  1. #58

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Günlük kullanılacaksa fazla heyecan aramayın derim nacizane fikrim. Ben şu haline getirene kadar baya ömür tükettik sanayide... İş yaptırmak çok zor. Turbo girerseniz işçiliği yazılımı tekrar baştan yakıt fazla olacak bu sefer tekrar ayar atacaksınız vs vs... Akraba oldum artık.

    Oem turbo ve cooler ile yürüyorum şu an, 2.0 140hp 320nm passat 5 6 boy rahat geçiyorum durup tekrar geçiyorum hatta Cla c180 de keza 1 2 boy önde giderim diye düşünüyorum. Focus civic de keza vti hariç. 200 den sonra basacak yol yok zaten. O yüzden bi specinizi yapın, bi binin bence gayet tatmin edecektir sizi.

    Şu an emmem port polish 60 lık düz var kat iptal sonda 90 lık varex var egr wesgate iptal 51lik komple krom intake var (gereksiz ama zengin görünsün ) açık mantar filtre var ve hard a yakın yazılımla 120hp 290nm torkla yürüyorum. Cama 100 lira yapıştırsam ön koltuktan alamazlar. O kadar diyorum. Ki tork arttıkça sarmaya başlıyor. Bence oem turbo ile yükleyip bi deneyin. Günlük kullanımda bu spec kesinlikle tatmin eder. Klima iptal edecektim bende turbo için. Absm zaten iptal. Ama gerek görmüyorum şu an... Gayet tırmalıyor asfaltı...

    Bu arada turbo girecekseniz cooler şart bence. Keza yazılımdan önce iat zaten düşük de egt sanırım bayağı aşağılardaydı. Şu an 5dk lık kullanımdan sonra 1 kez kesiciye soksam anında yağ sıcaklık 80-90 arası oluyor kaput alev alev. Sıkıntı yok oem turbo olduğu için ama büyürse soğutmanız gerekebilir...

    Son halinden, konu açmadan önce bi sneakpeek olsun...

    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  2. #59
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiyati turbotekten aldim.

    Ben olaya sorunsuzluk acisindan bakiyorum. Cnc de yapilmis pal icin bile yuzde yuz diyemiyor kimse. 750 tl yi ona verecegime az daha sabreder o parayi 2-2.5 yapar insignia 180 lik ile devam ederim. Kisik basinc 150-170 araliginda on numara keyifli sekilde.

    Yanlisim varsa duzeltin. Paller buyuyor. Pallere bagli bi kisim var. O pallerin dondugu rulmana giriyor. Simdi palleri buyutup rulman stock kalinca n olucak? Rulmanin dayanma siniri azalacak paller daha fazla guc urettigi icin. Eger o rulman kismi degisiyorsa zaten bu ise garanti verilmeyecek bi nokta yok cunku zaten geriye turbonun dokum kismi kaliyor. Rulman kismi degismeyecekse de gaza her oturdugunda korkacagin bisey yapmak mantikli degil. Birdaha 750 vermek akil isi degil
    Turbo flans klima iptali krom boru downpipe bunlar 2. 2.5 gecer bence, + yapılan hiç bir işin garantisi yok 3 tane büyük turbo kıran arkadaşım var
    Benim yaptırdıgımda göbek dahil degişiyor kardeşim içi komple degişiyor.
    Bu pali kıralan turbomuz

    buda revize olmuş turbomuz stage 3



    Buda açık emmelerimiz
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  3. #60
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Amazing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ...
    senin hybrid iyiymiş iç kısmıda değişiyorsa.

    klima iptalini hesap etmedim açıkcası. biz fehmi tekin kardeşimle telefonda hesaplama yaptık. 3 aşağı 5 yukarı rakamlar bunlar. işçilik yok içinde.

    300 tl focus cooler
    1200 tl insignia turbo
    300 tl dp
    400 tl flanş
    200 tl de krom cooler boruları ve ara slikonlar desek
    üstüne ek olarak işçilik ve yazılım parası var.bu speclerde oem baskı balata asla kullanılmaz. bunuda hesap etmek lazım.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  4. #61
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu 92-96 astralardaki dizel 1,7 motor bu bahsettiğiniz motor mu farklı bir şey mi ?

    12-13 liralara 1,7 dtı astralar var yada 2000 model yeni kasa astralar var bunlar alınır mı ? sorun yumağımıdır ?

  5. #62
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Günlük kullanılacaksa fazla heyecan aramayın derim nacizane fikrim. Ben şu haline getirene kadar baya ömür tükettik sanayide... İş yaptırmak çok zor. Turbo girerseniz işçiliği yazılımı tekrar baştan yakıt fazla olacak bu sefer tekrar ayar atacaksınız vs vs... Akraba oldum artık.

    Oem turbo ve cooler ile yürüyorum şu an, 2.0 140hp 320nm passat 5 6 boy rahat geçiyorum durup tekrar geçiyorum hatta Cla c180 de keza 1 2 boy önde giderim diye düşünüyorum. Focus civic de keza vti hariç. 200 den sonra basacak yol yok zaten. O yüzden bi specinizi yapın, bi binin bence gayet tatmin edecektir sizi.

    Şu an emmem port polish 60 lık düz var kat iptal sonda 90 lık varex var egr wesgate iptal 51lik komple krom intake var (gereksiz ama zengin görünsün ) açık mantar filtre var ve hard a yakın yazılımla 120hp 290nm torkla yürüyorum. Cama 100 lira yapıştırsam ön koltuktan alamazlar. O kadar diyorum. Ki tork arttıkça sarmaya başlıyor. Bence oem turbo ile yükleyip bi deneyin. Günlük kullanımda bu spec kesinlikle tatmin eder. Klima iptal edecektim bende turbo için. Absm zaten iptal. Ama gerek görmüyorum şu an... Gayet tırmalıyor asfaltı...

    Bu arada turbo girecekseniz cooler şart bence. Keza yazılımdan önce iat zaten düşük de egt sanırım bayağı aşağılardaydı. Şu an 5dk lık kullanımdan sonra 1 kez kesiciye soksam anında yağ sıcaklık 80-90 arası oluyor kaput alev alev. Sıkıntı yok oem turbo olduğu için ama büyürse soğutmanız gerekebilir...

    Son halinden, konu açmadan önce bi sneakpeek olsun...

    Görüntü güzel beğendim.
    -_-_-_-

  6. #63
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Günlük kullanılacaksa fazla heyecan aramayın derim nacizane fikrim. Ben şu haline getirene kadar baya ömür tükettik sanayide... İş yaptırmak çok zor. Turbo girerseniz işçiliği yazılımı tekrar baştan yakıt fazla olacak bu sefer tekrar ayar atacaksınız vs vs... Akraba oldum artık.

    Oem turbo ve cooler ile yürüyorum şu an, 2.0 140hp 320nm passat 5 6 boy rahat geçiyorum durup tekrar geçiyorum hatta Cla c180 de keza 1 2 boy önde giderim diye düşünüyorum. Focus civic de keza vti hariç. 200 den sonra basacak yol yok zaten. O yüzden bi specinizi yapın, bi binin bence gayet tatmin edecektir sizi.

    Şu an emmem port polish 60 lık düz var kat iptal sonda 90 lık varex var egr wesgate iptal 51lik komple krom intake var (gereksiz ama zengin görünsün ) açık mantar filtre var ve hard a yakın yazılımla 120hp 290nm torkla yürüyorum. Cama 100 lira yapıştırsam ön koltuktan alamazlar. O kadar diyorum. Ki tork arttıkça sarmaya başlıyor. Bence oem turbo ile yükleyip bi deneyin. Günlük kullanımda bu spec kesinlikle tatmin eder. Klima iptal edecektim bende turbo için. Absm zaten iptal. Ama gerek görmüyorum şu an... Gayet tırmalıyor asfaltı...

    Bu arada turbo girecekseniz cooler şart bence. Keza yazılımdan önce iat zaten düşük de egt sanırım bayağı aşağılardaydı. Şu an 5dk lık kullanımdan sonra 1 kez kesiciye soksam anında yağ sıcaklık 80-90 arası oluyor kaput alev alev. Sıkıntı yok oem turbo olduğu için ama büyürse soğutmanız gerekebilir...

    Son halinden, konu açmadan önce bi sneakpeek olsun...

    Gözün aydın birader.. Ne ara aldın yürüdün böyle
    Motor içi çok şık duruyo bu arada.. Allah kaza bela vermesin..

  7. #64
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu 92-96 astralardaki dizel 1,7 motor bu bahsettiğiniz motor mu farklı bir şey mi ?

    12-13 liralara 1,7 dtı astralar var yada 2000 model yeni kasa astralar var bunlar alınır mı ? sorun yumağımıdır ?
    aynı motor abi

    motor isuzu üretimi bi motor. çok daayanıklı olduğu söyleniyor herkes tarafından. kronik ağrızası var. mazot pompa beyni aşağıda. suya sert girişlerde su çekme yapıyormuş beyne. bunun için şasiye monte ettiriyor birçok kişi. bunun dışında ben başka bişey duymadım makinesiyle ilgili olumsuz.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  8. #65
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiyati turbotekten aldim.

    Ben olaya sorunsuzluk acisindan bakiyorum. Cnc de yapilmis pal icin bile yuzde yuz diyemiyor kimse. 750 tl yi ona verecegime az daha sabreder o parayi 2-2.5 yapar insignia 180 lik ile devam ederim. Kisik basinc 150-170 araliginda on numara keyifli sekilde.

    Yanlisim varsa duzeltin. Paller buyuyor. Pallere bagli bi kisim var. O pallerin dondugu rulmana giriyor. Simdi palleri buyutup rulman stock kalinca n olucak? Rulmanin dayanma siniri azalacak paller daha fazla guc urettigi icin. Eger o rulman kismi degisiyorsa zaten bu ise garanti verilmeyecek bi nokta yok cunku zaten geriye turbonun dokum kismi kaliyor. Rulman kismi degismeyecekse de gaza her oturdugunda korkacagin bisey yapmak mantikli degil. Birdaha 750 vermek akil isi degil
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin hybrid iyiymiş iç kısmıda değişiyorsa.

    klima iptalini hesap etmedim açıkcası. biz fehmi tekin kardeşimle telefonda hesaplama yaptık. 3 aşağı 5 yukarı rakamlar bunlar. işçilik yok içinde.

    300 tl focus cooler
    1200 tl insignia turbo
    300 tl dp
    400 tl flanş
    200 tl de krom cooler boruları ve ara slikonlar desek
    üstüne ek olarak işçilik ve yazılım parası var.bu speclerde oem baskı balata asla kullanılmaz. bunuda hesap etmek lazım.
    Aynen bronz baskı şart oda ***** yüksek fiyatlar. Ben çelik katkılı baskı kullanmıştım gayet başarılıydı

    + ben öle bi spec yapacaksam kesinlikle kapak açar subaplara bakarım contayı degiştirirm
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  9. #66
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şahin binboğa diyorum başka birşey demiyorum baskı balatada. sitede konusuda var. efsane adam. efsane esnaf. işi efsane. sohbeti efsane. daha ne olsun. ben organik yaptırdım. 3 bronz 3 oem. fabrikasyon sertlikte hatta daha yumuşak. titreme çok az.

    ekleme : kapak açmak bence de mantıklı. ne var ne yok bakmak lazım. sonuçta hepimizin arabası 200k üstü araçlar. kaç sahibi olmuş. evveliyatı bilinsede kapak içi ne var n yok bakmakta fayda var.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  10. #67
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Krom borunun faydası geliyor mu güce oem turboyla kaçlık yapmak lazım. Maliyeti ne olur işçilikle beraber
    -_-_-_-

  11. #68
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fuatozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Krom borunun faydası geliyor mu güce oem turboyla kaçlık yapmak lazım. Maliyeti ne olur işçilikle beraber
    dizel kısmında bi konuda cooler borularının krom mu yoksa slikon mu olması ile ilgili konuşulmuştu, şimdi bulamadım. kimisi krom olmalı diyordu. kimiside slikon olmalı diyordu. malzemelerin air flowu için ikilemde kalınmıştı sanırım. net kesin birşey okumamıştım.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  12. #69
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyvallah onatım

    birtane astra sw var onu alayım diyorum piknik sezonu açıldı bagaj lazım

  13. #70
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şahin binboğa diyorum başka birşey demiyorum baskı balatada. sitede konusuda var. efsane adam. efsane esnaf. işi efsane. sohbeti efsane. daha ne olsun. ben organik yaptırdım. 3 bronz 3 oem. fabrikasyon sertlikte hatta daha yumuşak. titreme çok az.

    ekleme : kapak açmak bence de mantıklı. ne var ne yok bakmak lazım. sonuçta hepimizin arabası 200k üstü araçlar. kaç sahibi olmuş. evveliyatı bilinsede kapak içi ne var n yok bakmakta fayda var.
    eğer vakit nakit varsa bu bütün işlemleri yapıp büyük turboya girmekte fayda var ama benim sanayide gezecek vaktim yok nakitimde az diyorsanız hybird mantıklı hemde tatminkar.

    Benim aracım 127.000 de idi orjinal km , conta gidiciydi neyin ne olcagı hiç belli olmuyor




    Buda arabam 'dı'
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  14. #71
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyvallah onatım

    birtane astra sw var onu alayım diyorum piknik sezonu açıldı bagaj lazım
    abi 35 senedir gömüyorsun, araba alırken mangalı düşünüyorsun, sonra kilo diyorsun
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  15. #72
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki benim aracımda şuan kat iptal, kendi egzoz borusu sanırsam krom paslanmaz diye biliyorum susturucunun arkasından cutout sistem var kumandalı. Egzoz u krom çeksek komple kaçlık çekmek lazım bunun güce torka faydası oluyor mu benim yazılımda harda yakın 112.4 hp 239.8 tork verdi biraz daha arttırmak için soruyorum faydası varsa ankara da nerede kaça yapılır ?
    -_-_-_-

  16. #73
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fuatozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki benim aracımda şuan kat iptal, kendi egzoz borusu sanırsam krom paslanmaz diye biliyorum susturucunun arkasından cutout sistem var kumandalı. Egzoz u krom çeksek komple kaçlık çekmek lazım bunun güce torka faydası oluyor mu benim yazılımda harda yakın 112.4 hp 239.8 tork verdi biraz daha arttırmak için soruyorum faydası varsa ankara da nerede kaça yapılır ?
    Boru komple 51 lik ideal, krom veya demir bi faydası yok krom paslanmaz o kadar
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  17. #74
    fuatozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polish işlemi yaptırsak peki ?
    -_-_-_-

  18. #75
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fuatozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki benim aracımda şuan kat iptal, kendi egzoz borusu sanırsam krom paslanmaz diye biliyorum susturucunun arkasından cutout sistem var kumandalı. Egzoz u krom çeksek komple kaçlık çekmek lazım bunun güce torka faydası oluyor mu benim yazılımda harda yakın 112.4 hp 239.8 tork verdi biraz daha arttırmak için soruyorum faydası varsa ankara da nerede kaça yapılır ?
    downpipe maliyeti 300 tl. başkent organizeye şaşmaz tarafından girince alt geçite girmeden yan yola sapıyorsun. ışıklara gelmeden sağda bi egsozcu vardı. adını karıştırıyorum. ben bu fiyatı ordan aldım. oem turboda kimisi çok fark ettirir dedi, kimiside bi farkı yok dedi. o yüzden ben oem ölçü devam ediyorum.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  19. #76
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    downpipe maliyeti 300 tl. başkent organizeye şaşmaz tarafından girince alt geçite girmeden yan yola sapıyorsun. ışıklara gelmeden sağda bi egsozcu vardı. adını karıştırıyorum. ben bu fiyatı ordan aldım. oem turboda kimisi çok fark ettirir dedi, kimiside bi farkı yok dedi. o yüzden ben oem ölçü devam ediyorum.
    çopur yücel abi
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •