uyguın 5 litrelik cooler alıp tamponun ortasına takma düşüncesi var kafamda :) siz ne yaptınız durum nedir
Printable View
bende aynı düşüncedeyim. 5 LT lik bir cooler ile ilerlemek. Baskı balata konusunda kafamda soru işaretleri var sadece. GTC1244'e geçip yazılım remap yapılınca yetecek mi baskı yoksa kaçıracak mı? :D Şuan amortisörleri bekliyorum. Sonrasında diğer işlere girişicem.
Araç ne durumda şu an? Takip edemedim konuyu. Süreler nasıl?
şimdi alınacaklar listesine göz atarken aklıma geldi. Dizel araçta dump valve gerek olmuyordu dimi? Yoksa ben mi yanlış biliyorum. Bir yerde bu şekilde okumuştum yabancı forumlarda. Yani sorum şu aslında sipariş listeme blow off eklemeli miyim? + - ne getirir bana. Artısı varsa yaparız. Blow off ve dump valve çalışma mantığını biliyorum sadece dizel konusunda gerek yok diye kulaktan dolma bir bilgim olduğu için sormak istedim.
üzerine bir çizgi çekiyoruz o zaman. Bir artısı yok ise dizelde değmez o zaman. Ses peşinde değilim :D
son durum nedir cooler yaptırıcam ben cumartesi turbo ne koyucaz
2014 308 im var ehdi 115 hp olan.Yazilim var suan dp ve egr iptali yapsam duman durumu ne olur? Bir de dp den sonra arabadan sacma sesler cikiyor mu ? Var mi yardimci olabilecek biri :)
valla ben 1244 koyucam daha büyük gerek yok bana. Hanım da kullanıyor aracı. Cooler için Bursa'dan bir fiyat aldım ama fazla geldi. Hala amortisör beklediğim için ilgilenmedim pek bişi ile.
Bu arada facebook'da VTS/GTi vites topuzu satan biri var ilgilni çekerse 70 TL diyor. Ben ilk niyetlendim sonra vazgeçtim. yıllarca aynı topuzu kullandım değişiklik olsun :D
C2 Club Turkey Offentliche Gruppe | Facebook
yazılımlı, dp li ds3 ile 90 lık yeni kasa stock clio symbolu gecemedim en az 3-4 boy civarı geciyor. bence ugrasmaya degecek bir arac degil.
ilk fırsatta denicem
hallet bakalım foto istiyorum mutlaka. yani çok aman aman fark etmez ama yabancı forumlardaki örneklerde 1244+dp+egzoz+egr+remap ile 155-160 arası almışlar. tork 300 lü bişidi net hatırlamıyorum. 1100 kg araba için baya iyi olur ve orijinal bir sistem olur. manifolt falan ellemeden.
yazılım-kat iptal-düz borulu 1.1crdi ile 90lık clionun içinden geçiyordum.
dp-yazılım ds3 geçemediyse sıkıntı var derim
ds3 hdi kaç kg.
O speclerde 1.6 92 ds3 yada yakın kilolardaki 1.6hdı (301 c ellyse vs ) symbolu rahat geçer bi sıkıntı var bence ds de, yanlız ikiside standart olursa durum tam tersi . Tabi aşırı fark yok stock halde taş çatlasa 2-3 boy fark olur .
Yeni kasa 90 lık symbol 109 luk focus la aynı gidiyodu bizzat denedim hatta kalkısta bi tık daha iyi. Ayrıca ek bilgi olsun 1.5 dci 90 lık yeni motorlar doğru ölçen dyno da daha güclü çıkıyo 98 hp bile çıkan clio4 ler var .
Not: 1.6 hdı kullanıcısıyım ama gerçekler böyle .
valla clionun sahibi aramızdan bir arkadas hatta soyle soyleyeyim 100-200 5 sn altı kosan bir araca sahip bi abimiz :) clioya birsey yapmıstır belki ama stock sirket aracı normalde :)
ds sahibi arkadasımız da burdan hala konuyu gormemis demekki görse bir iki birsey yazardı aracı ile ilgili.
kafa kafaya hiç yarıştırmadım ama hem 2008 ghia hem 2010 makyajlı titanium sahibi oldum 1.6 tdci 109luk onun yanısıra 2 adet manuel (biri racechipli) hem 2 adet edcli clio hb 1.5 dci 90lık (biri remaps yazılımlı) binmiş biri olarak bana 109luk tdci oldukça performanslı gelmişti.
focus ile stock yazılımsız 210ları gördüğüm oluyordu clio 200 demiyor, focus 180e kadar asılırken clio 160sonrası resmen kayaya çarpar gibi yavaşlıyor rüzgar karşısında.
dediğim gibi yalan söylemim hiç yarışmadım ama his olarak bu konu açılmamış olsa focus daha seri diye iddia ederdim, belki yazılımlı aracım bir tık az birşey daha seridir derdim.
acep bahsi geçen yarıştırılan 1.6hdilar tdcilarda map sensörü,turbo vs sağlıklımı yada kmleri nedir. 1.6tdcilar 0-100 10.9sn görünüyor dediğim gibi onunla kıyaslayamıyorum ama yazılımlı (115hp-270tq) edcli aracımla yakın arkadaşımda olan 1.5 120hp powershitf yeni kasaya ciddi bir farkla olmasada yeniliyorum düzde yada rollingde, son hızlara doğru 170den sonra o akıyor gidiyor.
garip bir şekilde ara hızlanmalarda ben daha iyiyim ama oda var, düz kapışmayıp yolda eğlencesine gazladığımızda yavaşlayıp tekrar asıldığımızda benimki belirgin şekilde daha tepkili ve seri toparlıyor.
Son durum nedir? @CenKeR @Aranel Ciryatan
cooler takıldı şuan laga düşme vs yok tıkanmadan üst süratlere çıkıyor basınç açmadık dumansız yazılım mevcut hala :)
https://i.hizliresim.com/LOY2GV.jpg
https://i.hizliresim.com/1G2475.jpg
https://i.hizliresim.com/rJmjyP.jpg
Maşallah @CenKeR kazasız belasız gazla :)
1.6 hdı 92 230 tork un stock basıncını bilen var mı ?
Cenker maşallah :D remap sonrası kendine gelir iyice tahminen. iat kaç bakma şansın oldu mu obd ile falan
Yararlı olacağını düşünüyorum. Forumdan bir OscaRR'ın tavsiyesi üzerine biraz GTD1244VZ yi araştırdım ve aşağıdaki yazıyı buldum. Umarım işine yarar uğraşanların. :)
DS3 1.6 eHDI 92 BHP turbo upgrade - MHI TD02 to Garrett GTD1244VZ VNT turbo - DS3 Owners Club - DS3Club.co.uk
sonunda pedallarım geldi :D 28 Ağustos'ta sipariş vermiştim aliexpressden.
http://www.hizliresimyukle.com/image...88927843_o.jpg
ooo cixxxx bendede war kanka :D cidden kullanışlı