nesil farkı var, gtd daha yeni nesil. verim daha yüksek, gtd bilyalı ve seramik kaplamalı (hepsi mi bilmiyorum) diye geçiyor
Printable View
Sabah alttan girdim ustten ciktim bluehdi larda da gtd oldugunu ogrendim. Psa da 1600 tl vw de 2400 tl gtd1244vz :) saka gibi
Arkadaşlar 1.6 hdi 110luktan çıkan garrett 1544v turbo var elimde kanatlarda sorun yok. Ama ya burçlarının filan değişmesi şart. İsteyen olursa pm den ulaşabilir. 1.6 hdi 90lıklara bolt on uyuyor yağ giriş dönüş aynı
1.4 hdi a takanlar bile var.
Bayadır güncelleme yapmamıştım.
Ufak dokunuşlar :)
https://i.hizliresim.com/Manrja.jpg
O zaman bi güncelleme daha alalım iyi gidiyordu :)
Cumartesi muayene var. Biraz önce DPF falan takılı gittim egzoz ölçümü yaptık geçtik sıkıntınız. Cumartesi sabahtan da muayene. Sonra İkitelli'ye Yener turbo ya geçicem. GTD1244VZ'yi almak için. Güçlendirilmiş pal falan uygulanmış buldum bir tane. Turbo sıfır ve yeni paller de sıfır.
İntercooler için RCZ cooler önerisi aldım. Bostancı sanayideki kale radyatör 850 TL dedi 760 - 175 - 60mm ölçülerindeki cooler için. Fiyat yüksek. RCZ cooler 650 liraya alınıyor. Yarın eğer müsait olursam bi Fidex Performans Ahmet'e gidicem. RCZ takarsak borular vs işçilik nasıl olur diye ona göre hareket edicem.
Şimdilik bu yönde olsun güncellemeler. Bu arada kromları hala takamadım havalardan dolayı. AA bide bugün K&N kutu içi filtrem geldi. :)
seninle benden başka ds3 e-hdi yapan yok galiba :D
Turboyu alamadım cumartesi Yener Turbo ile telefonda doğru iletişim kuramamışız elinde GTC1244VZ varmış. Neyse anlattım durumu GTD1244vz istediğimi vs yarın tekrar hatırlatma amacıyla arayacak kendisi. GTD1244vz de 6'lı pal var. Onu 8 pal olarak ve daha büyük pal olarak değiştireceğiz.
Ayrıca RCZ cooler sipariş edicem fakat 2 çeşit çıkıyor ne fark var bilen var mı?
bana bir yardım gerekiyor arabada cooler yazılım dp hybrid var günlük kullanıyorum zaten biraz daha artık açalım dedik arabayı 1.7 bar basıyorduk ancak 1.5'in üstüne çıktığı an araba kesiyor ve stop ediyor akışmetredir dedik yenisiyle denedik aynı akışmetrenin fişini çektim yine aynı acaba yakıt pompası mı yetmiyor nedir 1.7 bar olunca arabanın kaderi değişti resmen ama kullanamadık işte yardımlarınızı bekliyorum
hdi motor 1.5 bar üstü korumaya alır. Maxi gauge un yaptığı map emulatörüyle 1.7 bar da yürütebilirsiniz. Aynı sorunu bende yaşadım . 1544v turbonun vntsini basınçla kontrol ederek kullanırken 1.5 bar üstünde anlık kesiyordu. Tek çare emulatör. Ben 1544v 1.4 bar üstüne kırılgan olduğundan standart basınca dönmeye karar verdim.
Dostlar selam, Turbo işini ararken bir turbocu ile görüştüm. Arkadaş GTD1244vz senin aracına uymaz elektronik vakum var dedi? Bu konuda bilgisi olan var mı? Sipariş geçicem ama bu yüzden kaldım ortada.
Aynı sorun bendede ne yazıkki var havalar soğudukdan yüksek basınc arızası veriyor (p0238) debriyajım kaydırmaya başladı baya bir şekilde onunda etkisi olduğunu düşünüyorum 1.5 1.6 peak atıyor olmadı bende emilatör takıcam duruma göre
Güncel olsun :)
https://i.hizliresim.com/1JDdo1.jpg
Şu dizelleri bi bitirelim de yaz girişi bursa da denemeye cıkalım ne dersiniz ds3 culer :D
bizde arabayı satmamıs olur ısek
oem turbo
oem debrıyaj
fıltre dp yazılım 307 ile geliriz :)
Filtre kitimiz su şekilde fotoğrafta sağ da gözüken kutunun altında acık k&n filtremiz mevcut
https://i.hizliresim.com/z0lnzg.jpg
Evet cenkee dün itibariyle macerasına son verdi. :) yeni alan arkadasi buralarda gorebilecek miyiz bakalim. :)
Ufak ufak toparlıyoruz
https://i.hizliresim.com/8Y81Na.jpg
benden kil adamlar varmis dedirttin bana helal olsun.
ne aldin turbo ? hadi bakalim hayirli olsun ariza isiklarin.
110 luk turbosu diil mi o ?
rcz intercooler ve yag sogutucu neden aldin ? fuzili masraf etmissin ya. persembe gelince deneyelim bi 100-200.