bende bugün geçtim siparişi :D :D
bakalım ne zaman gelicek
Printable View
bende bugün geçtim siparişi :D :D
bakalım ne zaman gelicek
Anadolu yakasında Turbo Timer montajı için önerebileceğiniz bir elektrikçi var mı?
pedal link burada Tahmini Teslimat Zamanı
Konunuzu takıpteyım :) psa oldugu ıcın fakat yanlıs anlamayın turbo tımer falan gereksız harcamalar olur dıye dsunuyorum :)
gelişmeleri bekliyorum
Helal olsun ugrasiyorsun en ince detaylara kadar . Cok guc cikmicak ama zevk alicaksin.
Amacım zaten çok güç değil en başında da dediğim gibi. İngiliz bir arkadaş GTD1244vz VNT uygulayarak 140 hp almış ve yazılımı çok kısıkmış. Güç eğrisi çok güzel olmuş resmen devir bitene kadar tüm güç var arabada. Yarın baskı balata falan değiştirip filtreleri yenileyeceğim. Maalesef hala amortisörlerim gelmedi. Tahminen önümüzdeki ay turbo yu sipariş edip aracı muayeneye sokup işlemlere başlayacağım. Öncelikle DR.ECU ile görüşmem lazım ama GTD1244VZ VNT için yazılım konusunda nasıl destek olacak. İngilteredeki eleman 150 farklı remap deneyerek tam ayarı yakalamış :D
5 lira para gomersin bi thp kadar gitmez . Thp alsan ayni paraya 5 liralik yakit farkini bitiremezsin :)
thp araç kullandığım için daha önce tekrar denemeye gerek duymadım. 207RC fazlasıyla cebimi yakmıştı. genelde sakin kullanan biri olduğum için araç çok az yakıyor. Şuan şehir içi 100 TL ile 500 km yi deviriyorum. 207RC varken bunun imkanı yoktu :D tam 2 katı yakıyordu. Amaç dediğim gibi rolling kovalamak vs değil araç biraz giderli olsun yeter bana. :D kişisel tatmin kısaca :D
@Aranel Ciryatan abi son durum nedir? Var mı bir ilerleme? @CenKeR den de bir ses soluk çıkmadı. Yazılımı felan ne yaptı acaba
Bu arada baskı balatam belirgin bir şekilde kaçırmıyordu fakat debriyaj bilyasından ses geliyordu. Asıl amaç onu düzeltmekti aslında. Baskı kötü ise onuda değişiriz mantığı vardı. Hatta cuma günü ustama giderken artık debriyaja basınca çat çat çat diye ses gelmeye başladı. Bilya iyice dağıldı yolda. Neyse söktük açtık ve bir baktık ki balata sıfır. Tamamen bitmiş. Ama kaçırmıyordu oda enteresandı. Gayet kavrama vardı. Neyse baskı balata değişti ve aracı kullanmaya başladım oda nesi :D araba sanki 20 hp güç geldi. Meğer ben aracı aldığımdan beri böyle kullandığım için bana doğal gelmiş gidişi. Bide "güzel gidiyor yaa" diyordum. Sonuç şuan çok güzel oldu. Turbo büyütünce kendi çapında ciddi güzel olacak bu araç onu anladım.
2 çeşit balata vardı parçacıda. biri 300 TL civarı idi. Valeo idi sanırım. Bide Citroen'in sonradan güncellediği daha güçlü olan orijinal balata vardı. Güçlendirilmiş olanı aldım. 300 TL olanda çok fazla problem yaşanıyormuş.
güncel isteği üzerine bir güncel çekeyim
Arka frenleri diske çevirme mevzusu için parça listesini çıkardım.
Arka taşıyı parça kodu mevzu idi en sonunda doğru olanı destek alarak çıkardım. Şimdi kaliper mevzu kaldı ki en pahalı durum sanırım. ortalama 1500 TL civarı bir fiyata çıkıcam gibi görünüyor şimdilik toplam masraf olarak ve parçaları sıfır kullanarak. Bostancı sanayide patlak bir DS3 var gidip ona bakıcam müsait bir zamanda. Belki tırtıklayacak bişiler çıkar.
Amortisör hala ve hala gümrükte. Firma çekemiyor zorluk çıkarıyorlar. Elbet gelecek ama bekletiyorlarmış.
Turbo mevzunda GTD1244VZ kararım devam ediyor fakat Cenker saolsun "abi buda oluyormuş, abi bunda manifold değişmiyormuş" dediği için şuan beklemedeyim. ondan haber bekliyorum. :D
Aliexpress'den kemer için klips almıştım kemer tokası aşağı kaymasın diye bi o geldi bugün işte. Ayrıca muayene öncesi xenonları sökücem ve ihtiyacı olana hibe edeceğim için H7 Nightbreaker Laser ve H1 Nightbreaker unlimited aldım.
Şimdilik bu kadar. Bu arada Pro kit olarak aldığım baskı balata cidden güzelmiş aracın gidişi baya değişti. Sağlam kaçırıyormuş eski balatam.
hiç sevmem ama
durmak yok-yola devam :)
Ağız tadıyla gazla abi inş :) kadran videosu bekliyorum ben turbo öncesi sonrası fena olmaz aslında :)
bir fırsat olmadı çekmek ilk fırsatta bir çekeyim. Sancaktepe'de oturuyorum otobanda da gazlayamıyorum artık iki nokta arası radarı nedeniyle.
Biraz önce çok güzel bir haber aldım. Sonunda Bilstein B6 amortisörlerim gelmiş :D
Ve sonunda bebislerim geldi :)
https://i.hizliresim.com/EyRjVz.jpg
Güncel gelsin o zaman
https://i.hizliresim.com/ROOmgo.jpg
Evetttt gelelim bu kadar para verdiğimiz amortisörlerin bize neler kattığına :D Pazar sabah erken saatlerde Şile tarafına gittim. Normalde aracı denediğim bir yol var Şile merkezden Gebze tabelasını takip edince. Eski amortisörler varken bayağı zorlamıştım orada aracı limitlerini çözmek için. Neyse sabah erken saatlerde gittiğim bu yolda fren noktalarımın eskine göre çok geliştiğini fark ettim. Araba virajlarda cidden süzülüyor ve direksiyon hareketlerime çok iyi tepki veriyordu. Önceki amortisörler ile arka tarafta devamlı bir gelme eğilimi vardı şuan o eğilim kesildi. Yolda aracın hafif yerden kesilebildiği bir sekme noktası var. Önceki amortisör ile gazdan ayağımı çekmek zorunda kalıyordum çünkü çok ciddi bir sekme oluyordu ve araç kontrolden çıkacak gibi hissettiriyordu. Şuan o sekmeden zerre olmadı. OK gibi geçti araba o noktadan. Yolu bazı bölümleri ıslak olduğu için daha fazla zorlamadan dönüş yolunu tuttum. Aracın üzerindeki lastikler çok ama çok kötü Firenza diye bir marka. En kısa zamanda onları da adam akıllı bir lastik ile güncellersem yol tutuş ile ilgili işlemleri tamamlamış olacağım.
Şimdi sırada arka kampananın disk sistemine dönüşmesi var :D
işlerden gidebilsem turbocuya olaya gelişme katıcam :D kısmetse bu hafta içi gidicem abi
Valla turbo mevzunda senden haber bekliyorum. Fren için çıkmacı ile konuştum komple sisteme 1000 TL dedi. Bugün ustam sıfır alırsak kaça alırız onu çıkaracak parçacıdan. Eğer fark az ise sıfır olarak toplayacağız arka freni. 1000 TL fazla geldi açıkcası çıkma için.
bende 2006 c3 1.6 hdi sahibiyim özellikle turbo kısmında yapacağınız değişikliği takip ediyorum.konunuzun takipçisiyim. inşallah istediğiniz sonuçları alırsınız.
aracım 1.6 dizel olsaydı dizelin 1.6 grubu için ürettiği en büyük turboyu takardım accent blue 128 lik turbosunu takardım 1549vb olarak geçiyor isterseniz oem no verebilirim hbrit olmadan bile +170 hp gibi güçler alırsınız büyük ihtimal flanşlarınız olmucak ama biraz tadilat la işini iyi yapan bir usta onu rahatlıkla oturtur oraya belki up pipe gerekebilir. k&n kutu içi iyi bir yerden alan şnorkel ( panjurdan yada sis farı) aracı biraz hafifletmeyle çok zevkli olur bence aracınız...
aracın net kg si nedir ?
evet Cenker'in VNT'siz hybrid uygulaması sonrası ben yine 1244VZ üzerine yoğunlaşmış durumdayım.
Şimdi bunlarda GTD ve GTC olmak üzere 2 model var. GTC'leri HDi'larda kullanıyorlar GTD'leri TDi'larda fakat önceden bilgisini paylaştığım ingiliz eleman GTD kullandığını belirtmişti ve soft yazılım ile 140 hp civarı almıştı. GTC için parça kodunu kolaylıkla service.citroen den buldum fakat GTD için maalesef bulamıyorum. bu 2 turbo arasındaki farkı bilen arkadaşlardan destek bekliyorum.
abi bırak VNT'yi yap hybrid miss gibi :D bakalım 150 oldu yeter bana şuanlık üst hpler için manifolt vs kesilmesi lazım