hayırlısı olsun artık.
Printable View
hayırlısı olsun artık.
Megachipse uğra , senin ilacın Gazihan.. Birlikte gidelim hatta.
o kadar emek verdin,hemen pes etme bencede
Call me 05076974834 hadi bursaya gidek benim arabada orda.
simdi fark ettim araba ariza yakmiyor ama arka planda p0299 verip cruise falan kullanmama izin vermiyor. valla yakicam arabayi. ozgun e yazdim simdi anlattim durumu bakalim ne diyecek ama bu manuel vnt ayarinida bozduk. sadik bursaya gitme sansim yok ben o kadar zamani olan biri degilim maalesef :) yazilimi bursada yaptirmaya calismam demek uzun bir sure paso bursaya gidip gelmem demek. eski turboya donsem daha ucuza cikar
bugun gazihan ile gorusecegiz. atasehir e gel bugun bir on görüşme yapalım ve müsait gün belirleyelim dedi.
O kadar emek verip uğraşıp emek verdikten sonra böyle sıkıntıların çıkması üzücü. Ds3 seven birisi olarak sonucu bende merak ediyorum
arabanin yanindayim cok guzel olmus. dogru yolu bulmussun :)
hadi hayırlısı olsun
o pacaliklar olmamis yalniz. bitince benim duldulle deneyelim.
sizlerinde destekleri ile Mehmet Gazihan'a götürdüm aracımı. 12.Temmuz.2018 tarihinde Mehmet orijinal yazılımı tekrar yükletmemi istedi. Bende Serhan Oto Citroen servisi ile görüşerek geçtiğimiz Cumartesi (tatil vs derken kaldı bu tarihe) orijinal yazılımın yükletilmesini sağladım.
Birde ne göreyim araba orijinal yazılım ile sorunsuz gidiyor. Sadece DPF arızamız var oda normal DPF yok :D Neyse bugün Mehmet Gazihan aracımı tekrar yazdı ve şuan 2.0 bar peak ile yürüyor araç. Boost problemi yok. Altlar süper üstler süper. Dyno yapmadık "1-2 hafta bir bin. Arıza falan yakarsa kontrol edelim. Bazen sensörler hemen yakmıyor" dedi ve 1-2 hafta sonra hatta biraz daha açarız aracı ve dyno yaparız dedi.
Öncelikle burada Mehmet Gazihan'a gitmeme vesilen olan dostlara ve Mehmet Gazihan'a sonsuz teşekkürler. Aylardır süren aracımın dengesizliğini aracı kendi kullanıp kontrol ve testler yaparak çözdü.
Demiştik ilacın Mehmet abi diye :)
Hikayenin sonunun mutlu bitmesine sevindim o kadar emekten sonra olmasaydı yazık olurdu güle güle kullanın dyno verilerini bekliyoruz
Gazihan bazı bayilerinden dolayı sevilmiyor. Aynı zamanda bazı markaların fanboyları gereksiz eleştirilerle yıprattılar diye düşünüyorum. Dizel üzerine böyle bilgili bir adamın olması çok güzel.
gözün aydın mehmet
sorunsuz binmen dileğiyle.
peak 2 bar,cont 1.7falan yürüyor herhalde.işim yüzenden dynoya ben çıkmadım.hep aklımda.
1-2hafta sonra çık dene derim.güçten çok eğrini çok merak ediyorum.
Cont 1.8 civarı. 2 bar ı nadir görüyor zaten genelde 1.95 falan. keyifli şuan baya sürüsü. 2. viteste falan dip gaz yapmaya gelmiyor hemen ESP devreye giriyor.
Pazar bir Citroen buluşmasına gittik. Çıkışta araba bir anda "Engine Management Faulty" verdi. (Resmen göze geldik) İşin enteresanı arıza lambası falanda yakmadı sadece service yanıyordu. OBD ile baktım ama OBD hatayı bulamadı. kontak kapatıp açınca siliniyor gaza basınca tekrar geliyordu. Neyse dün yani Pazartesi ustama gittim. Diagbox ile baktık fasılalı iletişim hatası vermiş ABS beyni ile motor beyni arasındaki bağlantıya. Sildik problem geçti. Cumartesi Kadiköy Eski Salı Pazarı otoparkında cüzdandan parayı çıkarmaya çalışırken sol tarafı çukara vurmuştum altını. Herhalde o ara bir kesinti oldu. Sonrasında çünkü hiç basmadım eve giderken hep yağmur vardı.
Şimdilik problem yok gibi bakalım :D Maşallah diyim ben yine. Hanıma da dedim zaten çok paylaşım yapma foto falan göze geliyoruz resmen die :D
Abi bi kadran videosu görelim artık :) kazasız belasız sürüşler
Evet uzun bir aradan sonra güncel olsun. En sonunda Mehmet Gazihan ile boş günlerimizi denk getirip bugün son dokunuşlar için aracımı kendisine götürdüm. Uzun ve güzel sohbetlerle beraber aracımıza en sonunda ölçüm yaptık ve sonuç gayet güzel gözüküyor :) Tekrardan kendisine sonsuz teşekkürler.
https://i.hizliresim.com/Ov2DM4.jpg
Bu arada hem tekrar güncel olsun hemde bu işe girişecekler için özel olsun.
Aracımda GTD1244vz turbo uygulaması bulunmaktadır. Bu turbo 1.6 HDi motorların Euro6 versiyonlarında kullanılan turbodur. Genelde 1.6 HDi 120 hp versiyonlarda kullanılmaktadır. VNT'li turbo olduğu için tepkileri diğer turboya göre daha iyidir. Aracımda extra olarak RCZ intercooler, krom boost boruları ve krom egzoz sistemi bulunmaktadır. Son susturucu olarak sesi biraz engellemesi için 60'lık spor susturucu kullanılmıştır. Araç bu şekilde 92 beygir olan orijinal halinden 158 beygir 340 nm tork olan gücüne ulaşmıştır.
Şuan keyifli bir sürüş sunmaktadır. Daha büyük turbolar tabii ki uygulanabilir fakat aracı kesip biçmeden tamamen orijinal hali ile kullanım için bu turboyu ideal buldum ben.
Bu araçlarda 1.6 bar üzerinde arıza yanmaktadır. Bir çok HDi kullanıcısının bu engel ile karşılaştığını görebiliyorum. Hem bu engeli çözmek hem de araca uygun bir yazılım desteği almak için de Mehmet Gazihan ile görüşebilirsiniz. Turbo değişimi konusunda Yurt Motorsport Harun Yurt destek olmuştur. Egzoz ve boost boruları Fidex Performans Ahmet Fidan tarafından yapılmıştır. Soru sormak isteyen olursa seve seve destek olmak isterim. Keza bu süre zarfında çıkabilecek bir çok sorun hakkında bilgi sahibi olmuş oldum.
çok cixxx olmuş.
maşallah iyi günlerde bin.
HDi motorlar için 4 bar map sensörü var mı acaba bilen bir arkadaş var mı? :D
Güncel olsun sonunda jantları boyattım :D
Yalnız araç ailemin apartmanında idi jantlar boyada iken. Açık otopark ve resmen çamur yağmış o yüzden detaylı çekmedi. Afedersiniz *** götürüyor :D
https://i.hizliresim.com/8aaQW7.jpg
Boya koruma sonrası biraz foto paylaşayım :) Bu arada 208 GTi alma düşüncem olduğu için araç ilan dışı satılık. Düşünen olursa özelden yazabilir.
https://i.hizliresim.com/ZXaNrA.jpg
https://i.hizliresim.com/lq8Yok.jpg
https://i.hizliresim.com/V9GpZV.jpg
https://i.hizliresim.com/nQaPvg.jpg
https://i.hizliresim.com/163P9D.jpg
https://i.hizliresim.com/LlXPJ1.jpg
https://i.hizliresim.com/r5aLqM.jpg
https://i.hizliresim.com/7apmOv.jpg
https://i.hizliresim.com/P1A3RQ.jpg
https://i.hizliresim.com/qdaqgW.jpg
https://i.hizliresim.com/MVbYza.jpg
Elinize emeğinize sağlık kesenize bereket.
son haliyle hiç dbn süresi aldınız mı ? araaç kaç kg ? kaç barda peak atıyor turbo ?
0-100
50-150
100-200 ?
Hızlandığının en iyi gerçek göstergesi süre almaktır aslında stok süre ile karşılaştırmak basit bazen dizeldeki tork hissiyatı hızlanmış çok hızlı gibi gösterebiliyor. Musait bir zamanınızda süre alıp paylaşabilirseniz sevinirim.
şu an bendede 1.6 tdci focus var hybrd turbo big cooler 100 mm green hava filtresi down pipe stage 3 2.1 peak 2 bar basıyoruz bayağı keyifli duman akıllı gidersen sıfır :) kafamda biraz gtd 1449 turboya geçmek var hatta turbo evde bir flanş vs işleri var :)
Şimdi bu psa 1.6 hdi lar 1.6 bar basamıyor bassa bile arızaya düşüyo demişşinizde en son 2.0 bar civarlarda bastığınız yazıyor
Basıncı artırmayan selenoid valfimi ? O mu engelliyordu ?
Nasıl çözdünüz?
3.1 Bar MAP sensörü kullanılıyor. parça kodunu hatırlamıyorum ama ben yaparken bulamamıştım parça kodunu.
Sonradan bu elemanın yaptığını görmüştüm >> https://hdi-tuning.co.uk/downloads/G...Mlg7nidKs9Qfhw