Yok olabilir..Bilmiyorum..
Bilmediğim için diyemiyorum..
Yok olabilir..Bilmiyorum..
Bilmediğim için diyemiyorum..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Merak ettigim birsey var.
70hp MJET, chiple filtreyle ıvır zıvırla 100hp oluyor zaten...
Araba zaten hafif, tork da yüksek olunca gayet keyifli hızlı oluyor.
Turbo degisimine neden gerek duyuyorsunuz, basınıza bela arıyorsunuz?
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
şoyle bişe soleyım abı adamın bırının turbosu arızalıydı multijet yıne aynı turbodan adam turbo alacaktı bızımkı aklımızda değiştirme fıkrı wardı adama sattık yenı turboyu aldık taktık kesmedıgı zaman çok guzel oluyor ama kestımı can sıkıyor yarın ayar yapılacak bakalım dzelcekmı basinç bıraz kısılacak zaten yarın akşama yazarım ne oldugunu
Anladım umarım sorun cözülür.
Ama bu meretler fazla zorlanmaya gelmiyor![]()
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Tahrik türbününün geometrisi aynı iken kompresör türbününü büyütüp ağırlaştırmak tek başına yeterli bir sebep..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
emegi gecen herkese teşekkür ederim..p01 garaj ergün abiye ve gfb01 cağdaş kardeşime.ellerinize kollarınıza sağlık
Adınıza sevindim..
Keyifli sürüşler
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Anlaşılan sorunu basıncı kısarak çözmüşsünüz. Benim de etrafımda aynı sorunu yaşayanlar oldu. Onlar da basıncı kısma yoluna gittiler. Eğer multijete 1.5 bardan fazla basabilen birileri olur ise sitede paylaşılırsa biz de dizelci arkadaşlarımızla paylaşırız.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)