User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
86 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 1.3 multijet buyuk turbo ile kesme sorunu

  1. #58
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/show...ght=megasquirt

    şu şekilde sitedede yapanlar mevcut, eğer uygun ürünler varsa otomobilinize tam araştırmadım çünkü yetenekleri açısından biraz üzerinde oynamak gerekebilir motorunda ve eğer uğraşmak istemezseniz külfet olabilir örneğin dizellerde gaz kelebeği yok, enjektörlerin çalıştırılması map sensoru gibi bir çok proble myaşayabilirsiniz ama sanırım uygulayanlar mevcut galiba dizel motora ms ecuyu fakat biraz tadilat yapmanız gerekebilir
    körler sağırlar

  2. #59
    Turbo VTI
    Misafir
    Konuyu okudum. Gerçekten özel yetenek, sabır ve uğraş isteyen bir olay olduğu belli. Bir uzmana yaptırmak lazım Biz yine çözümsüz kaldık gibi

    Bizim yapabileceğimiz en basit yol bir şekilde map sensorunun beyne basıncı düşük göstermesini sağlamak gibi duruyor. Bu olaydan sonra fakire düşme problemi olursa da onu da yazılımla bir şekilde halletmek gibi duruyor... Yazılım işi bir şekilde çözülür ama sensorun bilgiyi düşük vermesi problemi nasıl olacak biz beceremedik...

  3. #60
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu motor megasquirt le sürülemez..

    Enj ler 80vDC ile sürülüyor ve bir iş zamanında 5 ateşleme yapılıyor..Basınç regülasyonu başlı başına bi iş..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #61
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    bunu istermisiniz ?

    getirtiyimi ?
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  5. #62
    Turbo VTI
    Misafir
    Mehmet bey yardımınız için teşekkürler yazıya bakılacak olursa evet bizim olayın çözümü gibi duruyor. Sormak istediğim kesin sonuç elde eder miyiz? Ayrıca bağlantısı kolay mı multijetlere de bağlanabilir mi? Bir de elinizde üründen mevcut mu deneme şansımız olabilir mi? Ayrıca biraz da pahalı gibi duruyor.

  6. #63
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denemesi bedava cnm ((:

    İşiniz görülsün..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  7. #64
    Turbo VTI
    Misafir
    Anlayamadım sanırım

  8. #65
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ürün elimde var..Deneyebilirsiniz.. demek istedim..

    Olursa ödersiniz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  9. #66
    Turbo VTI
    Misafir
    Teşekkür ederim. Arkadaşlara ileteceğim. Olursa konuda gereken paylaşımı yaparız. Teşekkürler. Konu şimdi sonuca ulaştı sanırım.

  10. #67
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu motor megasquirt le sürülemez..

    Enj ler 80vDC ile sürülüyor ve bir iş zamanında 5 ateşleme yapılıyor..Basınç regülasyonu başlı başına bi iş..

    bi kaç uraşan gördüm ama dediğin gibi baya uğraşmışlar ve tadilat yapmışlar
    körler sağırlar

  11. #68
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abiler çok basit egzoz milini standart bırakıyoruz. Emme kanadı büyük gelen egzoz gazı aynı fakat daha az turla daha fazla emiş sağlıyoruz.Olay çok basit en büyük örnek konu sahibinin aracı o kendi yazsın buraya

  12. #69
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abiler çok basit egzoz milini standart bırakıyoruz. Emme kanadı büyük gelen egzoz gazı aynı fakat daha az turla daha fazla emiş sağlıyoruz.Olay çok basit en büyük örnek konu sahibinin aracı o kendi yazsın buraya

    daha az devir=daha az basınç, eğer daha az basınç basılıyorsa

    burda böle bişiden nerde bahsedilmiş spool upla ne alaka?
    körler sağırlar

  13. #70
    Turbo VTI
    Misafir
    benim denemelerime göre de , wg ne kadar sıkı o kadar erken dolum, ne kadar gevşek o kadar geç dolum.

    Dolum miktarındaki fark çok az, o azlığı da boost controller vasıtasıyla giderebiliyorsunuz...

    Gevşek wg ekonomik sürüş şansı. Sıkı wg aniden hızlanma şansı...

    Fakat kaliteli bir boost controller sahibi iseniz ki ben de henüz manual dışında kaliteli bişe kullanmadım. Böyle bir durumda sanırım wg yi sonuna kadar sıkıp, geri kalan tüm ayarları boost controller üzerinden yapabiliyorsunuz.

    Ama wg gevşek bırakılmışsa boost controller dan ne kadar ayar yaparsanız yapın turbonuz geç dolacaktır.

    Olayın pervane boyutunu tam olarak bilmiyorum fakat egeturbo arkadaşın turbolarında herhangi bir geç dolum problemi olduğunu duymadım görmedim. Dediğim gibi wg önemli.

    Ayrıca yaptığı modifikasyondan sonra turbo yüksek basınç basabilir hale geliyor. Ben 1.3 motorların standart turbolarının 2.0 barlara çıkabileceğine inanmıyorum. Ama arkadaşın bahsettiği modifikasyondan sonra oralara yaklaşabiliyor diye düşünüyorum.

  14. #71
    mertcan962 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    turkey/adana
    Mesaj
    60
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar merhaba.ben yazıları takip etmedim bir süre ancak benım size söyleyecegim birsey olacak,arac sahibi benım aracım orginal turbo ilede suan büyük turbo ile de aynı doluyor dolmada hiçbir fark olmadı.ancak hızlanmasında cok büyük bir fark oldu.

  15. #72
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Emülatör Geldi Arkadaşlar..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #73
    Turbo VTI
    Misafir
    Elinde şimdi var sanırım

  17. #74
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendi imalatımı tamamladım..italyanı vardı zaten..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  18. #75
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://videos.streetfire.net/video/1...ure_641017.htm

    malzemeyi denerken bi çekelim dedik..

    wastagte in çektim hortumunu 1.7 kadar bastı std bir chiple stoc turbo..

    herhangi bir kesilme yok..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  19. #76
    Turbo VTI
    Misafir
    izledim de westgate in hortumunu çektim derken ne demek istediniz?

    bir de video daki araç nedir?

    ayrıca çok kısa süre çekmişsiniz, şöyle 5. viteste felan bir süre sabit 1.7 ile giderken bir görüntü verseydiniz daha güzel olurdu. kesilme süresi kadar kısa olmuş.

    yine de elinize sağlık. olursa video bekliyoruz.

    ayrıca kendi imalatım demişsiniz, onun fiyatı nedir?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •